Miten on ideaparkki vaikuttanu

Joko siellä kyläkaupas puntti tutisoo ja konkka lähestyy

39

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin tänään js tosiaan kyllä alko puntissa tutiseen...

    • Anonyymi

      FBhin tuli päivitystä, että 50% ale loppuunmyynti. Mutta mikäs kauppa se ny olikaa...

      • Anonyymi

        TP:ssa Hyeenat ja Korppikotkat kerääntyvät putsaamaan raadon pois, kerrankin on ruuhkaa markilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TP:ssa Hyeenat ja Korppikotkat kerääntyvät putsaamaan raadon pois, kerrankin on ruuhkaa markilla...

        Mitäs tuohon sitte tuloo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tuohon sitte tuloo?

        Kyläkauppiaan puntiko tutisee? sama ralli siellä oli kuten ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyläkauppiaan puntiko tutisee? sama ralli siellä oli kuten ennenkin.

        Koivunhalot ovat vain tuoreena hyllyssä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyläkauppiaan puntiko tutisee? sama ralli siellä oli kuten ennenkin.

        ? vain asiakkaat puuttuvat..


    • Anonyymi

      Siellä olevat vaatekaupat ovat Suomen kalleinpia mitä on.Kerran kävin oulussa eikä tarvitse sinne mennä enää toista kertaa.

    • Kyllä oli hyvä hamppari paikka ideaparkis nam nam ei mitää Mc donaldi kopioita vai mitä vesku

      • Anonyymi

        Juu. jane muutti kotimaahansa kertoo huhu..


    • Anonyymi

      Tuli käytyä tänään Ideaparkis, käytävillä lappas jonkun verran porukkaa mutta
      liikkeet olivat myyjiä lukuun ottamatta lähes tyhjinä, ongelmana näyttää olevan maksavat asiakkaat.

      • Anonyymi

        Saman varmaan on huomannut Riipputissikin. Sen verran usein on kirjoitellut kommentteja tänne Alavuden ja Lapuan sivuille. Paniikissa raukka varmaan.


    • Anonyymi

      Keskisellä on porukka vähentynyt. Sen ovat kävijät huomanneet. Ehkä huonot kelit syynä. Toivottavasti kesällä kirii taas. Muuten Alavuden hukka perii.

      • Anonyymi

        Eipä siellä oo enää ku lauantaimakkara ja vanha elektroniikka tarjoukses.


    • Laittakaa liekki paidat päälle ja menkää mesikämmeneen hönöileen

    • Anonyymi

      Tuskin tutisoo veskun puntti. Mikää ideaparkki vedä vertoja keskiselle.

      • Anonyymi

        Keskisen pelastaa se että laittaa tavaratalon Seinäjoelle ja mieluiten lähelle Ideaparkkia.
        Kärkkäinen kun kuulemma voi olla tulossa.
        Kumpi ehtii ensin.Powerparkin laitteet kuin kannattais siirtää Sjoelle missä on koko kesän 100 tuhatta ihmistä paikalla.Siellä se tili tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisen pelastaa se että laittaa tavaratalon Seinäjoelle ja mieluiten lähelle Ideaparkkia.
        Kärkkäinen kun kuulemma voi olla tulossa.
        Kumpi ehtii ensin.Powerparkin laitteet kuin kannattais siirtää Sjoelle missä on koko kesän 100 tuhatta ihmistä paikalla.Siellä se tili tehdään.

        Ääsjoella ei tee tiliä muut kuin maksulliset naiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääsjoella ei tee tiliä muut kuin maksulliset naiset!

        Tuo on kyllä totta, Seinäjoesta ei tule juuri muuta mieleen kun maksulliset naiset.


    • Anonyymi

      Olisi hauska tietää miten Vesa Keskinen kertoo julkisuuteen myyntituloksia laajennuksen myötä verrattuna tavoitteeseen. En usko, että ruusuisia tuloksia.

      • Anonyymi

        Ei noussu ei. Paras vuosi aikoihin, kun liikevaihto ei juurikaan vähentynyt.


    • Anonyymi

      Itse en ole milläänlailla riippuvainen Keskisestä vaikka paikkakunnalla asustelenkin. En ole yrittäjä. Työpaikka on ja pysyy, sen tiedän. Keskisestä en tiedä. On aivan yli-hurraamista sille, että Keskinen pelastaa Tuurin ja Alavuden jne. Naurettavaa.

      • Anonyymi

        ... Ehkä naurettavaa, Mutta niin totta... Montako yhtä suurta työllistäjän löytyy Alavudelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ehkä naurettavaa, Mutta niin totta... Montako yhtä suurta työllistäjän löytyy Alavudelta?

        Ruikku Group ja Alavus Ikkunat


    • Anonyymi

      Terve.Tässä Vesa itse.Kauppa käy ,kun siimaa .Ei hätäpäiviä.Pitäs vaan sijotella liiat rahat johonkin,ehkä autoihin.Tervetuloa .

      • No olisit käyny äidinkielen kurssilla, liikaa virheitä pösilö !!


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        No olisit käyny äidinkielen kurssilla, liikaa virheitä pösilö !!

        Niin osaako se myös kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin osaako se myös kirjoittaa.

        Liideli. Alavudelle niin lähtee taas 30% kyläkaupan elintarvikepuolen asiakkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liideli. Alavudelle niin lähtee taas 30% kyläkaupan elintarvikepuolen asiakkaista.

        Ideaparkki ja sopuraha rulettaa.
        Keskinen hyytyyy


      • Anonyymi

        sun kuvasi on kyllä vartioilla. Ei onnistu pehmolelujen vakaus enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kuvasi on kyllä vartioilla. Ei onnistu pehmolelujen vakaus enää.

        En enää sinne pääse, mutta Vesan ja kyläkaupan solvaamista jatkan hamaan tulevaisuuteen saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää sinne pääse, mutta Vesan ja kyläkaupan solvaamista jatkan hamaan tulevaisuuteen saakka.

        Jo on jollain köyhä elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää sinne pääse, mutta Vesan ja kyläkaupan solvaamista jatkan hamaan tulevaisuuteen saakka.

        Olet hyvä iskä!


    • Anonyymi

      Lähin hakemaan maitua mut ovet oli kiinni. Konkas taitaa olla kjäh kjäh

      • Anonyymi

        Usko nyt, että sun naamallasi ei Keskiselle ole asiaa ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt, että sun naamallasi ei Keskiselle ole asiaa ikinä!

        No ovet on kiinni. Et taida itsekään päästä hee hee hih hih


    • Anonyymi

      Onko vesiperä lähteä keksiselle

    • Anonyymi

      Voinette uskoa, että on murheellinen juttu, että aikuinen mies varastelee pehmoleluja ja kostaa kauppiaalle kuusi vuotta vihakirjoituksin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe