R.I.P. Derek Fowlds

Anonyymi

11

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan hyvä sarja jota ykkösellä esitetään ma-pe.

• Anonyymi

Oi kiitos tästä tiedosta meille kaikille Sydämen asialla -sarjaa jo kolmatta tai neljättä kertaa seuraaville...

• Anonyymi

Ei erityisen terveen näköinen ole ollutkaan, liekö viina maistunut. Vapaa-ajalla sentään hymyilevämpi ja postinhoitajanakin enemmän kuin kyttänä.

• Anonyymi

Unohtanut koko sarjan kun joutui töihin, kaipa ne on tullut joskus nähtyä ainakin suurin osa.

• Anonyymi

mun lempisarja.. blaketon rip. oli legenda

• Anonyymi

Samaa mieltä. Blaketon on legenda. Kerrassaan hieno roolityö

• Anonyymi

Tästä sarjasta en ole koskaan kuullutkaan, joten mielipidettäkään minulla ei siitä ole. Nuo 80-luvun ministerisarjat muistan sen sijaan oikein hyvin. Ne ovat parasta, mitä olen Suomen televisiossa nähnyt.

• Anonyymi

oscar blaketon ehdoton ykkönen niistä pomoista mitä oli
      kakkosena merton
      kolmantena nokes
      neljäntenä craddock
      viidentenä kuivakka miller <josta mä en ite pidä

• Anonyymi

Miller ja Craddock edustivat äärilaitoja. Siinä missä Philip Franks veti vähän yli niin John Duttine (Miller) säilyttää "kuivan" uskottavuutensa loppuun asti. Hienoja suorituksia molemmat. Nainen kun olen niin lisään tähän, että Millerin silmät tehoavat minuun joka kerta yhtä kovasti. Hänen katseensa on koko sarjan lumoavin.. Myös Blaketonin katseessa on ytyä vielä vanhanakin.

• Anonyymi

blaketon oli symppis ja sellanen persoona. miller hyvä kakkonen

• Anonyymi

blaketon oli persoona. merton sympaattinen ja craddock liian nihkeä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4193
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      94
      2004
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1732
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      11
      1659
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      175
      1518
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1418
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      108
      1242
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1197
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe