15% maahanmuutto taustaisista nasista työelämässä

Anonyymi

Tex TV uutinen kertoo näin 15% työelämässä,ja kuitenkin väittäävät 25-40% on korkeakoulututkinto?,silloin lienee tutkinto ei hyväksytty suomessa?.Kuulemme kaukoidän insinöörit pesee ja siistii busseja helsingissä?,lienee siis epäviralline tutkinto?.Tai kielitaito ja suomen rakennusmääräykset ja SFS hyväksytyt rakennustarvikkeet tuntemattomia.insinööriimmu jo pitkään eläkeellä.

34

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matu nainen voi tulla meille tiskaa ja tekee kodin askareet ilman kaapuu.

• Anonyymi

Persuja äänestävistä naisista 3% käy töissä.

• Anonyymi

Vasurinatsin huuhaajuttua.

• Anonyymi

Voi olla,ne on eläkeläisiä n 60v ,sairaita ja kun 1986 alkanut Kodinhoitovapaa ei kerryttänyt eläkettä ne on 700-800e /kk eläkkeellä.Äänestäjiä on puolimiljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla,ne on eläkeläisiä n 60v ,sairaita ja kun 1986 alkanut Kodinhoitovapaa ei kerryttänyt eläkettä ne on 700-800e /kk eläkkeellä.Äänestäjiä on puolimiljoonaa.

Ps-äänestäjiä on jo yli 700 tuhatta! Ja määrä nousee koko ajan rajusti sitä mukaa kuin huulipunahallituksen tuhotyöt etenevät.

• Anonyymi

Kremlin mielelestä insinöörejä on yli sata prosenttia.

• Anonyymi

Mutta tiesitkös sitä että yli joka toinen vastaantulija on jonkin alan tohtori?
      - Tohtoreita on yli puolet kansalaisista.

Tex Willer TV kertoi sen. Kit Carson.

• Anonyymi

Vuoden vitsi.

Ja valtamedian mukaan MUKA 80% VOK-loisista olisi töissä???

DDDDDDDDDDDDDDDDD

• Anonyymi

"korkea-asteen tutkinto",mikä se on Yläaste?,suvakki toimittaja keksinyt hienon sanan,jolla viitataan että olis korkeakoulu,taiAMK??...PS inssi

• Anonyymi

Muslimi miehet ei naista töihin päästä ja hallituksemme ottaa tänne vain muslimeita. Sama tuotto tulee, kun synnytyskoneet nostaa kymmenestä kakarasta lapsilisät 16 vuoden ajan.

• Anonyymi

pahamaa

• Anonyymi

suharien juoksut on tyssätävä

• Anonyymi

Naisen paikka onkin kotona. Synnyttää ja hoitaa lapsia ja kotia. Hienoa.

• Anonyymi

On. Hienoa nähdä, että tämä parempi kulttuuri saa jalansijaa tässä maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Hienoa nähdä, että tämä parempi kulttuuri saa jalansijaa tässä maassa.

Onneksi en näe loppua,olen jo vanhus,mutta lapsenlapsille tulee kauhea maa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en näe loppua,olen jo vanhus,mutta lapsenlapsille tulee kauhea maa

Sinähän optimisti oot.

Vanhus näkee yleensä lopun nopeammin kuin lapsenlapset.

• Anonyymi

Kinder, Kueche, Kirche palaa kunniaansa.

• Anonyymi

Mullakin on ylikorkeakoulututkinto maailman luomisesta ja olen säveltänyt miljoona oopperaa ja keksinyt useita ruokalajeja. Uusin keksintöni, auto joka toimii 9V paristolla 100 vuotta on juuri hakemassa patenttia. Se on niin viisas auto. Olen moninkertainen lääketieteen tohtori.
      Kävipä vaan hassusti kun pakolaisena hukkasin kaikki paperit kun tulin suomeen. Höh.
      Terv ali mohammed baba

• Anonyymi
      • Anonyymi

Terviiko Espoossa niin paljon Raketti-insinöörejä ja aivokirurgeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terviiko Espoossa niin paljon Raketti-insinöörejä ja aivokirurgeja?

Espoolla on oma avaruuskeskus, koska raketti-insinöörejä on peräti 800. Espoo aikoo laukaista miehitetyn aluksen avaruuteen. Toivottavasti Espoon alukseen sopii kaikki 800 raketti-insinööriä yhdellä kerralla.

• Anonyymi

Sipilän keskustan malli

olisko lestaadiosta tuttua?

• Anonyymi

Miten 100e palkalla elättää Espoossa itsensa ettei tarvi tukia?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomessa oli viime vuonna 2597 konkurssia. Olis kiinnostavaa tietää montako konkurssia oli matujen. Tuskin yhtään . Kyllä Suomi maksaa niin hyvät ja monenlaiset tuet ja sitten vielä kummin kaimalle samat uudestaan.

• Anonyymi

Tietysti, tottakait. Syyllisiä somaleiden tilanteeseen ovat sinä, minä, hentun liisa ja pihtiputaan mummo, selluköpeistä puhumattakaan. Somaleista ei ole löytynyt viranomaisissa vielä mitään valuvikaa. Työlle perso makroklaani.

• Anonyymi

Somaliasta vuosia sitten tulleet imoittivat, ette suomen naisten tarvitse pelätä
      työpaikkojensa puolesta, koska naiset hoitavat kodin ja lapset. Kymmenien
      suomessa vietettyjen aikojen jälkeen, aletaan vasta ihmettelemään asiaa.
      Suomi vielä maksaa hyvin kallisti tämän oleilun. Mistä ne rahat otetaan.

• Linkki väitteen lähteeseen olisi kiva. Eri tilastoja kun katsoo, niin todennäköisesti oikeampi lukema olisi jossain 40% paikkeilla, mutta ehkä jos lasketaan mukaan lapset, eläkeläiset, jne...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe