Ihminen voi kaivata joskus vain keskusteluseuraa.
haluaisiko joku höpötellä ihan muuten vain?
palsta ei tästä tykkää, mutta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kunhan ajattelin. Joskus "hölmötkin" höpöttelyt piristävät iltaa.
- Anonyymi
En ole yllättynyt, että olen mielenkiinnotonta seuraa. Keskustelen paljon itseni kanssa vaikka se ei ole ideaalitilanne.
Jos haluat lörpötellä, voit toteuttaa tarvetta aiheista vapaimmissa foorumeissa. Liittyä voi erilaisiin someryhmiin. Itse olen facebookissa myös ei kristillisissä ryhmissä.
- Anonyymi
En usko, että haluaisin käyttää facebookia. Ulkopuolisen maailman ei tarvitse kait nähdä näitä. Minulla on omat roolini siviilissä ja miten olen tottunut näillä palstoilla olemaan, anonyymiteetti tuo turvan, etten joutuisi enää satutetuksi. Sama kait sen pitäisi olla teille missä höpötän? Vai luoko ihmiset sellaisia sääntöjä joista ei voi joustaa? Tämä on minulle kuitenkin tuttu foorumi, tavallaan.
- Anonyymi
En minä tästä kirjoittelusta mitenkään hyödy, en itsenikään kannalta. Eihän palstoille kirjoittamiset ole mitään ihmissuhteita.
Varmastikin teen tätä jostain syystä.
Yksi syy voi olla että voin tukahduttaa tunteita ja ei tarvitse olla "itsensä kanssa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666194Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501514
- 91473