Mitähän saastaa aloittaja tarkoittaa, sitäkö ihmissaastaa jonka joku oululainen naikkonen lanseerasi?
Jokainen meistä voi tipahtaa, olemme kuitenkin ihmisiä kaikki.
Itse kaupassa käytyäni pesen kotona kädet saippualla ja lämpimällä vedella. Mukana kannan myös kosteuspyyhkeitä, laivaan ei voi jalallakaan astua ilman käsipyyhkeitä.
Kauppojen ostoskärryjä ei varmasti koskaan pestä, ovat turhan saastaisia. En laita pohjalle yhtään mitään vaan tungen lapsen istuinosaan, jos ei ole jotain suojaa minkä laittaa kärryjen pohjalle. Kaameeta jos laittaisi vaikkapa maitopurkin siihen saastaan ja siirtäisi sen sitten jääkaappiin.
Julkisten käsinojiin ja tankoihin en kättä laita ilman käsineitä. Miehet niistävät räkänsä kouraan ja länttäävät kätensä suoraan tankoon. Sivistyneillä miehillä on toki nenäliina mukana.
Likaiset ostoskärryt
2
410
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän saastaa aloittaja tarkoittaa, sitäkö ihmissaastaa jonka joku oululainen naikkonen lanseerasi?
Jokainen meistä voi tipahtaa, olemme kuitenkin ihmisiä kaikki.
Itse kaupassa käytyäni pesen kotona kädet saippualla ja lämpimällä vedella. Mukana kannan myös kosteuspyyhkeitä, laivaan ei voi jalallakaan astua ilman käsipyyhkeitä.
Kauppojen ostoskärryjä ei varmasti koskaan pestä, ovat turhan saastaisia. En laita pohjalle yhtään mitään vaan tungen lapsen istuinosaan, jos ei ole jotain suojaa minkä laittaa kärryjen pohjalle. Kaameeta jos laittaisi vaikkapa maitopurkin siihen saastaan ja siirtäisi sen sitten jääkaappiin.
Julkisten käsinojiin ja tankoihin en kättä laita ilman käsineitä. Miehet niistävät räkänsä kouraan ja länttäävät kätensä suoraan tankoon. Sivistyneillä miehillä on toki nenäliina mukana. - Anonyymi
Helsinki alueilla liian usein likasia ostos koreja ,on muoviset eri ruoka kaupat.ostos kärryä en tarvitse. 24.11.23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913