Seiska lehti jätä Janita Rauhaan

Anonyymi

Olen kyllästynyt Seiska lehteen joka mässäilee Janitan syövän asialla.

95

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se että Seiska kirjoittaa Janitan syövästä ärsyttää mua todella paljon.

      Antais Janitan olla rauhassa rakkaiden kanssa ilman että Janitan perheen tarvitsee lukea lehdestä.

      Onneksi mun äiti ei ollut julkkis koska olisi ollut liian rankkaa lukea hänestä lehdestä. Onneksi mun äiti sai kuolla rauhassa vain me lähi omaiset tiesimme tilanteen.

      Se että Seiska puhuu vähän väliä Janitan syövästä avaa mun ja monien muittenkin haavat.

      En inhoa Janitaa, kun en edes tunne, mutta Suomessa on monia muitakin jotka taistelevat syövän kanssa.

      Miksei Seiska lehti tee juttuja missä otetaan selvästi kantaa, että jos sulla ei ole rahaa niin kaikkea syöpä hoitoa et saa.

      Miksei Janita käytä julkisuutta hyväkseen ja pyydä että Suomessa kerättäisiin yleiseen syöpä rahastoon rahaa jotta muutkin saisivat apua..

      Siihen keräykseen voisin osallistua ja olisin tyytyväinen kun myös lapsi potilaat saisivat parempaa syöpä hoitoa.

      Janita on julkkis joten hänellä on ja olisi hyvä tapa vaikuttaa asiaan...

      Pyydän ystävällisesti että Seiska tekis jutun Suomen syöpä hoidoista ja miten eriarvoinen se on riippuen missä asut.

      Kiittäen eräs joka on nähnyt kuinka syöpää ei hoidettu ja ei ollut mun äiti vaan tärkeä ihminen kuitenki hänelle.

      • Anonyymi

        No valitettavsti se ei oo vaan seiskan agenda alkaa valistamaan ihmisiä eri syöpähoidoista. Eiköhän näille oo ihan eri julkaisut.

        Älä osta seiskaa jos et jaksa lukea janitasta juttuja.


      • Anonyymi

        Onko tuo lehti ikinä tehnyt mitään asiallista juttua mistään?
        Pelkkäiä juoruja ja muuta paskaa nimenomaan julkkiksista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No valitettavsti se ei oo vaan seiskan agenda alkaa valistamaan ihmisiä eri syöpähoidoista. Eiköhän näille oo ihan eri julkaisut.

        Älä osta seiskaa jos et jaksa lukea janitasta juttuja.

        Ja tuostahan on sovittu asian omaisen kanssa,
        hyvän palkkion siitä saa....


    • Anonyymi

      Se että Seiska kirjoittaa Janitan syövästä ärsyttää mua todella paljon.

      Antais Janitan olla rauhassa rakkaiden kanssa ilman että Janitan perheen tarvitsee lukea lehdestä.

      Onneksi mun äiti ei ollut julkkis koska olisi ollut liian rankkaa lukea hänestä lehdestä. Onneksi mun äiti sai kuolla rauhassa vain me lähi omaiset tiesimme tilanteen.

      Se että Seiska puhuu vähän väliä Janitan syövästä avaa mun ja monien muittenkin haavat.

      En inhoa Janitaa, kun en edes tunne, mutta Suomessa on monia muitakin jotka taistelevat syövän kanssa.

      Miksei Seiska lehti tee juttuja missä otetaan selvästi kantaa, että jos sulla ei ole rahaa niin kaikkea syöpä hoitoa et saa.

      Miksei Janita käytä julkisuutta hyväkseen ja pyydä että Suomessa kerättäisiin yleiseen syöpä rahastoon rahaa jotta muutkin saisivat apua..

      Siihen keräykseen voisin osallistua ja olisin tyytyväinen kun myös lapsi potilaat saisivat parempaa syöpä hoitoa.

      Janita on julkkis joten hänellä on ja olisi hyvä tapa vaikuttaa asiaan...

      Pyydän ystävällisesti että Seiska tekis jutun Suomen syöpä hoidoista ja miten eriarvoinen se on riippuen missä asut.

      Kiittäen eräs joka on nähnyt kuinka syöpää ei hoidettu ja ei ollut mun äiti vaan tärkeä ihminen kuitenki hänelle.

      • Anonyymi

        Janita kylläkin itse kertoi, että JATKOSSA HÄNEN TILANTEESTAAN KERTOO SEISKA. Että jotain kauppoja on ko.juorulehden kanssa tehty. Janitan toimesta ihan ilmeisesti.


    • Anonyymi

      Itsehän tuoJanita sairauttaan ja tulevaa kaupittelee. Jos ei Seiska siitä juttua tekisi, niin sitten valkopesulehti MeNaiset, joka todella suoltaa roskaa Maisulsta lähtien. Katsotaan, onko Janitan tilanne todellinen vai rahastusta. Voi olla, että tuleekin ihmeparantuminen, kun näitä lehtijuttujakin on suollettu jo pitkän aikaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Huonosti perusteltu tuo pitkä kommentti/kommentit, kolme samaa 😨 Seiska ei todellakaan ole mikään lääketieteellinen julkaisu. Janita on ihan itse tuotteistanut ja jopa viihteellistänyt sairautensa, että mielestäni tuo tyttö on kyllä koko ajan tiennyt missä mennään. Turha hurskastella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Huonosti perusteltu tuo pitkä kommentti/kommentit, kolme samaa 😨 Seiska ei todellakaan ole mikään lääketieteellinen julkaisu. Janita on ihan itse tuotteistanut ja jopa viihteellistänyt sairautensa, että mielestäni tuo tyttö on kyllä koko ajan tiennyt missä mennään. Turha hurskastella.

        Jos kommentoijaa noin ahdistaa Seiskan jutut Janitasta, niin älä lue Seiskaa. Sillä siitä pääset. Maksa Janitalle, niin pääset eturivistä seuraamaan mitä tapahtuu, tai järjestä itse se keräys.


      • Anonyymi

        Ihmeparantuminen Terhokodissa? Just joo, kantsisko vähän miettiä mitä kirjoittaa?
        Janita on varmasti joutunut sairauden takia huonoon taloudelliseen tilanteeseen eli hyvä jos saa jostain rahaa vielä.


    • Anonyymi

      Janita Lukkarinen on itse kertonut, että haastattelupalkkiot ovat hänelle tärkeä tulonlähde. Saisi Hymy, Maikkari, Stara, Como ja Iltalehti tehdä useammin vielä haastatteluja.
      Aiheeksi riittää hyvin se, että koira on viety maaseudulle hoitoon. Koira äityi niin kovasti haukkumaan joka kerran kun hoitaja tai lääkäri tuli huoneeseen. Seuraava otsikko: Kuolemansairas tosi-tv-kaunotar kaipaa koiraansa!

      • Anonyymi

        Johan se Janita romahtaisi lopullisesti, jos seiska ei kertoisi hänestä juttuja!!
        Selvästihän tuo nauttii kaikesta huomiosta ja julkisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan se Janita romahtaisi lopullisesti, jos seiska ei kertoisi hänestä juttuja!!
        Selvästihän tuo nauttii kaikesta huomiosta ja julkisuudesta.

        On päättänyt paistatella julkisuudessa hamaan loppuun saakka. Siinä samalla voi tienata perintöä jälkeenjääville...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan se Janita romahtaisi lopullisesti, jos seiska ei kertoisi hänestä juttuja!!
        Selvästihän tuo nauttii kaikesta huomiosta ja julkisuudesta.

        Antaa kuolevan ihmisen tehdä viimesillä päivillään mitä haluaa, ei se ole keneltäkään pois vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa kuolevan ihmisen tehdä viimesillä päivillään mitä haluaa, ei se ole keneltäkään pois vai onko?

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Kerroppa tarkemmin, miksi Janitan oman kuoleman odotus ja kipujen lievitys on sinulle niin vaikea ymmärtää? Et ilmeisesti koskaan ole tavannut ihmistä samassa tilanteessa? Teeppä mielikuvaharjoitus samasta tilanteesta, tiedät että kuolet mutta et halua. Mitä teet? Feikkaat omaa mieltäsi, uskot että jossain on pelastus. Oma veljeni uskoi samassa tilanteessa samoin. Vielä aamulla ennen kuin illalla hän kuoli, niin uskoi ettei se tapahdu hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        Oot oikeasti kateellinen syöpäpotilaalle?
        Kantsisko nyt vähän katsoa peiliin ja miettiä missä vaiheessa oma elämä meni näin pahasti pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot oikeasti kateellinen syöpäpotilaalle?
        Kantsisko nyt vähän katsoa peiliin ja miettiä missä vaiheessa oma elämä meni näin pahasti pieleen?

        Itse tuo tyrkky itseään tarjoaa julkisuuteen! Kyllä on huvittavaa, että kohta kuolevana (?) tarvitsee rahaa silikonien poistoon!!? Miksi niitä alettaisiin poistaa JOS elinaikaa ei enää paljon ole? Itkeäkö, vai nauraa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tuo tyrkky itseään tarjoaa julkisuuteen! Kyllä on huvittavaa, että kohta kuolevana (?) tarvitsee rahaa silikonien poistoon!!? Miksi niitä alettaisiin poistaa JOS elinaikaa ei enää paljon ole? Itkeäkö, vai nauraa??

        Härskistihän Janita on toiminut, juurikin raha on näytellyt suurta osaa viime käänteissä. Tuo julkisuuden maaninen haku on myös ollut todella outoa. Kun nuori ihminen on kuolemansairas/ kuolee se on aina suuri tragedia äidille, isälle, läheisille, ystäville ja niin surun kuuluukin olla. Tuo tyttö on nyt vaan tehnyt itsestään suurta marttyyria koko ajan ja sanon, vaikka tästä ei hurskastelijat tykkää, niin on kyllä tehnyt syövästään aikamoisen markkinarallin ja viihdesessioita, että hävettää. Itse en ennen tuota hänen sairastumistaan edes ollut koskaan kuullut hänestä. Hänen suuri unelmansa oli mm tulla kuuluisaksi ja hankkia silikonit...Toivon hänelle kivuttomia ja niin hyviä viimeisiä aikoja kun vain voi saada, sekä hyvää hoitoa ja että saa sovittua asiansa ennen lähtöä, mutta silti ei tarvitse ”allekirjoittaa” ja hyväksyä hänen kaikkea toimintaansa ja miten hän on menetellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härskistihän Janita on toiminut, juurikin raha on näytellyt suurta osaa viime käänteissä. Tuo julkisuuden maaninen haku on myös ollut todella outoa. Kun nuori ihminen on kuolemansairas/ kuolee se on aina suuri tragedia äidille, isälle, läheisille, ystäville ja niin surun kuuluukin olla. Tuo tyttö on nyt vaan tehnyt itsestään suurta marttyyria koko ajan ja sanon, vaikka tästä ei hurskastelijat tykkää, niin on kyllä tehnyt syövästään aikamoisen markkinarallin ja viihdesessioita, että hävettää. Itse en ennen tuota hänen sairastumistaan edes ollut koskaan kuullut hänestä. Hänen suuri unelmansa oli mm tulla kuuluisaksi ja hankkia silikonit...Toivon hänelle kivuttomia ja niin hyviä viimeisiä aikoja kun vain voi saada, sekä hyvää hoitoa ja että saa sovittua asiansa ennen lähtöä, mutta silti ei tarvitse ”allekirjoittaa” ja hyväksyä hänen kaikkea toimintaansa ja miten hän on menetellyt.

        Erittäin vakavasta ja surullisesta asiasta on tehnyt vastenmielisen sirkushuvin!!
        Tässä kaikki, mistä tämä tyrkky muistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin vakavasta ja surullisesta asiasta on tehnyt vastenmielisen sirkushuvin!!
        Tässä kaikki, mistä tämä tyrkky muistetaan.

        Suuria tyttö kuvittee kun ihan historiaan jäävänsä 😳 Kyllä ne on muut, todelliset, jotain suurempaa eläessään tehneet, jotka sinne historiaan jäävät. Toivon, että Janita jää elämään kaikkien läheistensä muistoihin ja että siellä häntä muistellaan. Tuo julkisuusrumba, jota tyttö on pyörittänyt ja ehkä sairastuttanut itseään sillä lisää, jää historiaan Seiskan arkistoon, jota tuskin tässä tapauksessa enää tämän asian puitteissa avataan, ainakaan kovin montaa kertaa. Näin se yleensä, ikävä kyllä menee 🙁 Tuo sairaudella rahastaminen, ei todellakaan anna Janitasta muuta kuvaa kuin ahneen. Jos rahat menisivät lyhentämättömänä syöväntutkimukseen, niin asia olisi toinen. Silloin hän ajattelisi pyyteettömästi muitakin vakavan sairauden saaneita, eikä vain itseään. Janita on Janita ja omalla tyylillään tekee mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuria tyttö kuvittee kun ihan historiaan jäävänsä 😳 Kyllä ne on muut, todelliset, jotain suurempaa eläessään tehneet, jotka sinne historiaan jäävät. Toivon, että Janita jää elämään kaikkien läheistensä muistoihin ja että siellä häntä muistellaan. Tuo julkisuusrumba, jota tyttö on pyörittänyt ja ehkä sairastuttanut itseään sillä lisää, jää historiaan Seiskan arkistoon, jota tuskin tässä tapauksessa enää tämän asian puitteissa avataan, ainakaan kovin montaa kertaa. Näin se yleensä, ikävä kyllä menee 🙁 Tuo sairaudella rahastaminen, ei todellakaan anna Janitasta muuta kuvaa kuin ahneen. Jos rahat menisivät lyhentämättömänä syöväntutkimukseen, niin asia olisi toinen. Silloin hän ajattelisi pyyteettömästi muitakin vakavan sairauden saaneita, eikä vain itseään. Janita on Janita ja omalla tyylillään tekee mitä tekee.

        Juanita Pupunen jää muistoihin säälittävänä bimbona, joka sairastui syöpään luultavasti ihan silikonitissiensä takia. Toivottavasti nuoret tytöt/naiset muistavat hänet vain ja ainoastaan siitä. Kehoon ei kannata pumpata vieraita aineita, vaan hyväksyä itsensä sellaisena, kuin on... elää terveellisesti, liikkuu paljon ja muutenkin siivosti (irstailut pois), sekä pitää itsestään huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juanita Pupunen jää muistoihin säälittävänä bimbona, joka sairastui syöpään luultavasti ihan silikonitissiensä takia. Toivottavasti nuoret tytöt/naiset muistavat hänet vain ja ainoastaan siitä. Kehoon ei kannata pumpata vieraita aineita, vaan hyväksyä itsensä sellaisena, kuin on... elää terveellisesti, liikkuu paljon ja muutenkin siivosti (irstailut pois), sekä pitää itsestään huolta.

        Toivottavasti tuo silikonitissi-villitys on jäämässä historiaan. Naisen ei todellakaan enää nykyään tarvitse määrittää itseään miesten kautta. Sen takia, että saa miehet kuolaamaan ei todellakaan kannattaisi laittaa terveyttään vaakalaudalle 🤔 Nykyajan hyvin kasvatettu-ja koulutettu, hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei todellakaa tarvitse ketään sanomaan, että ” millainen hänen pitäisi olla, että kelpaa”. Jos on ihan pakko noita varaosia itseensä asennuttaa, niin se kannattaa tehdä kunnon klinikoilla ja turvallisesti. Eikös tuolle pupusellekin jätetty kasvaimia poistamatta kun tissit asennettiin. Miksi hän ei huolehtinut itsestään ja vaatinut poistamaan silikonit, poistamaan sen jälkeen kasvaimet, parantunut ja sitten, jos olisi ollut vaivan arvoista, asennuttanut ne ämpärivetoiset. Onko tauti kuitenkin tullut huolimattomuudesta ja siitä, että rintoja ei asennettu vastuuntuntoisella klinikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tuo tyrkky itseään tarjoaa julkisuuteen! Kyllä on huvittavaa, että kohta kuolevana (?) tarvitsee rahaa silikonien poistoon!!? Miksi niitä alettaisiin poistaa JOS elinaikaa ei enää paljon ole? Itkeäkö, vai nauraa??

        Onko se silti sinulta pois? Jäät tänne elämään ja ketäpä haukut sitten?
        Mulle on ihan sama mitä Janita tekee tai jotkut lehdet kirjoittelevat. Hän yrittää jollain tavalla saada jotain muuta sisältöä elämäänsä kuin miettiä koko ajan kuolemaa.

        Ja se miksi kuolee, niin senhän saa sitten ruumiinavauksessa tietää. Toivottavasti antaa ruumiinsa tutkimuskäyttöön, jotta tutkijat voivat tutkia silikonirintojen, tatuointien yms. osuutta ko. syöpään.
        Turha teidän on sitä täällä paasata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo silikonitissi-villitys on jäämässä historiaan. Naisen ei todellakaan enää nykyään tarvitse määrittää itseään miesten kautta. Sen takia, että saa miehet kuolaamaan ei todellakaan kannattaisi laittaa terveyttään vaakalaudalle 🤔 Nykyajan hyvin kasvatettu-ja koulutettu, hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei todellakaa tarvitse ketään sanomaan, että ” millainen hänen pitäisi olla, että kelpaa”. Jos on ihan pakko noita varaosia itseensä asennuttaa, niin se kannattaa tehdä kunnon klinikoilla ja turvallisesti. Eikös tuolle pupusellekin jätetty kasvaimia poistamatta kun tissit asennettiin. Miksi hän ei huolehtinut itsestään ja vaatinut poistamaan silikonit, poistamaan sen jälkeen kasvaimet, parantunut ja sitten, jos olisi ollut vaivan arvoista, asennuttanut ne ämpärivetoiset. Onko tauti kuitenkin tullut huolimattomuudesta ja siitä, että rintoja ei asennettu vastuuntuntoisella klinikalla?

        Itse en todellakaan kuolaa silikonitissisten perään. Voi johtua siitäkin, että olen kohta oikeasti eläkeikäinen.
        Se olisi vähän samanlaista, kuin kiinnostuisi pumpattavista Barbaroista. Näitähän ollut jossain pumppaamoissa vuokrattavanakin, eivätkä ole kestäneet kunnon pumppaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin vakavasta ja surullisesta asiasta on tehnyt vastenmielisen sirkushuvin!!
        Tässä kaikki, mistä tämä tyrkky muistetaan.

        Kerro nyt mulle, että miksi Janita ei saisi elää viimeisiä hetkiään siten, kuin hän tuntee sen itselleen hyväksi?

        Janitahan sanoi, että hän siellä Terhokodin studiossaan tekee läheisilleen muistoja itsestään kuvaamalla ja laulamalla jokaiselle rakkaalleen jonkun videon, missä nimenomaan on jotain sellaista, mitä Janita tuntee ko. henkilöä kohtaan ja mistä ko. henkilö tulee muistamaan Janitan. Tottakait´ hän silloin meikkaa ja laitattaa hiuksensa nätiksi. Pitäisikö hänen tehdä ne muistot rakkailleen kuoleman kalpeena ja riutuneena? Sinun mielestä kyllä, mun mielestä ei.

        Te olette niin pirun valmiita osoittamaan toista sormellanne ja tuomitsemaan. Eräs viisas mies (pappi) sanoi joskus näin: Jos osoitat jotakuta sormellasi, niin huomaatko, että kolme sormea osoittaa sinua itseäsi? Kokeile vaikka.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kerro nyt mulle, että miksi Janita ei saisi elää viimeisiä hetkiään siten, kuin hän tuntee sen itselleen hyväksi?

        Janitahan sanoi, että hän siellä Terhokodin studiossaan tekee läheisilleen muistoja itsestään kuvaamalla ja laulamalla jokaiselle rakkaalleen jonkun videon, missä nimenomaan on jotain sellaista, mitä Janita tuntee ko. henkilöä kohtaan ja mistä ko. henkilö tulee muistamaan Janitan. Tottakait´ hän silloin meikkaa ja laitattaa hiuksensa nätiksi. Pitäisikö hänen tehdä ne muistot rakkailleen kuoleman kalpeena ja riutuneena? Sinun mielestä kyllä, mun mielestä ei.

        Te olette niin pirun valmiita osoittamaan toista sormellanne ja tuomitsemaan. Eräs viisas mies (pappi) sanoi joskus näin: Jos osoitat jotakuta sormellasi, niin huomaatko, että kolme sormea osoittaa sinua itseäsi? Kokeile vaikka.

        Jos se kana on niin helvetin sairas miten se jaksaa tehdä kaiken maailman videoita ja antaa seiskalle jatkuvasti haastatteluja? Olen suuresti hämmästynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se kana on niin helvetin sairas miten se jaksaa tehdä kaiken maailman videoita ja antaa seiskalle jatkuvasti haastatteluja? Olen suuresti hämmästynyt.

        Syöpä käyttäytyy noin. Välillä on hyviä hetkiä ja jaksaa vaikka mitä sitten taas elimistö romahtaa ja voimat häviää. Se on aallon harjalla ja pohjalla "ratsastamista". Vointi voi vaihdella tunneittain. Aamusella voi olla huippuhyvä olo, mutta muutaman tunnin jälkeen on ihan kaput ja kivuissaan. Niitä hyviä hetkiä on alussa paljon, mutta loppua kohden ne hyvät hetket vähenee ja ne huonot lisääntyy. Se kuuluu tuon taudin kuvaan.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Syöpä käyttäytyy noin. Välillä on hyviä hetkiä ja jaksaa vaikka mitä sitten taas elimistö romahtaa ja voimat häviää. Se on aallon harjalla ja pohjalla "ratsastamista". Vointi voi vaihdella tunneittain. Aamusella voi olla huippuhyvä olo, mutta muutaman tunnin jälkeen on ihan kaput ja kivuissaan. Niitä hyviä hetkiä on alussa paljon, mutta loppua kohden ne hyvät hetket vähenee ja ne huonot lisääntyy. Se kuuluu tuon taudin kuvaan.

        Jaa että silloin kun sillä on hyvä hetki se ensimmäiseksi tarttuu puhelimeen ja soittaa seiskaan? Ei taida kanalla olla arvot ihan kohdallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että silloin kun sillä on hyvä hetki se ensimmäiseksi tarttuu puhelimeen ja soittaa seiskaan? Ei taida kanalla olla arvot ihan kohdallaan.

        Te olette kohtuuttomia nuorta kuolemaan tuomittua kohtaan. Niin kuin joku tuolla sanoi, niin Janita on hukassa, eksyksissä ja aivan satavarmasti epätoivo jyllää hänen sissällään.

        Mistä hitosta sinä tiedät, jotta mitä Janita tekee hyvinä tai huonoina aikoina ensimmäiseksi?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Te olette kohtuuttomia nuorta kuolemaan tuomittua kohtaan. Niin kuin joku tuolla sanoi, niin Janita on hukassa, eksyksissä ja aivan satavarmasti epätoivo jyllää hänen sissällään.

        Mistä hitosta sinä tiedät, jotta mitä Janita tekee hyvinä tai huonoina aikoina ensimmäiseksi?

        Mistä hitosta sinä itse tiedät miltä siitä tuntuu tai mitä tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo silikonitissi-villitys on jäämässä historiaan. Naisen ei todellakaan enää nykyään tarvitse määrittää itseään miesten kautta. Sen takia, että saa miehet kuolaamaan ei todellakaan kannattaisi laittaa terveyttään vaakalaudalle 🤔 Nykyajan hyvin kasvatettu-ja koulutettu, hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei todellakaa tarvitse ketään sanomaan, että ” millainen hänen pitäisi olla, että kelpaa”. Jos on ihan pakko noita varaosia itseensä asennuttaa, niin se kannattaa tehdä kunnon klinikoilla ja turvallisesti. Eikös tuolle pupusellekin jätetty kasvaimia poistamatta kun tissit asennettiin. Miksi hän ei huolehtinut itsestään ja vaatinut poistamaan silikonit, poistamaan sen jälkeen kasvaimet, parantunut ja sitten, jos olisi ollut vaivan arvoista, asennuttanut ne ämpärivetoiset. Onko tauti kuitenkin tullut huolimattomuudesta ja siitä, että rintoja ei asennettu vastuuntuntoisella klinikalla?

        Oisko ollu joku jylhän paskalafka, olin näkevinäni jossain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hitosta sinä itse tiedät miltä siitä tuntuu tai mitä tekee?

        Et voi olla tosissasi, ethän? Kyllä jokainen selväjärkinen ymmärtää, että tuossa tilanteessa ihmisen fiilikset eivät ole kovin korkealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hitosta sinä itse tiedät miltä siitä tuntuu tai mitä tekee?

        Ehkä hän pystyy kokemaan empatiaa ja kuvittelemaan itsensä tilanteeseen. Toisin kuin sinä, jolle näyttää olevan vaikeaa ymmärtää toisia ihmisiä, varsinkin kuolevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän pystyy kokemaan empatiaa ja kuvittelemaan itsensä tilanteeseen. Toisin kuin sinä, jolle näyttää olevan vaikeaa ymmärtää toisia ihmisiä, varsinkin kuolevaa.

        Niin, itsensä. Ihmiset on erilaisia eikä kukaan meistä voi tietää mitä Janita ajattelee.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kerro nyt mulle, että miksi Janita ei saisi elää viimeisiä hetkiään siten, kuin hän tuntee sen itselleen hyväksi?

        Janitahan sanoi, että hän siellä Terhokodin studiossaan tekee läheisilleen muistoja itsestään kuvaamalla ja laulamalla jokaiselle rakkaalleen jonkun videon, missä nimenomaan on jotain sellaista, mitä Janita tuntee ko. henkilöä kohtaan ja mistä ko. henkilö tulee muistamaan Janitan. Tottakait´ hän silloin meikkaa ja laitattaa hiuksensa nätiksi. Pitäisikö hänen tehdä ne muistot rakkailleen kuoleman kalpeena ja riutuneena? Sinun mielestä kyllä, mun mielestä ei.

        Te olette niin pirun valmiita osoittamaan toista sormellanne ja tuomitsemaan. Eräs viisas mies (pappi) sanoi joskus näin: Jos osoitat jotakuta sormellasi, niin huomaatko, että kolme sormea osoittaa sinua itseäsi? Kokeile vaikka.

        Tehköön mitä lystää, mutta miksi se kaikki täytyy tehdä julkisuuden kautta. Kaunis ajatus on jättää läheisilleen muistoja ja viettää loppunsa heidän kanssaan. Eihän siihen tarvita rahankerjäyksiä, seuraajien metsästämistä ja muuta sirkushuvia.
        Hän on sairas myös mieleltään. Tänään hän halusi meikata itsensä cheerleaderiks. Huomenna varmaan Frozen. Kasvaimet tuhoavat parhaillaan aivoja, eikä hän ole enää oikeustoimikelpoinen. Vanhemmiltaan, isältä ja äidiltä, pitäisi löytyä jonkin sortin aikuisuutta hallitakseen tyttären sairasta mieltä estämällä kaikki typeryys. Mutta heidän käytöksensä osaltaan kertoo tarinaa siitä, miksi tyttärestä on voinut tulla tuollainen bimpo. Ei syöpäbileet ole hänen ensimmäinen ulostulonsa julkisuuteen. Jo BB kertoi siitä miten kakara on jäänyt vanhemmiltaan kasvattamatta muilta kiireiltä.
        Ja mitä tekee paskalehdet ja julkisuus. Mässäilevät kaikella kun huomaavat, että niihin uutisiin tarttuu juurikin se osa kansaa, jolla muutenkin on elämänhallinta hukassa.


    • Anonyymi

      Kieltämättä avaa haavoja nämä jutut sekä keskustelut kun nuori lähimmäinen menehtyi tähän samaan syöpään.
      Olen vältellyt näitä lukemasta tai kommentoimasta, mutta kerron nyt tällaisen näkökulman. Ehkä jotkut näitä mielellään lukevat.

      • Anonyymi

        Tuskin aiheuttaa mielihyvää kenellekään muulle, kuin Janitalle. Ihmeellistä, ettei kukaan ole saanut tuota pelleilyä loppumaan.


      • Anonyymi

        Olen tuon sinua edeltävän kommentin kirjoittaja. Seison myös sanojeni takana. Jokainen sairastaa tavallaan. Jokainen suree tavallaan. Läheisten suru on lohduton ja ikävä kova, on sitten kysymys äidin, isän, puolison, veljen, sisaren tai kaikkein hirveimmästä asiasta, oman lapsen kuolemasta. Otan osaa suruusi ja toivon, että suru ajan mittaan helpottaa. Kova ikävä pois mennyttä kohtaan ei ikinä helpota, mutta se kuuluu asiaan. Menetin isäni ollessani nelivuotias. Nyt olen aikuinen ihminen, eikä vieläkään mene päivääkään, etten häntä muistaisi ja ikävöisi. Aika vaan tekee kaikesta helpompaa. Tsemppiä ja jaksamista sinulle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuon sinua edeltävän kommentin kirjoittaja. Seison myös sanojeni takana. Jokainen sairastaa tavallaan. Jokainen suree tavallaan. Läheisten suru on lohduton ja ikävä kova, on sitten kysymys äidin, isän, puolison, veljen, sisaren tai kaikkein hirveimmästä asiasta, oman lapsen kuolemasta. Otan osaa suruusi ja toivon, että suru ajan mittaan helpottaa. Kova ikävä pois mennyttä kohtaan ei ikinä helpota, mutta se kuuluu asiaan. Menetin isäni ollessani nelivuotias. Nyt olen aikuinen ihminen, eikä vieläkään mene päivääkään, etten häntä muistaisi ja ikävöisi. Aika vaan tekee kaikesta helpompaa. Tsemppiä ja jaksamista sinulle 👍

        Tämä oli 13.30 kommentin kirjoittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin aiheuttaa mielihyvää kenellekään muulle, kuin Janitalle. Ihmeellistä, ettei kukaan ole saanut tuota pelleilyä loppumaan.

        Ei nyt riitä kommentoijien mielikuvitus asettumaan Janitan tilanteeseen.
        Nuori ihminen on ihan hukassa, eksynyt. Tuskin uskoo itsekään, että kaikki ihan oikeasti tapahtuu hänelle itselleen. Ei ole painajaisuni, josta kohta herää.
        Elämä petti tytön. Älkää ilkeilkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt riitä kommentoijien mielikuvitus asettumaan Janitan tilanteeseen.
        Nuori ihminen on ihan hukassa, eksynyt. Tuskin uskoo itsekään, että kaikki ihan oikeasti tapahtuu hänelle itselleen. Ei ole painajaisuni, josta kohta herää.
        Elämä petti tytön. Älkää ilkeilkö.

        Täyttä asiaa kirjoitit.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Täyttä asiaa kirjoitit.

        Voisi vanhemmat puuttua asiaan, kun huomaavat, että tyttö hölmöilee!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt riitä kommentoijien mielikuvitus asettumaan Janitan tilanteeseen.
        Nuori ihminen on ihan hukassa, eksynyt. Tuskin uskoo itsekään, että kaikki ihan oikeasti tapahtuu hänelle itselleen. Ei ole painajaisuni, josta kohta herää.
        Elämä petti tytön. Älkää ilkeilkö.

        Ei täällä kukaan ole ilkeillyt, mutta tuo tyttö menee vähän liian pitkälle. Tuossa tilanteessa, jos on ihan sekaisin pitäisi tukeutua enemmän henkiseen apuun, terapiaan yms. saisi varmaan enemmän hyötyä, kuin nenälävistyksistä ja muista härpäkkeistä. Vanhemmat voisivat tukea henkisellä tasolla, eikä millään tavaroilla. "Kuoleva" ei tarvii mitään muovikoristuksia, eikä mitään muutakaan sälää, ne ei tuo helpotusta! Mitä tuohon elämän pettämiseen tulee, niin on kyllä omilla valinnoillaan edesauttanut sairastumistaan. Mihin nuori ihminen tarvii silikonitissejä ja koko naama ja synnyinlahjana saatu ulkonäkö pitää muovilla ja muilla myrkyillä muuttaa ihan toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi vanhemmat puuttua asiaan, kun huomaavat, että tyttö hölmöilee!!!!

        Kaikki vanhemmat, ikävä kyllä, eivät osaa olla vanhempia. Jos vanhempi on mieluummin lapsen ”kaveri” kuin esim äiti tai isä, niin silloin ollaan hakoteillä. Lapset tarvitsevat nimenomaan rakkautta ja rajoja vanhemmiltaan. Kaverit tulevat sitten koulusta, harrastuksista ym. Jokaisen vanhemman pitäisi olla lapselle se järjen ääni ja kasvattaja, ei se jonka kanssa laittaudutaan ja käydään bilettämässä, tai jotain muuta, jota lapsen kuuluu tehdä omien kavereiden kanssa. Vanhempia on niin monenlaisia 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vanhemmat, ikävä kyllä, eivät osaa olla vanhempia. Jos vanhempi on mieluummin lapsen ”kaveri” kuin esim äiti tai isä, niin silloin ollaan hakoteillä. Lapset tarvitsevat nimenomaan rakkautta ja rajoja vanhemmiltaan. Kaverit tulevat sitten koulusta, harrastuksista ym. Jokaisen vanhemman pitäisi olla lapselle se järjen ääni ja kasvattaja, ei se jonka kanssa laittaudutaan ja käydään bilettämässä, tai jotain muuta, jota lapsen kuuluu tehdä omien kavereiden kanssa. Vanhempia on niin monenlaisia 🤔

        Koko kylä kasvattaa. Parhaansa vanhemmat tekevät niillä eväillä ja voimavaroilla, jotka heillä on. Pikkutytön elämä muuttui täysin, kun perheeseen syntyi vakavasti sairas sisarus. Huoli vauvasta vei vanhempien voimat, isosisko Janita joutui päivähoitoon eikä enää ollut vanhempiensa jakamattoman huomion keskipiste.
        Lapsi olisi tarvinnut rohkaisua ja kehittyvien kykyjen ja taitojen arvostamista, sillä jokainen on hyvä jossain ja aina voi oppia uutta. Palaute ulkonäöstä ja söpöydestä ei ole lapsen kehitykselle tärkeää, sillä kaikki lapset ovat suloisia ja kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kylä kasvattaa. Parhaansa vanhemmat tekevät niillä eväillä ja voimavaroilla, jotka heillä on. Pikkutytön elämä muuttui täysin, kun perheeseen syntyi vakavasti sairas sisarus. Huoli vauvasta vei vanhempien voimat, isosisko Janita joutui päivähoitoon eikä enää ollut vanhempiensa jakamattoman huomion keskipiste.
        Lapsi olisi tarvinnut rohkaisua ja kehittyvien kykyjen ja taitojen arvostamista, sillä jokainen on hyvä jossain ja aina voi oppia uutta. Palaute ulkonäöstä ja söpöydestä ei ole lapsen kehitykselle tärkeää, sillä kaikki lapset ovat suloisia ja kauniita.

        Normaali ja luonnollinen sisarkateus vauvan saamasta huomiosta. Kateutta ei voi ilmaista, kun pikkusisko voi kuolla. Lapsi jäi yksin vaikeiden tunteiden kanssa. Mikään myöhemmin saatu huomio ei korvaa rakastavien vanhempien huomiota, jota vaille pikkutyttö koki jäävänsä vaille 4-vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ole ilkeillyt, mutta tuo tyttö menee vähän liian pitkälle. Tuossa tilanteessa, jos on ihan sekaisin pitäisi tukeutua enemmän henkiseen apuun, terapiaan yms. saisi varmaan enemmän hyötyä, kuin nenälävistyksistä ja muista härpäkkeistä. Vanhemmat voisivat tukea henkisellä tasolla, eikä millään tavaroilla. "Kuoleva" ei tarvii mitään muovikoristuksia, eikä mitään muutakaan sälää, ne ei tuo helpotusta! Mitä tuohon elämän pettämiseen tulee, niin on kyllä omilla valinnoillaan edesauttanut sairastumistaan. Mihin nuori ihminen tarvii silikonitissejä ja koko naama ja synnyinlahjana saatu ulkonäkö pitää muovilla ja muilla myrkyillä muuttaa ihan toiseksi.

        "Ei täällä kukaan ole ilkeillyt," minä ja moni muukaan ei halua tietää, minkälaista on sitten se oikea ilkeily.... hävetkää oikeasti aikuiset ihmiset. Janita elää tavallaan, sairastaa tavallaan ja lähtee tavallaan. Jokaisella meistä on oma tapamme, uskokaa tai älkää.


    • Anonyymi

      Janita ei jätä Seiska- lehteä rauhaan niin kauan kuin pystyy rahastamaan sitä. Sitten kun lööpit eivät enään kiinnosta kansaa ja sen myötä loppuu myös sponsorointi Janitalle, ja kas kummaa, miten sattuikaan tulemaan kaksi helluntailaista esirukoilijaa vierailulle ja rukouksillaan paransivat hänet. Sitten alkaakin taas yhteistyö Seiskan kanssa kukoistamaan, mutta se on taas toinen juttu.

      • Anonyymi

        Näinhän se luiltavasti menee, että Pupu kauppaa tarinaansa Seiskaan.


    • Anonyymi

      Päinvastoin! Minusta näyttää siltä, että Janita juurikin itse mässäilee medialle sairaudellaan ja tulevalla kuolemalla.

      • Anonyymi

        Tyrkky on aina tyrkky!


      • Anonyymi

        Niinhän hän tekee 😨 Edes äitinsä voisi puuttua tuohon julkisuushärdelliin ja puhaltaa pelin poikki ja antaa kuolemansairaan lapsensa levätä ilman sairastuttavaa stressiä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän hän tekee 😨 Edes äitinsä voisi puuttua tuohon julkisuushärdelliin ja puhaltaa pelin poikki ja antaa kuolemansairaan lapsensa levätä ilman sairastuttavaa stressiä 👍

        Sen äiti on ihan samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen äiti on ihan samanlainen.

        JOS se kuolema joskus koittaa, alkaa äidin julkinen ura ainakin vuodeksi.
        Sureva äiti tulee olemaan vielä monissa lööpeissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen äiti on ihan samanlainen.

        Voi huoh! Nytkö alkaa jo Janitan äitinkin haukkuminen? Voi teitä säälittäviä reppanoita. Jos te ymmärtäisitte edes hiukkasen elämän perusasioita, niin ymmärtäisitte sen, että äidille oman lapsensa hautaaminen on kaikkein kauheinta, mitä hänelle voi tapahtua.

        Hävetkää!


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Voi huoh! Nytkö alkaa jo Janitan äitinkin haukkuminen? Voi teitä säälittäviä reppanoita. Jos te ymmärtäisitte edes hiukkasen elämän perusasioita, niin ymmärtäisitte sen, että äidille oman lapsensa hautaaminen on kaikkein kauheinta, mitä hänelle voi tapahtua.

        Hävetkää!

        Etköhän se ihan sinä ja tämä tytteli ole näitä säälittäviä reppanoita!


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Voi huoh! Nytkö alkaa jo Janitan äitinkin haukkuminen? Voi teitä säälittäviä reppanoita. Jos te ymmärtäisitte edes hiukkasen elämän perusasioita, niin ymmärtäisitte sen, että äidille oman lapsensa hautaaminen on kaikkein kauheinta, mitä hänelle voi tapahtua.

        Hävetkää!

        Lue niitä haastatteluja sun muita. Niistä näkee selvästi ettei omena ole kauas puusta pudonnut, eikä sen asian toteaminen ole mitään haukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS se kuolema joskus koittaa, alkaa äidin julkinen ura ainakin vuodeksi.
        Sureva äiti tulee olemaan vielä monissa lööpeissä.

        En yhtään ihmettelisi, ettei noin kävisi 😨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue niitä haastatteluja sun muita. Niistä näkee selvästi ettei omena ole kauas puusta pudonnut, eikä sen asian toteaminen ole mitään haukkumista.

        Onko sun mielestä Janitan äidin kana-aivoksi haukkuminen ihan normaalia?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko sun mielestä Janitan äidin kana-aivoksi haukkuminen ihan normaalia?

        Nyt loppuu tuo säälittäviksi reppanoiksi ja kana-aivoksi haukkuminen. Miten se äitiskin opetti.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS se kuolema joskus koittaa, alkaa äidin julkinen ura ainakin vuodeksi.
        Sureva äiti tulee olemaan vielä monissa lööpeissä.

        Surullista, mutta niin se taitaa olla 🙁 Mäkihyppääjän leskikin on jatkuvasti suremassa julkisesti, vaikka pitäisi keskittyä tulevaisuuteen, terveyteen, normaaliin työhön menoon...Hiukset kyllä muistetaan dipata lilaan, että ollaan ”tyylikkäitä?” Seiskan sivuilla. Kyllä näitä löytyy. Nyt on Nina Mikkonen ollut suremisesta hiljaa, kun sai kilot karistettua. Onkohan jo uusi majuri hakusessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loppuu tuo säälittäviksi reppanoiksi ja kana-aivoksi haukkuminen. Miten se äitiskin opetti.....

        Onko luetunymmärtämisessä noin paljon ongelmia? En ole haukkunut ketään kana-aivoiksi, vaan nuo Janitaa mollaavat ovat haukkuneet Janitan äitiä kana-aivoksi.

        Ja toisekseen en ole haukkunut ketään tunnistettavissa olevaa ihmistä repppanaksi. On aivan eri asia haukkua halventavilla nimityksillä sellaista henkilöä, joka voidaan tunnistaa (esim. Janitan äiti, Janita ja monet muut julkimot, lue; he ovat henkilöinä tunnistettavissa) , kuin jotain tunnistamatonta anonyymiä anonassikkaa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko luetunymmärtämisessä noin paljon ongelmia? En ole haukkunut ketään kana-aivoiksi, vaan nuo Janitaa mollaavat ovat haukkuneet Janitan äitiä kana-aivoksi.

        Ja toisekseen en ole haukkunut ketään tunnistettavissa olevaa ihmistä repppanaksi. On aivan eri asia haukkua halventavilla nimityksillä sellaista henkilöä, joka voidaan tunnistaa (esim. Janitan äiti, Janita ja monet muut julkimot, lue; he ovat henkilöinä tunnistettavissa) , kuin jotain tunnistamatonta anonyymiä anonassikkaa.

        Olisi pysynyt pois julkisuudesta, niin ei tarvitsisi olla kuulemassa totuuksia itsestään. Mutta ahneus ja typeryys asuvat samassa, joka näkyy käyttäytymisessään. Joku totesikin jo, että seuraavan vuoden saamme kuulla äiti-Jaanan säälinkerjuuta ja rahastamista. Ehkä hän osallistuu johonkin aikuisten kana-aivojen kauneuskilpailuun, tai tarjoaa itseään Playboyhin. Jatkumo on varmasti jo suunnitelmissa. Voisko joku taho nyt yrittää pelastaa ne pienemmät menemästä julkisuuteen samaa polkua tuon esikuvansa kanssa.


    • Anonyymi

      Kun ei päässä liiku muuta kuin hiukset, ripset ym. En ole ulkonäkö keskeisempää tyyppiä nähnyt. Jos oikeesti vakavasti sairas, niin luulisi muiden asioiden olevan mielessä. Tänään ainakin näytti oikein terveeltä insta storyssään. Poskien pyöreyttä vain harmitteli. Itse myy näitä juttuja lehdille . Sairas halu olla esillä viimehetkillää,, mutta epäilen vahvasti kuinka viimehetken oikeesti on meneillään.

    • Anonyymi

      Lukkarisen vuoksi lopetin 7 lehden tilauksen. Se päättyi 9.1.2020. Joku myyjä soitti ja kaupitteli jatkoa. Valehtelin kuin Lukkarinen, valehtelin että muutan ulkomaille.

      • Anonyymi

        Miksi? Ei se ole ensimmäinen eikä viimeinen tyrkky josta ne kirjoittelee.


    • Anonyymi

      Itse se Janita niitä haastatteluita antaa ja saa maksun jokaisesta.

      • Anonyymi

        Vieläkö hän rahastaa pääsymaksuja instaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö hän rahastaa pääsymaksuja instaan?

        Joo. Hinta on nostettu nyt 5 euroon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Hinta on nostettu nyt 5 euroon :D

        Sairasta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Hinta on nostettu nyt 5 euroon :D

        Eipä ole tämän "sairaan" röyhkeydellä mitään rajaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tämän "sairaan" röyhkeydellä mitään rajaa!

        Eikä maksajien tyhmyydellä.


    • Anonyymi

      Tyypillinen juorulehti kyseessä, itse aikoinaan tympäännyin matti nykänen kirjoituksiin niitä kun oli joka toisessa numerossa vielä viime vuosikymmenen puolella.

    • Anonyymi

      Kannattavaa touhua kuitenkin. Yli 2000 seuraajaa privatilillä -> yli 4000 euroa verotonta tuloa. Niillä rahoilla maksaa jo ulosottoja, sisustustarvikkeita ja vaikka uudet ripsetkin 🙄

      • Anonyymi

        Paitsi, että lopulta valtio perii kaikki laittoman rahankeräyksen tulot rikoshyötynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että lopulta valtio perii kaikki laittoman rahankeräyksen tulot rikoshyötynä.

        Tyhjästä on paha nyhjästä. Ne perinnät menee entisten ulosottojen lisäksi, kun kaikki rahat on hassattu.


    • Anonyymi

      Turha murehtia. Korppi ei korpin silmää noki.

    • Luin että Jouluna Janita voi yht äkkiä niinpahoin että hänet vietiin terhoon.
      Nyt luin äsken tarkemmin, että Janita oksensi kaiken syömänsä silloinJouluna.
      Hänellä ei ole sitä enää, sitä vatsatautia ja jouluähkyä vaan syö ihan normaalisti.
      hänet vietiin Terhoon jouluähkyn ja vatsataudin takia.

    • Hän oli matkalla Savoon äitinsä kanssa, kun he saivat uutisia lääkäriltä
      ( nämä olivat ennen sitä kun hän meni terhoon
      hän eli normaalia elämää.
      matkalla Savoon, lääkäriltä kuuli uutisia että he oli suurennuslasilla etsiskelleet pari päivää niistä kuvista jotakinpilkkua ja viimein löytäneet siihen viittaavan.

      h eeivät löytäneet sitä heti kun kuvat otettiin
      h'än sai rauhass a mennä ja olla matkalla Savoon äitrinsä kanssa
      H eoli oikeasti etsineet suurennusla sin kanss a jotain pilkkua
      kuvista päiväkausia.

      ( luin hänen haastatteluista että niin se tapahtui. Oli matkalla Savoon äidtinsä kanss a kun lääkäriltä sai uutisia.

      Sitten oli Joulu
      ja silloin se vatsatauti iski.
      enää ei ole vaikeuksia syömisessä hän syö normaalisti ei oksenna.
      hän meni vatsataudin takia tai jouluähkyn takia terhoon.
      sen vatsataudin takia istui pyörätuoliin.
      Tai rollaattorin otti tueksi.

      s ekuulosta a huonolta
      siksi se paha henki teki sen
      se tahtoo heikentää ihmsien se paha henkisiitä on mukavaa ett nuori vahva kulke e rollaattorilla
      sitten pitäöä päästä siitä energiasta että pahat vahukset esim nauttii siitä että nuori joutuuolem kuin he
      he luulee et se on rakkaus että hänel on samaa kuin heillä
      ei ole menetettävää voi reväistä ja kävellä väkisin vaikka
      Kirkon alttarille esim tai auringon edessä ja todeta etttä jalat toimii.
      ( syökö hän tarpeeksi proteiinia?? ja magnesiumia.

    • ( Häneltä oli löytynyt 5 kohtraa missä papu oli suurentunut?
      ne voivat normal istikinihmisillä turvota kuulema ja palata entiselleen.
      Niitä on ihmisellä 500-600 niitä papuja pavun kokoisia imusolmukke ita.

      jos 1 tullut pahkura ei ole mitään syytä että niitä tulisi lisää
      he ei tahtoneet tehdä niitä Janitalle kerrottiin minulle.
      ne henget.

    • Anonyymi

      sitten ne pahat henget aiheutettuaan oksentamisen mitä kaikillaihmisillä on ollut joskus
      ihmiset tietää mitä on oksentaa. ihan omakohtaisesti.
      se on aika normaali ja vaaraton asia. Jos juo paljon oksentaa
      jos bulimistisesti syö paljon voi oksentaa.

      sillä ei ollut mitään tekemistä söypn kanssa
      mutta ne pahat henget sai hänelle kipua reisiin myös.
      Luki että he tutkivat onko reisissä jokin etä pesäke
      ( tuolloinkun hän pelkäsi )

      selvää, että hän pelkäsi sitä selvää että ei ole mitään reisissä
      tississä oli koska hän esitteli niitä silikoneja
      eli kysymys on henkisestä ilmiöstä

      he ei tahdo surmata
      Adamin Eeva esiintyi alasti kuvassa Adam ja Eva
      ja sen jälkeen Bathseva sta on tehty 120 maalausta Bathseva kylpee
      ( Seva ( se oli hänennimi, oli Evan inkarnaatio . )
      Ihmiset itse tahtoi häväist'
      siksi he ei saa tehdä mitään hänenkeholle
      eikä he tahtoneet tehdä


      Hän luulee että hän on fiksu kun sanoo vaikak
      että ei siedä sellaisia jotka on vihaisia hoitohenk kunnalle
      että sanoo per k le ja Sattuu !kun otetaan verikoetta.

      mietin et yksimit oppinut ikääntyessä on että siinä varm ol viisautensa
      se oli minusta fiksu joka koki että sattuu s emitä hänelle tehdään,
      ja että perkelekinsiinä on.
      ja Janita sanoi että hänkin tarvitsi verta että veren keräys ihmisltä tärkeää
      mutta parempi olisi että ei tarvitsisi sitä verta.

      kunolinnuorempi myös kunnioitin vaik verikokeita
      en tiennyt mitä he niistä näkee
      nyt ymmärärn että ne oli s adismia
      pelkkää turhaa
      Pahat henget tahtoi vain valuttaa ihmisen verta
      ja ylhäisen verta viemäriin

      eihän ole miot mieltä otta amitään näytepalaoja tutkia

      ja miksi olla varma että s ekasvaa
      miksi että se " leviäisi "
      ei sillä ole mitään päätä sillä lihalla sen pää on mitä ihmiset
      sielut henget ajattelee tunteet tekee

      nyt selvästi on suunnitelma
      kortteja kun katsoin postissa lähettääkseni janitalle
      en löyt mit sopivaa
      joka ikisessä oli Janita
      se on suunnitelma.
      Oli vaaleanpunaista paljon
      oli mittari joka kuin aikaa mittasi
      Siuunnitelman on nyt oltava että janita lähte esieltä terhosta ja on terve
      koska vatsatauti meni ohi
      ja reisissä ei ole mit vialla todettu.

      Mitä menetettävää hänellä on?
      hän voi mennä auringon eteen tai Kirkon alttarin ja kävellä.,
      hän pysty i kävelemään rollaattroin kanssa
      luki niin
      eli hän pystyy kävelemään.

      ymmärrän että herkkä ihminen pelkää sitä mitä sisällä on tummatukkainen voimakastunteinen .
      voi olal et ei ole syönyt proteiinia tarpeeksi?? jso ajatteli et ne jutut syntyisi proteiinista

      ymmärärn kaikke asitä paniikkia
      itse olin nuorena myös niin paniikissa että söin hirvittävän määrän viinirypälene kuori a
      koska luin että ne estää söyppää
      kuorin ne viinirypäleet
      ymmärrän sitä hätää tietämätttömyyttää
      uskoa siihen mitä opetetaan kerrotaan
      mutta
      koin niin paljon mystillisiä kokemuksi
      janyt yksi äskeinen on että löysin just sopivan kirjan Janitalle kirpputorilta

      minul on jatkuvasti niin paljon mystiikkaa ollut että siitä on tietoa enemmän
      Nuori pidetään vanhempia pienempänä
      hän ei tiedä sitä että hän ei voi olla vahvempi kuin ne vanhemmat
      Ehkä joku ismo alanko ym voi olla vahvoja nuoria
      mutta Janita valitsi esiintyä pupuna
      niin ei pupu ole vahva.

    • Se voi olla että viinirypäleen kuoret
      ( niin siellä oli pippuri !varmaan!jokulukija mesetti sen )
      ei manteli vaan pippuri oli mahassa. joka havaittiin kun se ei sulanut.

      Viinirypäleen kuoret, koska niissä onniinpaljon myrkkyä ehkä?? joka vaike a pestä pois.
      torjuntaaineet mitä suihkutettu????

      ne pahat vaan piti siitä että syö mmyrkkyä viinirypäleiden KUORien.
      ?? C vitamiini on happo askorbiinihappo
      sitä syödään ehkä siksi?
      ja olen alkanutmiett ett ei kai s e haurastuta luita??
      se sitruuna?
      Salmiakki myös. on happoa, minulle on alettu väittää että s eei ole edes ihan vaaratonta syödä sitä salmiakkia
      Suomalaiset ovat
      pyhiä jotka pystyy syömään salmiakkia.
      Merkkareita ja muuta. Supersalmiakkia.
      ( ain kun särki päätä söin salmiakkia
      se johtuu varmaan että s epaha henki ei syö sellaista kuin salmiakki
      joka ehk vähän vahingoitti
      niin se oli tyytyväinen se paah ja se auttoi , tunsin sen en että auttaa
      salmiakki päänsärkyyn.

      Niin koko flunssa on sitä että jokin paha tahtoo ihmisen niiskuttavaksi räkää valuvaksi mitättömäksi
      ( esim!!!koin kuntosalilla Elixian että flunss a tuli siellä
      koska he kilpailee niistä
      täynnä ne ryhmäliikuntatunnit
      he kilpaile e tilasta!!!!
      Siell' tuli aina flunssa.
      Mutta se meni minull onneksi aina seur päiv mennessä ohi.
      Minu iso äidil ei ollut koskaan funssaa!!

      Nyt me perustetaan! paikka missä pysytään terveenä!!!

    • Janita oli Sultana, Selim I sen lasten äiti.
      n ehenget piti meteliä toissa iltana, että ( Janitaan oli myös yhteys )
      että Janita oli Nurbana. Oikeasti, ne ihan sanoi sen ,
      nimen. Nurbana oli Selim II sen vaimo.
      En välittänyt kuunnella. koska ne ovat pahoja henkiä , vaikka ne ei ole nyt niin pahoja
      ( esim ei he tahtoneet Janitalle mit vaurioita
      ( pahat henget valehtelevat aina. ) Tänäänkatsoin Nurbanan muotokuvia
      ja olin uskoa että hän oli Nurbana,
      mutta sitten tuli eteen Selimin toisen rakastetun kuva
      jos s etosiaan on hänenkuva.. Seliyma

      ja hän näyttääolevan Janita voin laitta kuvan.
      Seliyma, ( Selimillä oli neljän muun naisen kanssa lapsia.
      Nurbana oli ainoa vaimo. ( tutkin nuo, etsin tiedon. )
      Nurbana kuvass ahenki, että hän on ehkä siel mis Janita
      jossain niissä piireissä
      ja että hän oli paha yhäkin pahaaa henkeä hänessä Janitalle
      kunhänoli vaimo Nurbana. ( hän itse sanoi sen. )

      Mutta ei hän varm kovin paha voi olla koska on niin ylhäinen,
      Sulttaani Selim II sen vaimo.
      Janitalle saattoi tulla konflikti kinkun, sianlihan syömisestä.

      Siitähän Paleface puhui you tube videolla että kasvissyönnin puolesta
      ja hän on selvästi joku Serhzade Mustafa tms.
      ( en tiedä kuka tarkalleen mutta
      joku Selimin tai Suleiman poik a varmasti.
      1500 luvulla se oli. että olimme turkin muslimeja.
      Olin joku siellä myös. en ole vielä ehtinyt tutkia kuka.
      Jos oli hallitsijan rakastettu ja hänen poikien, lasten äiti,
      oli ollut ylhäinen aiemminkin ja myöhemminkin
      aiemmissa ja seuraavissa elämissä.

      Janitalle on mahdoton tehdä sitä papua
      jos ei hän itse tahdo sitä että toitottaa että parantumatonta
      ja ett 3 vkoa kunolis aikaa
      vaikak meni itse oksentamisen takia sinne terhoon
      ( mysö s emahd et ruokatorvi kipeä
      ett se tuntui kipuna
      ( minä taisin syödä astiasta joss a oli tiskiainetta yhd kerrn
      ja oksensin todel pahoin
      ripuli ja oksentaminen vessan lattialle samaan aikaan
      ja olintodel epävarma kunnostani kun en tiennyt mistä johtui se vatsatauti
      kävelin myös varovaisesti. Niin muistan että sattui ruokatorveen...
      päivän tai kaksi. Kiitos Jumalalle että Jumala ei tahdo sellaisia asioita meille
      vaikka Janita on niinvarma ett hänellä on se

      ( sielläkinluki et on monenlaisia sellaisia
      ni voiolla sellainenkin mikä ei tee enempääniitä papuja

      ( ihmisellä on 500-600 niitä pavunkokoisi a imusomukkeita
      jos hänel oli 5 joiss jokin turvotus
      niin 595 oli jäljellä terveitä.
      ei niihin tarvii tulla mitään.
      Janita on liian ylhäinen
      energia todella super hyvä
      haastatteluiss a se keho täysin terve
      Mutta siellä terhossa kuolevien keskellä ja kun kaikk ihmisten mieli on että siellä kuolee
      ( ja hän meni sinne koska oksensi Jouluna
      ( luin haastatteluista. )
      oksensi kaiken yhtäkkiä alkoi oksentaa
      (mutta sitä ei ole enää
      se vatsatauti meni ohi ) mutat vatsataudin takia heikotti ja laitettiin istumana pyörätuoliin siksi.
      Luin sen haastattelusta,
      että "he tutkivat onko reisiisäs jotain etä"

      hänellä heillä ei ollut tietoa mistä heikotus
      se johtui
      jonka takia pyörätuoliin istui.
      Hän kertoi sen.
      että hän pelkää että ja he tutkivat onko reidessä
      joku

      ja siellä ei ole
      ei ole ainakaan kerrottu.
      mutta hän jäi silti istumaan pyörätuoliin.
      Rollaattorilla myös käveli.

    • siis. kirjoitinnäköjäänhuonosti tuon lopun.

      Hänelle jouluna tuli jotain
      minkä takia lähti terhoon,. sen luin 2 päiv sitten.
      nyt luin että hänoksensi, Jouluna
      oksensi kaiken syömänsä.
      ja silloin hän istui sitten pyörätuoliin.

      ja Luin sen että
      he ei kukaan tienneet miksi hän oli pyörätuolissa ( hänen jalkoihin sattui
      ( ne pahat henget voi tehdä niitä kipuja
      vaikka suonenvedonkin jalkaan
      ne voi tehdä.
      Tai elohiiren silmäkulmaan.
      ( niitä kahta minulle joskus tapahtui)
      En tahdo niitä kiitos vaan. ))
      siis lapsen a ihan tai nuorena
      30 v sitten
      joskus. harvoin. s eonjust pahojen henkien teloa.

      Janita sanoi että he tutkii sen onko reisissä jotain etä .
      että mistä kipu johtuu.
      Ei varmasti ole hänen reisiistä löytynyt mitään.

      Hänen pitää lähteä sieltä terhosta
      se on ihana ihmisille että joku tekee sen että lähtee sieltä.
      J a elää vielä monta vuotta.
      kun hän sanoi että saisipa elää 3 vkoa
      Kyllä hän elää niillä 595 llä pavulla vaikk 30 vuotta.

    • Anonyymi

      Oisko pisnes vakavalla asialla Kuvottavaa

    • Iteppä kerjää ihmisiltä implanttien poiston 50.000 ei kukaan joka on kuoleman sairas!!Haluu vaan esitystä!! Seiska hyvä lehti!

      • Anonyymi

        Jos Janita huijaa, niin toivottavasti kärähtää siitä niin että tuntuu 😡 Kuolemansairas ei jaksa pitää tuota sirkusta vuodesta vuoteen ja kuukaudesta kuukauteen. On ollut niin monta muuttujaa tuossa jutussa, että enää ei tiedä mihin pitäisi uskoa. Tuo rahan kerjuu on kaikkeista ikävin juttu, jos kusettaa seuraajiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Janita huijaa, niin toivottavasti kärähtää siitä niin että tuntuu 😡 Kuolemansairas ei jaksa pitää tuota sirkusta vuodesta vuoteen ja kuukaudesta kuukauteen. On ollut niin monta muuttujaa tuossa jutussa, että enää ei tiedä mihin pitäisi uskoa. Tuo rahan kerjuu on kaikkeista ikävin juttu, jos kusettaa seuraajiaan.

        Varsinkin loppuvaiheen syöpäkivut infernaalisia, mutta ellei syöpää niin sitten vakavaa psyykkistä pahoinvointia.
        Surullinen tarina nuori ihminen kyseessä sentään.


    • Anonyymi

      Janita Seiskalle eilen: syöpä on pysähtynyt.
      Janita Seiskalle tänään: Lääkäri sanoi, että voin kuolla äkisti milloin tahansa.

      Huoh.

    • Anonyymi

      Siis mihin tuo tarvii niitä faneiltaan keräämiä rahoja?

      • Anonyymi

        Shoppailuun. Uusia vaatteita osti viimeisimmällä erällä.


      • Anonyymi

        Shoppailuun. Uusia vaatteita osti viimeisimmällä erällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shoppailuun. Uusia vaatteita osti viimeisimmällä erällä.

        Pyörätuolissa ja kipupumppuletkuissa sovittelee vaatteita. Ei oo helppoa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe