Miksi kunta laittaa rahaa uuteen paloasemaan? Kyllä niitä valtion ja muiden tukia voisi käyttää järkevästi. Kunta kuihtuu, ihmiset ja palvelut vähenevät! Enemmän eläkeläisiä kun veronmaksajia... Böndet ei vaan ymmärrä, harmi!!
Lapinjärvi
17
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö suoniityssä asuu kröhm…..vähemmistöä.
Ns tango osaston kuninkaita - Anonyymi
Miksi ketunpesä meni kiinni?
- Anonyymi
Onko hotelli hanhi oikeasti luxus hotelli?
- Anonyymi
RKP:läisten puolue kirjat hävitettävä, koko puolue haitaksi Lapinjärvelle.
- Anonyymi
Mikäs niissä rkpläisissä mättää
- Anonyymi
Lapinjärvelle tulisi saada oma lehti,Lapinjärven sanomat.
- Anonyymi
Tulkaa tänne suoniityntielle huutelee.saatte lähdöt.
Terv ,lakerikenkägangsteri - Anonyymi
Vieläkö suoniityssä vähemmistö mellastaa
- Anonyymi
Tulkaa suoniittyyn selvitetään asiat
Kuka on tekemisissä rinalton kanssa tietää tekonsa - Anonyymi
Aaaaalllkreeenit määrää suoniityssä muut tietää asiansa
- Anonyymi
Ostakaa miulta täältä suoniitystä joku Ford monteo. Mittarilukema 780tkm muttei näy kun promille mittarissa,joku ohjelma laitettu kun käy nätisti ja ei vie pensaa juuri mitään tyhjäkäynnillä.
Ja kaaleille asiat tiijätte.emäsä - Anonyymi
Voitaisiin perustaa mekin lappträskiin Café romano.
Suoniitty olisi hyvä paikka. - Anonyymi
Lapinjärven pullaposket eroavat reservistä niin, että lehdet kirjoittavat. On siellä surkeita paskahousuja. Vapisivat haastattelussakin. Noloa.
- Anonyymi
Haastattelussa esiintyvät miehen irvikuvat hävettävät kaikkia Lapinjärven ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastattelussa esiintyvät miehen irvikuvat hävettävät kaikkia Lapinjärven ihmisiä.
Tuuppa sinäkin pyörähtämään suoniityssä saat korvilles
Ford mondeo vieläkin myynnissä
- Anonyymi
Tervetuloa suoniittyyn niin katsotaan sulle vähän tapoja.
Kaikki suoniityn kaalot palveli jatkosodassa.
Nih….. - Anonyymi
Tervetuloa lappträskiin kaikki sanat tiiätte
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187