Hyvät ateistit

Anonyymi

Voisitteko kertoa minä määrä kommentteja / päivä tai palstalla käytetty aika / palsta on sellainen minkä te sallitte uskoville kirjoittajille, ilman, että alatte heitä vainota?

Ja onko nuo määrät/ajat ateisteille suuremmat?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateisteilla ei ole rajoituksia eikä tasovaatimuksia teksteille. Pelkkä mölinä riitttää.

    • Mitä on tuo vaino, josta haastelet?

      Miten ”Anonyymia” edes voisi vainota, jos joku sattuisi haluamaan? Maalittamalla Anonyymin työtä ja perhettä vai kuinka? Mustamaalaamalla hänen hyvän nimensä, joka on Anonyymi?

      • Anonyymi

        Se koira älähti heti johon kalikkaa kalahti.,..
        Kerro vielä siitä, miksi maalitat erästä nikkiä.



      • Anonyymi

        Sinä, ainakin kymmenen kertaa joka päivä ;DDDDDD


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Vaino on fundiksille sitä, että hyväksyy homojen olemassolon. Se riittää.


    • Vainoamista en ole havainnut, mutta minä ainakin pilkkaamisen lopetan heti kun ihan aikuisten oikeasti oikean jumalan vakavastiotettava oikeauskoinen seuraaja manaa rukouksen voimalla oman uskonlahkonsa tosikovastiuskovaiselle amputoidun jäsenen takaisin.

      • Anonyymi

        Tee itsesi olemattomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee itsesi olemattomaksi.

        Satujen ja tarinoiden jeesuksen nimeen ainakin yksi taikauskoinen yritti minut manata hiljaiseksi. Kokeile sinäkin!

        Ilmeisesti on epäjumalanne tahdon vastaista manata minua pois, joten yrityksillänne pilkkaatte olematonta taikaolentoanne.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Satujen ja tarinoiden jeesuksen nimeen ainakin yksi taikauskoinen yritti minut manata hiljaiseksi. Kokeile sinäkin!

        Ilmeisesti on epäjumalanne tahdon vastaista manata minua pois, joten yrityksillänne pilkkaatte olematonta taikaolentoanne.

        Kuuleppaas kuomaseni, ei sinua taida kukaan enää tosissaan ottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppaas kuomaseni, ei sinua taida kukaan enää tosissaan ottaa.

        Tappion kärsittyään taikauskoinen siirtää siinä taas maalitolpat.

        Yrititkö edes poismanausta?


    • Mitä sinä tuolla tiedolla tekisit?

      • Anonyymi

        Vastaa niin kerron sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa niin kerron sitten.

        Täytyy tietää miksi tuollaista kysytään.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Täytyy tietää miksi tuollaista kysytään.

        Miksi täytyy tietää?


    • Anonyymi

      Sanotaan että ympäristössäni, joku valehtelee ja levittää valheita niin en voi katsoa sitä läpi sormien ja pitää turpaani kiinni.

      • Anonyymi

        Vaihda ympäristöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda ympäristöä!

        Sanoi kameliskuskien maahantuoja, sillä ovathan he jumalan kansaa ja me kristityt hyödymme toiminnasta. kiitos jeesus kiitos kiitos

        Yksi euro tulee kahtena takaisin siis kristityille, tosin tyhmä kansa maksaa kaiken verorahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi kameliskuskien maahantuoja, sillä ovathan he jumalan kansaa ja me kristityt hyödymme toiminnasta. kiitos jeesus kiitos kiitos

        Yksi euro tulee kahtena takaisin siis kristityille, tosin tyhmä kansa maksaa kaiken verorahoilla.

        Vaihda ympäristöä!!!


    • Anonyymi

      Kysymys siis palstalla 2001 vuodesta lähtien olleelle nikille jossa kaksi isoa Ärrää.

      • Olen huomannut, että se itse vituilee ja nälvii. Mutta kun sille vastaa asiallisesti, se poistattaa sen.


      • Anonyymi
        usko_vainen kirjoitti:

        Olen huomannut, että se itse vituilee ja nälvii. Mutta kun sille vastaa asiallisesti, se poistattaa sen.

        Mikä on vitu?
        Et kai tarkoita sitä ihteänsä?
        Pese suusi Jeesus saippualla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on vitu?
        Et kai tarkoita sitä ihteänsä?
        Pese suusi Jeesus saippualla!

        Vitu on miehelle rakennettu puutteellinen sukuelin.


    • Anonyymi

      Vähän vaikea maalittaa jotain tiettyä henkilöä (ellei kyseessä ole rekisteröity nimimerkki), kun kaikki ei-rekisteröidyt näkyvät samalla nimellä Anonyymi. Tietenkin voisi linkata johonkin keskustelun repliikkiin, mutta yhtä kaikki pilkan kohdistaminen tiettyyn kirjoittajaan on aika haastavaa.

      Enkä ole huomannut täällä merkittävää uskovaisten vainoamista.

      • Anonyymi

        Jos et jatkuvaa solvaamista ja mustamaalaamista ja henkilöön käymistä sellaisena pidä niin ei sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et jatkuvaa solvaamista ja mustamaalaamista ja henkilöön käymistä sellaisena pidä niin ei sitten.

        Onko Anonyymi siis yksi henkilö? Kauhee duuni :(


    • Onko Sinua joku vainonnut täällä? Esimerkkejä vainosta?

      • Kiitoksia fiksusta ja asiallisesta kommentistasi.

        Eihän tämä nyt ollut vainoa?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kiitoksia fiksusta ja asiallisesta kommentistasi.

        Eihän tämä nyt ollut vainoa?

        Se oli vain sinun paskakasan tökkimistä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vain sinun paskakasan tökkimistä,

        Älä nyt ole noin itsekrittinen! En minä tekstiäsi nyt noin sentään luonnehtisi!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Älä nyt ole noin itsekrittinen! En minä tekstiäsi nyt noin sentään luonnehtisi!

        En minäkään mutta sinua luonnehdin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mutta sinua luonnehdin.

        Ahaa. Enpä olisi IKINÄ noin ajatellut tekstisi perusteella! Olipas yllätys.


      • Löytyykö tuo kohta Raamatusta?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Löytyykö tuo kohta Raamatusta?

        Etsi!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Löytyykö tuo kohta Raamatusta?

        Etsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi!

        Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enempää. Jätän Sinut tänne puuhastelemaan sivunikkiesi kanssa.

        Moi moi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi!

        Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enempää. Jätän Sinut tänne puuhastelemaan sivunikkiesi kanssa.

        Moi moi!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Nyt en jaksa leikkiä kanssasi enempää. Jätän Sinut tänne puuhastelemaan sivunikkiesi kanssa.

        Moi moi!

        Etsi, äläkä kitise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi, äläkä kitise.

        Ei se osaa.


    • Anonyymi

      Uhriutuminen on äärimmäisen vahvaa tässä aloituksessa.

      • Anonyymi

        Ja sinun vastauksessasi vieläkin vahvempaa.


    • Anonyymi

      Miksi te eräät, nk. uskovaiset, itse alatte riidellä ateisteja, ym vastaan? Kuten tämäkin aloitus. Perustuu mahd. vihan pöyhintään.

      Älkää itse riidelkö ja välittäkö, jos meitä vastaan hyökätään. Annetaan olla. Pyritään me olemaan asiallisia. Ja onhan täällä asiallisiakin ei-uskovaisia. Jotkut ovat selvästikin saaneet trauman jostain uskonnollisesta toiminnasta, ymmärrän heitäkin, sillä myös itse olen saanut traumaa tietynlaisista uskovaisista ja tätä on seurannut luonnolliset vihan tunteet, joihin on oikeus.

      Uhri pysyy uhrina, eikä uhria pidä syyllistää. Näin on myös monien ateistien kohdalla, vaikkakin uhrius saattaa olla mainitussa perheessä / suvussa esim. n. 150 vuoden takaista. Mutta se jättää jälkensä ja asenteensa.

      • Anonyymi

        Emme ne riitele ketään vastaan. Olemme vain eri mieltä kanssasi. Yritä ymmärtää, että se ei ole riitelemistä.


    • Anonyymi

      ” minä määrä”
      Määrittele mitä tarkoittaa minä määrä?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe