Tex TV uutinen kertoo näin 15% työelämässä,ja kuitenkin väittäävät 25-40% on korkeakoulututkinto?,silloin lienee tutkinto ei hyväksytty suomessa?.Kuulemme kaukoidän insinöörit pesee ja siistii busseja helsingissä?,lienee siis epäviralline tutkinto?.Tai kielitaito ja suomen rakennusmääräykset ja SFS hyväksytyt rakennustarvikkeet tuntemattomia.insinööriimmu jo pitkään eläkeellä.
15% maahanmuutto taustaisista nasista työelämässä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matu nainen voi tulla meille tiskaa ja tekee kodin askareet ilman kaapuu.
- Anonyymi
Persuja äänestävistä naisista 3% käy töissä.
- Anonyymi
Vasurinatsin huuhaajuttua.
- Anonyymi
Voi olla,ne on eläkeläisiä n 60v ,sairaita ja kun 1986 alkanut Kodinhoitovapaa ei kerryttänyt eläkettä ne on 700-800e /kk eläkkeellä.Äänestäjiä on puolimiljoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla,ne on eläkeläisiä n 60v ,sairaita ja kun 1986 alkanut Kodinhoitovapaa ei kerryttänyt eläkettä ne on 700-800e /kk eläkkeellä.Äänestäjiä on puolimiljoonaa.
Ps-äänestäjiä on jo yli 700 tuhatta! Ja määrä nousee koko ajan rajusti sitä mukaa kuin huulipunahallituksen tuhotyöt etenevät.
- Anonyymi
Kremlin mielelestä insinöörejä on yli sata prosenttia.
- Anonyymi
Mutta tiesitkös sitä että yli joka toinen vastaantulija on jonkin alan tohtori?
- Tohtoreita on yli puolet kansalaisista.
Tex Willer TV kertoi sen. Kit Carson. - Anonyymi
Vuoden vitsi.
Ja valtamedian mukaan MUKA 80% VOK-loisista olisi töissä???
DDDDDDDDDDDDDDDDD - Anonyymi
"korkea-asteen tutkinto",mikä se on Yläaste?,suvakki toimittaja keksinyt hienon sanan,jolla viitataan että olis korkeakoulu,taiAMK??...PS inssi
- Anonyymi
Muslimi miehet ei naista töihin päästä ja hallituksemme ottaa tänne vain muslimeita. Sama tuotto tulee, kun synnytyskoneet nostaa kymmenestä kakarasta lapsilisät 16 vuoden ajan.
- Anonyymi
pahamaa
- Anonyymi
suharien juoksut on tyssätävä
- Anonyymi
Naisen paikka onkin kotona. Synnyttää ja hoitaa lapsia ja kotia. Hienoa.
- Anonyymi
On. Hienoa nähdä, että tämä parempi kulttuuri saa jalansijaa tässä maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Hienoa nähdä, että tämä parempi kulttuuri saa jalansijaa tässä maassa.
Onneksi en näe loppua,olen jo vanhus,mutta lapsenlapsille tulee kauhea maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en näe loppua,olen jo vanhus,mutta lapsenlapsille tulee kauhea maa
Sinähän optimisti oot.
Vanhus näkee yleensä lopun nopeammin kuin lapsenlapset. - Anonyymi
Kinder, Kueche, Kirche palaa kunniaansa.
- Anonyymi
Mullakin on ylikorkeakoulututkinto maailman luomisesta ja olen säveltänyt miljoona oopperaa ja keksinyt useita ruokalajeja. Uusin keksintöni, auto joka toimii 9V paristolla 100 vuotta on juuri hakemassa patenttia. Se on niin viisas auto. Olen moninkertainen lääketieteen tohtori.
Kävipä vaan hassusti kun pakolaisena hukkasin kaikki paperit kun tulin suomeen. Höh.
Terv ali mohammed baba - Anonyymi
MTV3 mädättää: Suurin osa Espoon 800 kpl VOK-asukista käy töissä ja elättää itse itsensä. Näkisipä vaan pitävät todisteet moiselle väitteelle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suurin-osa-espoolaisen-vastaanottokeskuksen-asukkaista-elattaa-itse-itsensa-eivat-saa-vastaanottorahaa-toissa-kay-noin-kahdeksankymmenta-prosenttia/7697074#gs.u928zt- Anonyymi
Terviiko Espoossa niin paljon Raketti-insinöörejä ja aivokirurgeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terviiko Espoossa niin paljon Raketti-insinöörejä ja aivokirurgeja?
Espoolla on oma avaruuskeskus, koska raketti-insinöörejä on peräti 800. Espoo aikoo laukaista miehitetyn aluksen avaruuteen. Toivottavasti Espoon alukseen sopii kaikki 800 raketti-insinööriä yhdellä kerralla.
- Anonyymi
Sipilän keskustan malli
olisko lestaadiosta tuttua? - Anonyymi
Miten 100e palkalla elättää Espoossa itsensa ettei tarvi tukia?
- Anonyymi
Suomen syytä etteivät mamunaiset työllisty
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7bc12e0-2154-4e2a-8719-b7b975289ba4- Anonyymi
Suomessa oli viime vuonna 2597 konkurssia. Olis kiinnostavaa tietää montako konkurssia oli matujen. Tuskin yhtään . Kyllä Suomi maksaa niin hyvät ja monenlaiset tuet ja sitten vielä kummin kaimalle samat uudestaan.
- Anonyymi
Tietysti, tottakait. Syyllisiä somaleiden tilanteeseen ovat sinä, minä, hentun liisa ja pihtiputaan mummo, selluköpeistä puhumattakaan. Somaleista ei ole löytynyt viranomaisissa vielä mitään valuvikaa. Työlle perso makroklaani.
- Anonyymi
Somaliasta vuosia sitten tulleet imoittivat, ette suomen naisten tarvitse pelätä
työpaikkojensa puolesta, koska naiset hoitavat kodin ja lapset. Kymmenien
suomessa vietettyjen aikojen jälkeen, aletaan vasta ihmettelemään asiaa.
Suomi vielä maksaa hyvin kallisti tämän oleilun. Mistä ne rahat otetaan. Linkki väitteen lähteeseen olisi kiva. Eri tilastoja kun katsoo, niin todennäköisesti oikeampi lukema olisi jossain 40% paikkeilla, mutta ehkä jos lasketaan mukaan lapset, eläkeläiset, jne...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772