Ettekö parempaan pysty?
Kyllä olette tylsiä
16
<50
Vastaukset
Pystyisivätkin saisin iloa päivää täältä viljelmältäni palstalta täältä nousee kohta ihania herkkuja suklaakuorrutteena. Saan vaan katsella en koskea.
Kitkemistä on joutunut tekemään joku on kikkareitaan heitellyt ympäriinsä jotkut rikkaruohot yrittäneet tukehduttaa.Yritä sinä. Jos vaikka onnistuis.
- Anonyymi
Kyl elämä on tylsää ja yksinäistä ilman naista.
- Anonyymi
Miehille se tuntuu niin olevan. Naiset viihtyvät paremmin yksin. Saattaa olla myös sellainen elämäntilanne ettei jaksa kiinnostua kenestäkään ja ruveta tutustumaan.
Pertistä ei ole nykyään mihinkään. On kuin märkä rätti.
Partakaweri kirjoitti:
En minä ole Pertti 😂
Kuka niin sanoi?
Tahdoin vaan muistuttaa sinun tärkeydestä💕
- Anonyymi
Just toivuttu jännämiehen pään irtisahausdraamasta ja verilammikoista. Kyl tää tylsyys alkaa maittaa aina vaan enemmän.
- Anonyymi
Juu, tylsyys tylsyyden luokse
- Anonyymi
Saatanan tylsyys on tuhoisaa.
- Anonyymi
Tylsyyden sietäminen on hyvä ominaisuus.
- Anonyymi
Noh, jos on tylsä nuppi, ei se terävyys tietenkään ole siellä.
Aloittaja teki tosi fiksun aloituksen :)
Arvostelee muita asioista joita ei itse osaa esittää, edes auttavasti.- Anonyymi
Tänään teissä ei ollut reippautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104