joo se on ny nii et mul o surkea syrjäytyminen jätti toni taloyhtioön luksuskoti suhde
asoa nyt meni niiin
22
178
Vastaukset
- Anonyymi
Saisko saman suomeksi, kiitos?
- Anonyymi
mix säää suerjit minnuuu oon vaa outokumpulaene lievästi kahitusvammane iso nenä myos
- Anonyymi
Mixi kiucaat minnoooo kiucaaja mena ole waa hiucan cehatuswammaus
- Anonyymi
mun on taas pakko syrjäytyä jatkossakin yksin olemiseen, koska muuten elämänhalu häviää kokonaan, erityispiirteisyyden takia asioiden kokeminen ihan erilaista kuin muilla ja jaksaminen on vähissä
- Anonyymi
mite sä kejtaay barastaa mun langan su onhelmiisii!!!!! outokumpu
- Anonyymi
outokumpu iso nenä!!!!!!
- Anonyymi
outojen kumpu = isoin nenä
- Anonyymi
outojen kumpu isoin nenä alaston supermalli vähähiilihydraattinen internet explorer
- Anonyymi
kielenkannat superkauniilla romugrilli löystyivät suomalaisella jo on perkele mikko leppilampi camillalla romutransu
- Anonyymi
hiphop-legenda sara sieppi kissa ammuttiin rehellisessä vankilan muurien vuotta sitten lenkin jälkeen pelastettiin
- Anonyymi
anarkismi iso nenä feminismi outokumpu kommunismi lievä kehitysvammaisuus
- Anonyymi
mahtava outo kumpuinen nenä
- Anonyymi
olen outokumpulainen
- Anonyymi
outokumpu 4 laif
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
kumpu outo kehitysvamma lievä nenä iso
- Anonyymi
outokumpo
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
Onko Outokummun pohjavesissä jotakin myrkkyä ?
- Anonyymi
mikxi syrjit minau mä kerron susta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899