Moi. Onko kenelläkään smanlaista ongelmaa, että aika ajoin Ylen HD kanavat loppuvat näkyvistä ja välillä katoavat kanavalistasta kokonaan? Tulee vaan ei signaalia -teksti tv:n ruudulle. Normi Ylen kanavat näkyvät ja voimakkuus on 99-100% ja laatu 80%. Tätä käynyt useamman kerran. Jossakin välissä taas sitten ilmestyvät näkyviin... Ja asutaan siis Akaassa Hämeenlinna ja Tampereen puolivälissä. Antenni on mielestäni suunnattu joskus aikoinaan maksutv:n takia Valkeakosken täytelähettimeen (?).
Ylen HD kanavat katoavat itsestään
3
135
Vastaukset
- Anonyymi
On samaa häiriötä tullu ja ainoa tapa nauttia telkusta on valita tavalliset digikanaavat. Lähetin asiasta Digitalle kyselyn mutta vastaus viipyy vielä.l Liperissä kohde.
- Anonyymi
Ylen HD kanavat tulevat DNA:n kautta mutta 1.4.2020 Ylen HD kanavien lähetys siirtyy Digitalle DNA:n luopuessa niiden lähetyksestä. Eli toivoa on kevään tullessa paremmasta näkyvyydestä ja silloin käsittääkseni ilmaista. HD Nelonen näkyy Digitan kautta jo nyt ilman ongelmaa !
- Anonyymi
Tuo on tuttua kauraa lähetysaseman rajoilla jotka siis ei ole lähelläkään digitan verkon näkyvysaluetta oikeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586