Olen 21 v nainen käyn kesäisin serkkuni kanssa uimassa ja mökkeilen. Sanomme ja olemme samaan aikaan saunassa molemmat alasti. Ja lammessa olemme isossa uima renkaassa koitamme kipata sitä. Välillä serkulla seisoo minun seurassa mutta kaise on normaalia. Nukumme vierekkäin. Miten muilla vietättekö aikaa serkkujen kanssa.
Ja oletteko serkkujen ja sukulaisten kanssa saunassa.
Alastomuus ja sukulaiset
3
276
Vastaukset
Ihan asiallista. Olisi asiallista, vaikka teillä olisi avioon johtava romanssikin. Laki ei millään tavalla rajoita. Jos pitää serkustaan, on luonnollista, että harrastaa yhteisiä asioita, saunomisia ja uimista, olipa sitten romanssi tai ei. Aivan samoin kuin kenen kanssa tahansa.
Kun serkullasi ottaa eteen, se on vain merkki siitä, että hän on terve mies, ja merkki siitä, että olet miellyttävä nainen. Hänkin ilmeisesti pitää sitä luonnollisena.
Olen saunonut serkkutytön kanssa sekä vaimoni lukuisten sukulaistyttöjen kanssa. Tietysti siinä on mukana myös seksuaalinen momentti, muttei se millään tavalla ole sopimatonta. Vain kivaa.
Koska olette kahdestanne, voitte myös aivan vapaasti hyväillä toistenne sukupuolielimiä tai olla yhdynnässä. En lainkaan ymmärrä, miksi se olisi kielletty serkuksilta, mutta ei muilta. Lienee joku muinaiseen ajatteluun perustuva myytti, että se olisi sopimatonta.- Anonyymi
Kyllä meillä on ollut aina tapana läheisten sukulaisten kanssa ihan sekasaunat ja nakkeja uimiset. Lapsena piirrettiin toisten naamalle kuvioita ja nukuttiin vierekkäin, mutta mitään seksuaalista en muista. Tänä päivänäkin ollaan perheiden kansaa sekasaunoisaa on puolisoita ja serkuksia jne, eikä siinä mitään ihmeellistä. Vaikka sitä ei laki sano, niin ei ole kumminkaan ollut hyvän tavan mukaista serkusten kesken alkaa pelehtimään. Varsinkin jos menee ihan paneskeluun saakka ja käy ns. Vahinko. Riski siitä, että lapsi "ei käy täysillä pytyillä" on liian iso.
"Varsinkin jos menee ihan paneskeluun saakka ja käy ns. Vahinko. Riski siitä, että lapsi "ei käy täysillä pytyillä" on liian iso."
Hyvin yleinen uskomus, mutta väärä. Oikeasti riski on erittäin pieni. Jotta lapsen riski saada perinnöllinen tauti kasvaa. edellyttää, että molemmilta vanhemmilta on saanut sellaisen geenin, jotka yhdessä aiheuttavat jonkin kemikaalin totaalisen puutteen. Puolimääräisen kemikaalin tuotanto ei näy missään.
Tällaisia tautigeenejä on väestössä, joten kuka tahansa voi sellaista tietämättään kantaa. Serkuksien liitossa olisi edellytyksenä, että molemmat olisivat perineet isovanhemmaltaan saman geenin. Jo tämä on epätodennäköistä, mutta vielä todennäköisempää on, että moista geeniä ei ole kummallakaan, korkeintaan toisella.
Melkein kaikki serkusten lapset ovat vapaat piilevästi periytyneistä geeneistä, joten edes taudin kantaminen ei ole juuri yleisempää kuin muillakaan ihmisillä. Tämä on tietysti ollut lainsäätäjien tiedossa, mutta muinaiset luulot ovat hyvin sitkeitä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929