R.I.P. Derek Fowlds

Anonyymi

Mm. Iltasanomissa kerrottiin "Blaketonia" koskeva suru-uutinen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006375713.html

11

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan hyvä sarja jota ykkösellä esitetään ma-pe.

      • Anonyymi

        Oi kiitos tästä tiedosta meille kaikille Sydämen asialla -sarjaa jo kolmatta tai neljättä kertaa seuraaville...


    • Anonyymi

      Ei erityisen terveen näköinen ole ollutkaan, liekö viina maistunut. Vapaa-ajalla sentään hymyilevämpi ja postinhoitajanakin enemmän kuin kyttänä.

    • Anonyymi

      Unohtanut koko sarjan kun joutui töihin, kaipa ne on tullut joskus nähtyä ainakin suurin osa.

    • Anonyymi

      mun lempisarja.. blaketon rip. oli legenda

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Blaketon on legenda. Kerrassaan hieno roolityö

    • Anonyymi

      Tästä sarjasta en ole koskaan kuullutkaan, joten mielipidettäkään minulla ei siitä ole. Nuo 80-luvun ministerisarjat muistan sen sijaan oikein hyvin. Ne ovat parasta, mitä olen Suomen televisiossa nähnyt.

    • Anonyymi

      oscar blaketon ehdoton ykkönen niistä pomoista mitä oli
      kakkosena merton
      kolmantena nokes
      neljäntenä craddock
      viidentenä kuivakka miller <josta mä en ite pidä

    • Anonyymi

      Miller ja Craddock edustivat äärilaitoja. Siinä missä Philip Franks veti vähän yli niin John Duttine (Miller) säilyttää "kuivan" uskottavuutensa loppuun asti. Hienoja suorituksia molemmat. Nainen kun olen niin lisään tähän, että Millerin silmät tehoavat minuun joka kerta yhtä kovasti. Hänen katseensa on koko sarjan lumoavin.. Myös Blaketonin katseessa on ytyä vielä vanhanakin.

    • Anonyymi

      blaketon oli symppis ja sellanen persoona. miller hyvä kakkonen

    • Anonyymi

      blaketon oli persoona. merton sympaattinen ja craddock liian nihkeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe