Kun murhaaja avasi tulen Batman-elokuvan ensi-illassa Colorafon Aurorassa 2012, päätti kolme nuorta miestä suojella tyttöystäviään luodeilta omalla ruumiillaan. He kuolivat, tyttöystävät säilyivät jengissä.
Nuo sankarit olivat Alex Teves, Matthew McQuinn ja Jonathan Blunk.
Tällaiset miehet pitäisi muistaa.
He suojelivat tyttöystäviään
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Joku nainen kirjoitti jossain:
"Jos miehellä herää suojeluvietti naista kohtaan, se vain tarkoittaa että parisuhde ei ole tasavertainen.
Nainen pystyy kaikkeen mihin mieskin ja naisen kuuluu haluta pystyä kaikkeen mihin mieskin." - Anonyymi
En minä ainakaan uhraisi henkeäni naisen takia, tasa-arvo ennen kaikkea. Lapsia voisi suojella vaikka laittamalla naisen eteen.
- Anonyymi
Aloittajana totean, että kun yleisesti on hylätty kristillinen näkemys miehen ja naisen suhteesta, on tilalle tullut toisaalta väärin tulkittu tasa-arvonäkemys ja toisaalta suhteissa jyllää pohjavireenä hedonismi eli nautintokeskeisyys.
"Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,"
Paavalin kirje efesolaisille 5:25- Anonyymi
Mutta naistenko ei tarvitse rakastaa miestään, viedä vaan omaisuus, lapset ja toimittaa jopa vankilaan perättömillä syytöksillä tai murhata rahanhimossaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta naistenko ei tarvitse rakastaa miestään, viedä vaan omaisuus, lapset ja toimittaa jopa vankilaan perättömillä syytöksillä tai murhata rahanhimossaan.
Luonnollisesti kaikki kuvaamasi teot ovat todella vääriä, teki niitä kuka hyvänsä. On hyvin ikävää, jos Sinua on kohdeltu väärin näissä asioissa.
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan myös että "Nainen vaietkoon seurakunnassa" ja monta muuta hyvin tärkeää naisia koskevaa sääntöä, kuten että nainen on miehen alamainen, milloin naiset alkaa noudattaa niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973