Yhteiskunnat ovat pikku-hiljaa rappeutuneet yhä alemmas. Kaikki kristilliset arvot, jotka pitäneet yhteiskunnan pystyssä on romutettu. Alkaen naispappeudesta, samaa sukupuolta olevien liittojen hyväksynnästä. Kaiken edelle huudetaan rakkautta, jota ei ymmärretä. Luonto ollaan asettamassa epäjumalaksi. Ei hyväksytä Raamattua Jumalan sanana, jossa tämä kaikki on ennustettu. Raamatussa käsketään varjella luontoa, mutta ei asettaa jumalaksi. Käsketään rakastaa, mutta ei hyväksyä syntiä. Eikö lasten kasvatuksessakin sanota, että rajat ovat rakkautta. Samoin synnistä täytyy nuhdella, mutta ei sitäkään ihmistä vihata, vaan rukoilla, että Jumala antaisi hänelle synnin tunnon. Älkää sitten syyttäkö kirjoituksesta KD, koska en ole vielä sitä äänestänyt, mutta seuraavassa saatankin äänestää, koska muut puolueet ovat romuttamassa kristillisiä arvoja.
rappeutunut maailma
12
56
Vastaukset
- Anonyymi
KD on kristo-fasistinen puolue
- Anonyymi
KD:ssä ei ole mitään fasismiin viittaavaa.
Kristilliset arvot mädättävät kaiken.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia nenäliinoja tai käydä toteuttamassa poskiontelot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa hankkia nenäliinoja tai käydä toteuttamassa poskiontelot
Huuhdella poskiontelot
- Anonyymi
Kerettiläiset lahkot mädättävät kristinuskon.
Kristinuskonharha on vain harhaa ja siitä osoituksena tuhannet kultit ja lahkot.
Jos oikea jumala olisi antanut ohjeita ei kukaan niitä tulkitsisi.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset haluavat käyttää tulevaisuudessa burkaa tai vähintään huntua.
Huivin käyttö lienee samaa lajia kristinuskonharhaisten joukoissa. Hameen käyttö housujen sijaan on samaa paskaa.
- Anonyymi
Kirkko on rappeutunut, kun ei puhdistaudu fundamentalistisista liikkeistä.
- Anonyymi
Kirkon ulkopuoliset kerettiläiset lahkot ovat pahempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569