Mä niin haluisin että mies nuolisi pitkään
Nuoleminen
13
<50
Vastaukset
Ois kiihottavaa nuolla pitkään, molempia reikiä antaumuksella, kuullen ja tuntien kuinka nautit siitä mitä mä teen....
- Anonyymi
Mmmmm.....saan monta kertaa...
Anonyymi kirjoitti:
Mmmmm.....saan monta kertaa...
Toivottavasti saat mun suutani vasten ne, tykkäisin siitä.
Haluatkos tutustua ?- Anonyymi
SeikkailevaMies kirjoitti:
Toivottavasti saat mun suutani vasten ne, tykkäisin siitä.
Haluatkos tutustua ?Haittaako jos olen vähän pyöreä?
- Anonyymi
Itse olet sika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet sika
Katso kuule urpo peiliin..jos sul sellanen on ja mieti miten idiootti olet😂😂😂😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako jos olen vähän pyöreä?
Ei tietenkään haittaa, mites suhun saa yhteyden?
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
Minua ainakaan se ei haittaa,mistäpäin olet?
- Anonyymi
Miten tänne paikkakuntaa laittaa...? Ku tääl on kaikellaisii
- Anonyymi
Itä Suomi
- Anonyymi
Olisiko Keskisuomessa kiimaisen, pitkän "kielikylvyn"haluavia naisia?
- Anonyymi
Tule tänne.....saat niin paljo ku jaksat
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789