Mm. Iltasanomissa kerrottiin "Blaketonia" koskeva suru-uutinen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006375713.html
R.I.P. Derek Fowlds
11
814
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan hyvä sarja jota ykkösellä esitetään ma-pe.
- Anonyymi
Oi kiitos tästä tiedosta meille kaikille Sydämen asialla -sarjaa jo kolmatta tai neljättä kertaa seuraaville...
- Anonyymi
Ei erityisen terveen näköinen ole ollutkaan, liekö viina maistunut. Vapaa-ajalla sentään hymyilevämpi ja postinhoitajanakin enemmän kuin kyttänä.
- Anonyymi
Unohtanut koko sarjan kun joutui töihin, kaipa ne on tullut joskus nähtyä ainakin suurin osa.
- Anonyymi
mun lempisarja.. blaketon rip. oli legenda
- Anonyymi
Samaa mieltä. Blaketon on legenda. Kerrassaan hieno roolityö
- Anonyymi
Tästä sarjasta en ole koskaan kuullutkaan, joten mielipidettäkään minulla ei siitä ole. Nuo 80-luvun ministerisarjat muistan sen sijaan oikein hyvin. Ne ovat parasta, mitä olen Suomen televisiossa nähnyt.
- Anonyymi
oscar blaketon ehdoton ykkönen niistä pomoista mitä oli
kakkosena merton
kolmantena nokes
neljäntenä craddock
viidentenä kuivakka miller <josta mä en ite pidä - Anonyymi
Miller ja Craddock edustivat äärilaitoja. Siinä missä Philip Franks veti vähän yli niin John Duttine (Miller) säilyttää "kuivan" uskottavuutensa loppuun asti. Hienoja suorituksia molemmat. Nainen kun olen niin lisään tähän, että Millerin silmät tehoavat minuun joka kerta yhtä kovasti. Hänen katseensa on koko sarjan lumoavin.. Myös Blaketonin katseessa on ytyä vielä vanhanakin.
- Anonyymi
blaketon oli symppis ja sellanen persoona. miller hyvä kakkonen
- Anonyymi
blaketon oli persoona. merton sympaattinen ja craddock liian nihkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263056Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252098Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141640Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71348- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381216- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902