TARVIIN APUU

Anonyymi

Oon siis snäpänny jonku 08(lol) oon käyttäny netist otettui kuvii ja vähä muokannut niit:0 Noh se poika sit laitto sen alapääst kuvan ja kysy et voinko mä laittaa myös:DNoh sitte tietenki sanoin ”juuh🤤🤤” SIIS MIKSI!?!?Noh laitoin sille oikeest MUN bikini kuvan ja se oli sit sillee ”Oot kuuma🤤🤤❤️” Nii mut kuitenki mitä teen ku se on kuitenki iha kiva vaik meil on 3vuot ikäeroo ja sen kaa on ihana snäpätä ja en haluis et se suuttuu mulle joten kertokaa miten kerron sille et en haluu lähettää siit kuvaa!?!💗

1

<50

Vastaukset

• Jotkut noista tyypeistä voivat olla paljon vanhempia kuin mitä väittävät ja jos lähetät heille arkaluonteisia kuvia, niin he voivat yrittää kiristää sinua niillä - uhata vaikka näyttää niitä vanhemmillesi tai kavereillesi, jos et tee niin kuin he käskevät.

Tietty on tylsää olla lähtemättä mukaan vastavuoroiseen kuvien lähettämiseen, mutta jos ikinä sillä tavalla teet, niin varmista ainakin, että kuvia ei voi yhdistää sinuun. Niissä ei saa näkyä kasvojasi, kotiasi, syntymämerkkejäsi tai vaatteitasi. Niiden tiedoissa ei pidä olla sijaintiasi. Pidä huolta siitä, että kuvat voisivat olla kenestä tahansa otettuja. Sitten voit vain nauraa, jos joku yrittää kiristää sinua niillä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      186
      5203
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      140
      4571
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      197
      3772