Mitähän saastaa aloittaja tarkoittaa, sitäkö ihmissaastaa jonka joku oululainen naikkonen lanseerasi?
Jokainen meistä voi tipahtaa, olemme kuitenkin ihmisiä kaikki.
Itse kaupassa käytyäni pesen kotona kädet saippualla ja lämpimällä vedella. Mukana kannan myös kosteuspyyhkeitä, laivaan ei voi jalallakaan astua ilman käsipyyhkeitä.
Kauppojen ostoskärryjä ei varmasti koskaan pestä, ovat turhan saastaisia. En laita pohjalle yhtään mitään vaan tungen lapsen istuinosaan, jos ei ole jotain suojaa minkä laittaa kärryjen pohjalle. Kaameeta jos laittaisi vaikkapa maitopurkin siihen saastaan ja siirtäisi sen sitten jääkaappiin.
Julkisten käsinojiin ja tankoihin en kättä laita ilman käsineitä. Miehet niistävät räkänsä kouraan ja länttäävät kätensä suoraan tankoon. Sivistyneillä miehillä on toki nenäliina mukana.
Likaiset ostoskärryt
2
472
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän saastaa aloittaja tarkoittaa, sitäkö ihmissaastaa jonka joku oululainen naikkonen lanseerasi?
Jokainen meistä voi tipahtaa, olemme kuitenkin ihmisiä kaikki.
Itse kaupassa käytyäni pesen kotona kädet saippualla ja lämpimällä vedella. Mukana kannan myös kosteuspyyhkeitä, laivaan ei voi jalallakaan astua ilman käsipyyhkeitä.
Kauppojen ostoskärryjä ei varmasti koskaan pestä, ovat turhan saastaisia. En laita pohjalle yhtään mitään vaan tungen lapsen istuinosaan, jos ei ole jotain suojaa minkä laittaa kärryjen pohjalle. Kaameeta jos laittaisi vaikkapa maitopurkin siihen saastaan ja siirtäisi sen sitten jääkaappiin.
Julkisten käsinojiin ja tankoihin en kättä laita ilman käsineitä. Miehet niistävät räkänsä kouraan ja länttäävät kätensä suoraan tankoon. Sivistyneillä miehillä on toki nenäliina mukana. - Anonyymi
Helsinki alueilla liian usein likasia ostos koreja ,on muoviset eri ruoka kaupat.ostos kärryä en tarvitse. 24.11.23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402