Mm. Iltasanomissa kerrottiin "Blaketonia" koskeva suru-uutinen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006375713.html
R.I.P. Derek Fowlds
11
840
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan hyvä sarja jota ykkösellä esitetään ma-pe.
- Anonyymi
Oi kiitos tästä tiedosta meille kaikille Sydämen asialla -sarjaa jo kolmatta tai neljättä kertaa seuraaville...
- Anonyymi
Ei erityisen terveen näköinen ole ollutkaan, liekö viina maistunut. Vapaa-ajalla sentään hymyilevämpi ja postinhoitajanakin enemmän kuin kyttänä.
- Anonyymi
Unohtanut koko sarjan kun joutui töihin, kaipa ne on tullut joskus nähtyä ainakin suurin osa.
- Anonyymi
mun lempisarja.. blaketon rip. oli legenda
- Anonyymi
Samaa mieltä. Blaketon on legenda. Kerrassaan hieno roolityö
- Anonyymi
Tästä sarjasta en ole koskaan kuullutkaan, joten mielipidettäkään minulla ei siitä ole. Nuo 80-luvun ministerisarjat muistan sen sijaan oikein hyvin. Ne ovat parasta, mitä olen Suomen televisiossa nähnyt.
- Anonyymi
oscar blaketon ehdoton ykkönen niistä pomoista mitä oli
kakkosena merton
kolmantena nokes
neljäntenä craddock
viidentenä kuivakka miller <josta mä en ite pidä - Anonyymi
Miller ja Craddock edustivat äärilaitoja. Siinä missä Philip Franks veti vähän yli niin John Duttine (Miller) säilyttää "kuivan" uskottavuutensa loppuun asti. Hienoja suorituksia molemmat. Nainen kun olen niin lisään tähän, että Millerin silmät tehoavat minuun joka kerta yhtä kovasti. Hänen katseensa on koko sarjan lumoavin.. Myös Blaketonin katseessa on ytyä vielä vanhanakin.
- Anonyymi
blaketon oli symppis ja sellanen persoona. miller hyvä kakkonen
- Anonyymi
blaketon oli persoona. merton sympaattinen ja craddock liian nihkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942004Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321732Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.111659- 1751518
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1081242Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2131197- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135