Maailmassa on kaksi voimaa hyvä ja paha
Tähänikään eläneenä olen oppinut että maailmassa hyvä ja paha voima.
Molemmilta voit saad voimia. Ja apua pyydettäessä.
Pahalta saat helpommin
Hhyvältä se n. Saanti on vaikeempaa. ja vaatii enemmän kärsivällisyyttä ja aikaa.
Puolueitakin on eduskunnassa monta.
Toiset ajaa hyvää kansalle ja toiset puolueet pahaa kansallle.
Toiset valehtelee ja vie kansalaisten rahat.
Toiset haluaa antaa kansalaisille .
Toiset puolueet haluaa estää että kansaliset saavat elintasoa.
Kumpaa puolutta sinä äänestät kannat
Hyvää vai pahaa
Oletko sinä paha vai hyvä ihminen
Hyvä
Jatkao kaikki
Demarit ja riisto porvarit
Maailmassa on kaksi voimaa hyvä ja paha Tähänikään eläneenä olen oppinut että maailmassa hyvä j
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pahuus tarttuu helpommin kuin hyvyys.
Kun haluaa saada aikaan jonkin hyvän asian niin sitä pohditaan valiokunnissa vuosikymmeniä.
Kun halutaan voimaan jokin riistolaki niin se astuu voimaan jo puolen vuoden kuluttua.
Kun pitäisi auttaa hätääkärsiviä Kreikan keskitysleireillä niin ei tapahdu mitään viiteen vuoteen.
Mutta kun halutaan auttaa ISIS-terroristeja vankileirillä niin apuun ryntää ministeri kahdessa kuukaudessa.
Kaikki tällainen paljastaa, että ihminen on useimmiten paha kuin hyvä. - Anonyymi
Etpä ole tuohon ikään edes oppinut kirjoittamaan.
"Ajattelusi" on muutenkin alakoululaisen tasoa. Sinä et ainakaan ole ajatteleva ihminen. - Anonyymi
Onko hyvää tai pahaa olemassa?
Onko se vain näkökulma siitä, kummalla puolella satut olemaan? Onko ihminen hyvä vai paha kun syö eläimen?
Mitä tulee politiikkaan, olet kummalla puolella tahansa, olet joko hyvä tai paha. Tai siis et kumpaakaan, koska mitään hyvää tai pahaa ei ole, on vain eri tapoja nähdä maailma.
Voi siis ajatella, että joku asia on ihmisen kannalta parempi kuin toinen. Mutta tähän ei kannata sotkea "hyvää ja pahaa".
On hyvä juttu, että suomalainen voittaa urheilussa, mutta paha se on ruotsalaisen mielestä kun he eivät voita jne.
Maapallon mielestä voi olla hyvä jos koko ihmistä ei olisi täällä asumassa.
Uskontojen mielestä on hyvää se jos muslimit menestyy, mutta ei hindujen mielestä. Ja sama päinvastoin.
Pahuutta (sarkasmia) voi olla myös se, että toivoo vain itsensä, oman puolueen tai uskonnon menestystä. Sehän on toisille pahuutta.- Anonyymi
Hyvä ja pahan mittari on Jumalan mielipide eli Raamattu.
Kyllä pahuus on selvempi asia kuin että kumpi maa voittaa lätkässä. Mutta kun ei haluta tietää tällaisesta arvoasteikosta vaan seurataan pelkästään omia mielihaluja niin voidaan ladella mielensä mukaisia teorioita siitä kuinka "ei oikeastaan edes ole olemassa hyvää ja pahaa."
Mutta pohjimmainen moraali kuitenkin tuomitsee jokaisen ihmisen viimeisellä tuomiolla sen mukaan "onko tehnyt hyvää vai pahaa". Siellä ei auta mielipiteet jotka sanoo ettei niitä ole olemassa.
Se että joku viitsii tästä aiheesta edes keskustella johtuu pelkästään yrityksestä palauttaa maailmaan edes jotain hyvyyttä. Mutta jos ihmiset mieluummin rakastavat pahuutta niin sen maailman loppu on lähellä.
- Anonyymi
Hyvä ja paha ovat pelkkiä illuusioita. Niitä ei ole oikeasti olemassa.
Sullon kyllä voimat vähissä.
- Anonyymi
Jos laitamme uskomme muiden ihmisten varaan niin meidät petetään kerta toisensa jälkeen, sen sijaan jos uskomme Herraan niin paratiisi odottaa kuoleman jälkeen. Niin se vaan menee, ihminen on syntinen ja virheellinen mutta Jumala on itse täydellisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496410
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284527- 982915
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091860
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2321514