koska ihminen vihaa Jumalaa joka on uhrannut oman Poikansakin pelastaakseen ihmisen. Kun on kaikkensa tehnyt jonkun pelastamiseksi ja se silti vihaa kiitokseksi niin sille ei löydy muuta paikkaa enää kuin tuho.
Se on äärimmäisen surullista eikä Jumala tahdo tuhota ihmistä mutta ihminen joka ontäynnä vihaa omaa Luojaansa kohtaan tuhoa itse itsensä ja hänelle täytyy järjestää jokin paikka jossa asua ikuisesti.
Koska ihmisen sielu eli minuus on ikuinen eikä hän halua taivaaseen niin hänelle täytyy järjestää jokin muu paikka. Ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää ikuinen helvetti jossa hän sitten asuu riivaajien ja saatanan kanssa ikuisesti.
Tämä estämiseksi uskovat yrittävät epätoivoisesti täälläkin kertoa pelastuksesta mutta vihaa rakastava ihminen ei halua sitä kuulla. Vaan pilkkaaminen menee yhä suuremmaksi hirveydeksi.
Miksi maailmanloppu tulee
Anonyymi
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jehova luoja luo viimeisenä luomuksenaan Brahman. Krishna muodostaa 1600 vuodessa mantelipuuna kirjoitusten täyteyden ; absoluuttisen totuuden. Mutta Allah on ensimmäinen joka tekee tyhjästä sanan avulla luomuksia, joista eka on ehkä luultavasti Karitsa. Ainoa arvollinen. Eivät aineesta luojat voi ainetta muuttaa arvolliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136