tällä hetkelllä haluan tuoda esiin hyvillä geeneillä varustetun
Alias AsianVierestä jota ihannoin isukkina
Mutta halusin jakaa tämän sinulle.🥰✨💕🧸
https://m.youtube.com/watch?v=j8xcBmj1sn8
Kertokaa ketä te odotatte palstalle?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En voi nimimerkkiä sanoa mutta häntä. Jos vielä käy ja lukee, ehkä tajuaa kuka on. Nyt kun täällä on kaipailtu ihmisiä niin laitanpa tämänkin.
- Anonyymi
Ei ole disse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole disse.
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?
Naiselta miehelle oli.
Jeesus olisi siisti tavata palstalla.
- Anonyymi
Yllätysmomentti aka joku nti gluteus & legs goddess.
Juuri sellainen, joka pelasti tämänkin perjantain excelin posittiviselle puolelle.
Ihan tietämättään. - Anonyymi
Jaahans, mistäs sinä hänen geeninsä tiedät?
Ootko testannu? - Anonyymi
Ei sunkaan saldosi ole pimitetty, jos ylpeillä aiot vastaisuudessa.
- Anonyymi
Hype hype.
- Anonyymi
Olikohan niillä kaikilla myös eri äidit.
- Anonyymi
Oli
- Anonyymi
Lisää sinkkuja saisi tulla.
Armas suloisin hehkevin rakkain älykköni Valtakunta, sinua odotan sinusta haaveilen. :)
💙- Anonyymi
Ihana viesti hänelle 🤗❤
Armas rakas ihanin Valtakunta. Kuten näet minä en ole enää mikään nuorukainen, mutta nuorennun sinusta! Pyörit mielessäni päivin öin, tärisen tunteistani sinua kohtaan.
Sinulle minulta rakkaudella armas ihana Valtakunta, pysy aina luonani pyydän!
💙
https://youtu.be/q4ehMZQJOlA
Nuorukaisten kappaleita, mutta kuvaavat mitä tunnen sisälläni sinua kohtaan!Noh huh.🥰💕✨🧸
Sinä oot kyllä aikamoinen pakkaus mutta vaikka kuka tahansa olisi ihanampi kuin minun mies, en silti jätä miestä.
On luopunut jo kaikesta, minun takia eikä ole mitään järkeä jättää miestä joka jäisi tyhjän päälle seisomaan, mitkä on todella tärkeät kaikkien lasten ja minun kannalta mielenterveyden kannalta , meillä on sen verta pitkä taivaan takana etten halua rikkoa minkä olen rakentanut.
Sinua rakastan kuin lähimmäistä jokainen ihminen on rakas.
- Anonyymi
No yks keiju sais tulla, näköjään.
- Anonyymi
Oletko parittaja?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713