Sivutyönä ok

Anonyymi

Ajelen pirssiä silloin tällöin vakiduunin lisäksi. Vapailla on aikaa. Jokainen euro kotiinpäin. Vakituisena en tätä kyllä ehkä tekis. Tuntimäärä silloin luokkaa burnout, että jäisi jotain itsellekin. Leppoisaa hommaa muuten ja itsenäistä.

10

170

Vastaukset

• Joo silleen toimii. Täyspäiväsenä hajottaa päätä kyllä

• Etkö vois jättää "harrastelusi" ammattilaisten, jotka yrittävät saada elatuksensa, työksi, vai oletko sitä mieltä, että tämä on sopivaa viedä leipää toisten suusta.

• Hehhee..eka kerran kuulen moista🤪. Oletko itse taksi alalla? Suurin osa täälläpäin ajavista rengeistä on minua vastaavassa tilanteessa . Koko päivä kuskit harvassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hehhee..eka kerran kuulen moista🤪. Oletko itse taksi alalla? Suurin osa täälläpäin ajavista rengeistä on minua vastaavassa tilanteessa . Koko päivä kuskit harvassa.

12 v ammattilaisena, joten revi siitä

• Anonyymi kirjoitti:

Hehhee..eka kerran kuulen moista🤪. Oletko itse taksi alalla? Suurin osa täälläpäin ajavista rengeistä on minua vastaavassa tilanteessa . Koko päivä kuskit harvassa.

Sitäpaitsi 25 v ammattiliikessä, joten en ole amatööri

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi 25 v ammattiliikessä, joten en ole amatööri

Ette kai sentään ole bussia kuskaava porvarisika? 🧐

• Kerro, mitä teet vakityönä, niin voidaan ehkä itse suuntautua sinne "harrastamaan".

• Lähes kaikilla toimialoilla on yrityksiä, jotka toivat osa-aikaisesti. Muilla toimi-aloilla näitä ei syyllistetä ja itketä kuinka ne vie leivän pöydästä. Taksiala onkin vähän erikoisempi toimiala ja nyt kilpailu onneks tiputtaa nää vässykät pois alalta.

• Eipä kuulune sulle. Mitäs sitten esim opiskelijat?Heistäkin moni ajaa pirssiä opintojen lisäisi. Vievätkö hekin leivän ammattikuskeilta?

• Ajan taksia

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin: Meillä on kaksi ongelmaa keskusta ja vihreät

Hallituksella oli tiukka tammikuu, Marin kiteytti jo omilleen: ”Meillä on kaksi ongelmaa: keskusta ja vihreät” https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b
      Maailman menoa
      146
      4458
    2. Sara Siepin "työt" ?

Sieppi on lomalla noin kolmen viikon välein. Koska hän tekee töitä ? Mitä työtä? Miten voi siis olla koko ajan lomamatkoilla, ja ei mitää las palmas h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1163
    3. 2/3 suomalaisista tyytyväisiä Marinin hallitukseen

Hallitus etenee hallitusohjelmassaan kuin juna – suomalaiset tykkäävät. https://yle.fi/uutiset/3-11220404
      Maailman menoa
      206
      648