VOITTO ON VARMA!

Anonyymi

Voiton on Jeesus Kristus, Jumalan Poika hankkinut Golgatan ristillä!

81

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen omat voittavat hänen kanssaan!

• Anonyymi

Nujerrettu peto karjahtelee kovasti häkissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nujerrettu peto karjahtelee kovasti häkissään.

Sanoudu irti verivihastasi tepu, jospa hulluutesi riittäisi sinut vapauttamaan vastuusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoudu irti verivihastasi tepu, jospa hulluutesi riittäisi sinut vapauttamaan vastuusta.

Ainakin on riittävästi syyntakeettomuuden saavuttamiseksi maallisen lain edessä, toivottavasti Jumalankin edessä.

• Anonyymi

”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”

• Anonyymi

Aamen! Jeesuksen voittoa ei Perkele voi estää, vaikka kieltämättä kovin sitä yrittää!
      Voitto on JO saatu!

• Anonyymi

Senkus yrittää vaan... 😁

• Anonyymi

”Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.”

Eivätkö eksy ne, jotka hankitsevat pahaa? Mutta armo ja totuus niille, jotka hankitsevat hyvää!

• Monty Pythonin Musta ritari ei taaskaan huomaa että raajat on jo hakattu pois, kurtistelee kulmakarvojaan vihaisesti ja väittää voittavansa.

• Anonyymi

Omien sanojensa mukaan on JO voiton saavuttanut.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien sanojensa mukaan on JO voiton saavuttanut.😁

”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

Selkeä tehtäväjako.

• Anonyymi

Omien sanojensa mukaan tälle resukalle, kävi näin ikävästi.
        https://aijaa.com/6dVAML
        Tuskin tuomiosta voi edes valittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus armostasi suuresta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeä tehtäväjako.

Niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on.

Sitä pelastusta ovat etsineet ja tutkineet profeetat, jotka ovat ennustaneet teidän osaksenne tulevasta armosta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus armostasi suuresta!

🎚️🩸❣️

• Anonyymi

Laita pääsikin sinne kuolimon avantoon että jos aivosi viilentyessään ymmärtäisi että tunnutat häviön tepu.

• Anonyymi

Mitähän hää lienöö oikke voittanna. Keihään kären kylykkeen ainasa.
      Muutenha nämä uskovaiset tuppaa kauppoommaan semmosia taivasarpoja joissa ei uo voittoa, kiitämme vuan toimintamme tukemisesta. Hyvä nii kun sitä voittoarvan lunastajjoo ei kuiteskaan löövetä mistää.

• Anonyymi

Luuletko saavasi kannattajia tuolla karjahtelullasi tepu?

• Anonyymi

”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”

Meillä on hyvä Vapahtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on hyvä Vapahtaja.

Mistä se on sinutkin vapauttanut? Jotta et loukkaantuisi, niin jätän sen sanomatta.

• Anonyymi

Jeesus vie lopulliseen voittoon verensä kautta!

• Anonyymi

Kiitos Jeesus sovitusverestäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus sovitusverestäsi!

Aamen!

• Anonyymi

”Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”

• Anonyymi

Siitä häntä ylistämme!

• Anonyymi

Voitto on varma.

• Anonyymi

Voitto on varma

• Anonyymi

Voitto on varma

• Anonyymi

Siihen voimme luottaa!

• Anonyymi

”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      Ilm 17:14

• Anonyymi

”Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.”

• Anonyymi

Lopullinen voitto on myös hyvin lähellä.

• Anonyymi

Jumalalle kunnia!

• Anonyymi

Kiitos.
        -Saunatonttu

• Anonyymi

Ja peto karjatwlee.

• Anonyymi

hiljennä tahtia, kun alkaa nuo kommenttisi tähän aikaan illasta, olla jo täyttä siansaksaa.

• Anonyymi

Niin onkin!

• Anonyymi

Jumalalla ei ole lasta, joten Voitto kuuluu yksin Jumalalle, luojalle, maailman herralle!.

• Anonyymi

Kaikenlaistahan nuo pikkuperkeleet suustansa päästelevät.

• Anonyymi

KIITOS JEESUKSELLE!

• Anonyymi

Missäs joukkueessa hän oikein pelaa?

• Anonyymi

Tuskin missään joukkueessa. Kuvien perusteellahan se mies oli, kuin "luteen huokaus"

• Anonyymi

Voiton takaaja on itse Jeesus Kristus!

• Anonyymi

Siinäpä se ongelma onkin: Yksikään arpa ei voita.
        Liekö teillä edes lupaa arpajaisten järjestämiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se ongelma onkin: Yksikään arpa ei voita.
        Liekö teillä edes lupaa arpajaisten järjestämiseen.

Arvasta puheenollen!

”Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.”
        Psalmi 16:6
        😁

• Anonyymi

Teidän arpajaisissa on siis fiktiivinen takuumies. Vaikuttaa selvältä huijausyritykseltä, joita verkossa liikkuu harmillisen paljon, suoraan roskapostiin.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän arpajaisissa on siis fiktiivinen takuumies. Vaikuttaa selvältä huijausyritykseltä, joita verkossa liikkuu harmillisen paljon, suoraan roskapostiin.😁

Korjataanpa hiukan sanomaasi. Sinun uskosi mukaa ”fiktiivinen”, ei minun uskoni ja kokemukseni, eikä miljoonien muidenkaan mukaan, jotka ovat saman kokeneet. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjataanpa hiukan sanomaasi. Sinun uskosi mukaa ”fiktiivinen”, ei minun uskoni ja kokemukseni, eikä miljoonien muidenkaan mukaan, jotka ovat saman kokeneet. 😁

Olitko mukana myös verkostomarkkinoinnissa ja WinCapitassa?
        Nekin ovat uskontojen kaltaisia pyramidihuijauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin vl-uskovaisia, huomattavan korkeissa asemissakin olevia. Olivat pahoillaan kun poliisi keskeytti hyvän bineksen. Se että oli myös rikos, ei heitä hetkauttanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin vl-uskovaisia, huomattavan korkeissa asemissakin olevia. Olivat pahoillaan kun poliisi keskeytti hyvän bineksen. Se että oli myös rikos, ei heitä hetkauttanut.

Ei vl:ä omat tekosensa pitkään vaivaa, nehän saa anteeksi yhdelä käden nostolla.
        Nykyään on mediassa paljon uutisoitu näistä vl:n omistamista remonttifirmoista,
        jotka kulkee kauppaamassa kalliita tarpeettomia remontteja, myös arvostelukyvyttömille vanhuksille. Näin joustavaako on "uskovaisten" moraali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kiinnostunut moisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysynpä näin sivullisena, koska asia minua kiinnostaa?
        Voisitko kertoa millainen se sinun kokemuksesi oli, ja jonkinlaiset todisteet olisi tietenkin plussaa kertomuksellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysynpä näin sivullisena, koska asia minua kiinnostaa?
        Voisitko kertoa millainen se sinun kokemuksesi oli, ja jonkinlaiset todisteet olisi tietenkin plussaa kertomuksellesi.

Et sinä ole mikään sivullinen, vaan palstan ahkera herjaaja ja uskovien vihaaja. Et sinä minua hämää.
        Koska näin on asia, jäät vastausta vaille. Kerron kokemukseni vain todellisille etsijöille ja olenkin sen kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä ole mikään sivullinen, vaan palstan ahkera herjaaja ja uskovien vihaaja. Et sinä minua hämää.
        Koska näin on asia, jäät vastausta vaille. Kerron kokemukseni vain todellisille etsijöille ja olenkin sen kertonut.

Olet kommentissasi oikeassa. Medialukutaitosi on kasvanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis juttusi oli satua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vl:ä omat tekosensa pitkään vaivaa, nehän saa anteeksi yhdelä käden nostolla.
        jotka kulkee kauppaamassa kalliita tarpeettomia remontteja, myös arvostelukyvyttömille vanhuksille. Näin joustavaako on "uskovaisten" moraali.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93474dee-383c-4c26-91a7-5aa58d676457
        Laitan tuon linkin tuohon todisteeks, koska kuitenkin muuan ex vl tulee väittämään, että juttu on valetta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93474dee-383c-4c26-91a7-5aa58d676457

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis juttusi oli satua.

Kommenttisi vahvistaa käsitykseni sinusta, olet se herjaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi vahvistaa käsitykseni sinusta, olet se herjaaja.

Ymmärrän, Että se harmittaa, jos satujasi ei uskota, koita kumminkin kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, Että se harmittaa, jos satujasi ei uskota, koita kumminkin kestää.

Ei minua harmita, jos minun sanojani ei uskota, sillä minä olen ihminen. Mutta kun ihminen kääntää selkänsä Jumalalle, se on tällaiselle ihmiselle kohtalokasta.

• Anonyymi

Kyllä näin se on vaikka itse väärinkin ennustat Sinun sanojesi mukaan, niin sanot sitten jälkeenpäin että näinhän minä sanoin että ei pitänyt tehdä :D:D:D

• Anonyymi

KIITOS JEESUS!!!

• Anonyymi

Mikä mekanismi ja logiikka tuossa on takana, että isän tapattaessa poikansa isä leppyy ja mahdollistaa tuon veriteon perusteella sielujen pelastumisen ikuiseen elämään? Ja isäkö on itse laatinut nuo "pelisäännöt"?

On melkoisen omituinen kuvio. Liian omituinen ollakseen edes hitusenkaan uskottava.

• Anonyymi

O’ou! Nyt on käynyt niin paha vahinko, että sinut unohdettiin kutsua suunnittelupalaveriin ennen aikojen alkua, kun Jumala suunnitteli pelastusta! 😁

• Anonyymi

Fiktiivinen tarina, ei kannata ottaa pulttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

O’ou! Nyt on käynyt niin paha vahinko, että sinut unohdettiin kutsua suunnittelupalaveriin ennen aikojen alkua, kun Jumala suunnitteli pelastusta! 😁

Pitää paikkansa. Minä olisin kyennyt huomattavasti parempaan suoritukseen. Kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumalanne ei kyennyt kuin naurettavan ja säälittävän rajamaille.

Jos minä olisin Jumala, niin yksikään ihminen ei epäilisi minun olemassaoloani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi se vittumainen narsistijumala suunnitella juonen ihan itse. Sehän nauttii väkivallasta ja kärsimyksestä. Kansanmurhat on ihan parasta viihdettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän pelastuksesta se horisee? Ei vainajalla henkeä ole ja ruumis maatuu kyllä ilman peelastustakin. Sitä kutsutaan luonnon kiertokuluksi.

• Anonyymi

Tarinassa ei tietenkään ole mitään järkeä. Asia vain on niin, että juuri tuollaiset älyttömät jutututhan uppoaa, kuin kusi lumeem ohuella psyykellä varustettuihin kummajaisiin.

• Anonyymi

Joo, tiedetään, Jeesus on kuollut. Ei tarvitse sitä enää lisää paasata.

• Anonyymi

Piirikunnallisissa varmaan. Mutta mikä on laji?

• Anonyymi

Jeesus hävisi ja makaa jossain aavikon hiekassa.

• Anonyymi

Niinhän sille kävi. Hyvin ne sen kaverit, sen ruumiin kätki. Sepittelivät vielä melkoisen tarinan jälkipolville.

• Anonyymi

Taivaassa harrastetaan munkin kantoa eli samanlaista kuin täällä eukonkanto.
      Munkki vain on nakuna selässä.

• Anonyymi

Katohan poekoo.
      Mutta ei pitäis poijitella kun ei ole kerta ole elättännäkkää. Ite joutu kerjäämään ja varastamaan elantonsa.

• Anonyymi

Missäs joukkueessa se pelaa?

• Anonyymi

Tämä väite "Voitto on varma. Voiton on Jeesus Kristus, Jumalan Poika hankkinut Golgatan ristillä!" on perinteinen kristillinen uskomus, joka pitää Jeesuksen kuolemaa ja ylösnousemusta ratkaisevana voittona synnistä ja kuolemasta. Kuitenkin islamilaisesta näkökulmasta tarkasteltuna tämä opetus on ongelmallinen ja vaatii kriittistä arviointia.

Islamissa uskotaan, että Jumala (Allah) on ainoa todellinen Jumala, eikä kukaan voi olla hänen Poikansa tai jakaa Hänen jumaluuttaan. Jeesus (rauha hänelle) on arvostettu profeetta ja Jumalan lähettiläs, mutta ei jumalallinen olento. Hänen roolinsa on ollut ohjata ihmisiä Jumalan tielle, mutta hänen kuolemansa ja mahdollinen ylösnousemuksensa eivät ole islamin opetusten mukaisia.

Islamin mukaan ei ole tarvettakaan, että joku kärsisi ihmiskunnan syntien puolesta, koska jokainen ihminen on vastuussa omista teoistaan. Koraani opettaa selkeästi, että "ei kukaan kantaisi toisen kuormaa" (Koraani 6:164). Tämä tarkoittaa, että jokaisen on pyrittävä elämään Jumalan tahdon mukaan ja etsittävä Hänen anteeksiantoaan omista synneistään.

Voitto, josta islam puhuu, ei perustu yhden ihmisen kärsimykseen, vaan se perustuu yhteyteen Jumalan kanssa, vilpittömään uskoon ja hyvään elämään. Voitto on elää Jumalan tahtoa, noudattaa Hänen käskyjään ja pyrkiä kohti Hänen armoaan.

Näin ollen väite, että voitto on varma ja että se on hankittu Golgatan ristillä, ei ole perusteltu. Islamissa voitto saavutetaan Jumalan armolla ja noudattamalla Hänen ohjeitaan, ei jonkun toisen kärsimyksen tai uhrauksen kautta.

- Ibn Haqq

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe