Sedun 3 kampusta

Anonyymi

Yhtymävaltuusto päättänyt keskitetään opetus kolmelle Kampukselle , jotta toiminta tehostuisi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku päättänyt, että toimintaa jatketaan Kärjenmäen aikuiskoulutuskeskuksessa,
      Törnävällä, Lentokentällä (JAKK), IMo Ilmajoentiellä ja Kirkkokadulla.

      Valtuusto nukkuu rakennusasioissa. Kurikkaan savikkoon ylimitoitetut tilat

      • Anonyymi

        Motiivin suunnittelema koulu voitaisiin rakentaa Rengonharjulle lentokentän viereen. Opilaskuljetukset pelaa, koska täällä on jo kuljetusalan Sedun koulutus.
        Pysyttäisiin 3 kampuksen päätöksessä
        Ilmajoen edustaja Irma Petäjävirta voisi herätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motiivin suunnittelema koulu voitaisiin rakentaa Rengonharjulle lentokentän viereen. Opilaskuljetukset pelaa, koska täällä on jo kuljetusalan Sedun koulutus.
        Pysyttäisiin 3 kampuksen päätöksessä
        Ilmajoen edustaja Irma Petäjävirta voisi herätä

        NKL Pirttikoski herännyt. Irma varmaan invormoinut Ilmajoen kunnanhallitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NKL Pirttikoski herännyt. Irma varmaan invormoinut Ilmajoen kunnanhallitusta

        Irma Pettäjävirta haluaa vain kokouspalkkiot 160e/kokous, olihan palkkiota korotettava.
        Irma on kuitenkin pätevämpi kuin Ahti, joka saa ainoastaan riitaa aikaan. Irma on sellainen joka istuu kokouksissa hiljaa ja hyväksyy herrain herkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irma Pettäjävirta haluaa vain kokouspalkkiot 160e/kokous, olihan palkkiota korotettava.
        Irma on kuitenkin pätevämpi kuin Ahti, joka saa ainoastaan riitaa aikaan. Irma on sellainen joka istuu kokouksissa hiljaa ja hyväksyy herrain herkut.

        keskustalaista keskittämispolitiikkaa. seuraavaksi ne yrittää lopettaa kyläkoulut. kuntaliitos viimeistelee keskustan tavoitteet


    • Anonyymi

      Tätä mäki oon pohtinu jo monta päivää.

    • Anonyymi

      Hienoa Seinäjoki saa uudet koulutilat 23 miljoonan rakennukset ja muistetaan vielä että keskustalaisten äänillä IMO.n teoriaopetuskin siirrettiin Framille.

    • Anonyymi

      Puolet oppilaista käy ammattikoulua ku on pakko jotta pääsöö työkkäriin.Vain harva jatkaa koulun jälkeen alansa hommissa.Uusia sais koko systeemin eikä vain rakennuksia.Valmistuneet samalla tasolla kuin kuukauden oikees töis olleet,kolme vuotta menee ihan hukkaan ja on kallista yhteiskunnalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe