Millainen on oikea rauha

Anonyymi

Jeesus Kristus on sanonut: Rauhan minä jätän teille. Minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna telle niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. "Johannes 14.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      uskonnottoman rauha ja valo joka tuo oikean tiedon selkeän olon sekä oivallusten ihanan tunteen ...minä tiedän osaan ja taidan


      Psa. 73:3-5, 12 "Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän. Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat. Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä .. Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti."
      Job. 21:7-9 "Miksi jumalattomat saavat elää, vanheta, jopa voimassa vahvistua? Heidän sukunsa on vankkana heidän edessään, heidän jälkeläisensä heidän silmäinsä alla. Heidän kotinsa ovat rauhassa, kauhuista kaukana; ei satu heihin Jumalan vitsa."

      • Anonyymi

        " Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi. Ja Jumalan RAUHA, joka on kaikkea YMMÄRRYSTÄ YLEMPI, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa." Fil. 4:6-7


    • Anonyymi

      Rauha tulee siten kun uskonnot häviävät. Sitä ennen ihmiskunta tulee kokemaan kauheita sotia ja luonnonmullistuksia. Jonkinlainen jeesuskin saattaa ilmaantua mutta ei kristinuskon jeesus.

      • Anonyymi

        Antikristus kyllä tulee jos ei ole jo maanpäällä. Mutta ihminen saa rauhan vain Jeesuksessa Kristuksessa.


      • uskonto ei ole rauha se on uskonto - mitä kullakin

        Anonyymi
        Eilen 22:54
        Niin kauan kun osoitetaan syy ulkopuolelle ei synny rauhaa. Rauha syntyy omassa mielessä ei ulkopuolella.
        Kun oma mieli on rauhan tilassa vain silloin voi olla rauhallisin mielin - kukaan.


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        uskonto ei ole rauha se on uskonto - mitä kullakin

        Anonyymi
        Eilen 22:54
        Niin kauan kun osoitetaan syy ulkopuolelle ei synny rauhaa. Rauha syntyy omassa mielessä ei ulkopuolella.
        Kun oma mieli on rauhan tilassa vain silloin voi olla rauhallisin mielin - kukaan.

        Oma mieli on ehkä joskus ihmisen mielestä rauhallinen. Jumalan rauha on sellaista, ettei ihmisen aivot tai mielikuvitus riitä sitä ymmärtämään. Vain Kristuksessa elävä uskova ihminen voi tuntea sen.


    • Anonyymi

      Paavalin kirje filippiiniläisille; älkää varastako noin saatanan paljon.

    • Anonyymi

      Juutalaisen anomus jeesukselle "älä varasta aasintammaani ja varsaa" sne on ainoita asioita joita minulla on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe