... ajautui rantaan. Ei toki Valaita kuten jossan muualla, vaan silakoita
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6312ae80-056b-4379-91fb-ff84bd4dbb4c
"Tuhansia kuolleita kaloja ajautui Porkkalaniemen ulkoilualueen rantaan perjantaina iltapäivällä. Myös yksi hylkeen raato löytyi paikalta kalojen vierestä."
Mitä mietteitä herättää, suomen luonnon "puhtaudesta" ...
minä olen koko ajan tiennyt, että kyse on van kako-kepuli-"demareiden" mainoslauseesta, vailla mitään, siis mitään perusteita !
Kysymys on vain luonnollinen jatkumo, ympäristötuhoista ja niiden kiihtymisestä
t. haans.sea
Tuhansia kuolleita kaloja Kirkkonummella (video)
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme. Maailman myrkytetyin meri.
- Anonyymi
Haluaisitko asua sen rannalla - meinaan että maksaa rantakiinteistöistä maltaita - joka vielä on muotina ollut ainakin välittäjien toimesta....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15559959/pk-seudun-ranta-kiinteistojen-arvot-laskevat-edelleen---
- Anonyymi
ei mitenkään ihme, sen jälkeen kun he kemiallisesti koski järvien biotasapainoon, poistamalla järvistä kaiken elävän lisäämällä tuhansia kiloja kemikaaleja sinne.
ihan tarkoitettu juttu.- Anonyymi
tiesittekö että alumiini syövyttää kaikkien elävien olentojen keuhkot?
ja he (satanistit) lisäävät alumiinikloridia järviin noin vaan. - Anonyymi
Täytyy sanoa, että aika räikeeksi on mennyt tämä nykyajan "ympäristönsuojelu".
Tuossa vain tässä linkissä pari esimerkkiä mutta kerron vielä yhden Päijänteeltä.
Kepulaishallitusten aikana joskus 2005 ja silleen, ne saivaivat päähänsä troolata kaikki "roska"-kalat pohjoispäijänteeltä. Kuormalavakaupalla ne troolasivat kalaa ainakin Päijänteen vanhaa selkää myöten "hoitotarkoituksissa" . Juoni oli se, että tätä roskakalaa sai nyt pyytää ilman kalastuslupaa, mutta siikaa ja taimenia, joita istuttivat, täyti lupa hommata. Bisnes oli kepuli-koirillakin ainoastaan mielessä, tämä ympäristökatastrofin aiheuttaessaan.
- Anonyymi
Voihan rähmä tässäkö on silakkaliikkeen loppu nyyyh.
- Anonyymi
Teollisuus päästää vieläkin liikaa myrkkyjä vesiin ja ne kulkeutuu sitten meriin,suuriin meriin muovit ja pienempiin myrkyt. Siksi kalat ja kaikki elävä kuolee.
- Anonyymi
Tänään iltapäivällä Sipoonlahdella on nähty Alligaatorin ajavan takaa Delfiiniä jossa oli kiinni veneen poiju. Havainnon teki Kaphornin kaukaa kiertävä kapteeni:-)
- Anonyymi
MIee taa s luule et hyö saivat liikaa HAPPEA, kun ´sitä ilimastonmuutosta eikä merkiään ole jiässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802877Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771491Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1311363
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j931138Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741117