joo se on ny nii et mul o surkea syrjäytyminen jätti toni taloyhtioön luksuskoti suhde
asoa nyt meni niiin
22
125
Vastaukset
- Anonyymi
Saisko saman suomeksi, kiitos?
- Anonyymi
mix säää suerjit minnuuu oon vaa outokumpulaene lievästi kahitusvammane iso nenä myos
- Anonyymi
Mixi kiucaat minnoooo kiucaaja mena ole waa hiucan cehatuswammaus
- Anonyymi
mun on taas pakko syrjäytyä jatkossakin yksin olemiseen, koska muuten elämänhalu häviää kokonaan, erityispiirteisyyden takia asioiden kokeminen ihan erilaista kuin muilla ja jaksaminen on vähissä
- Anonyymi
mite sä kejtaay barastaa mun langan su onhelmiisii!!!!! outokumpu
- Anonyymi
outokumpu iso nenä!!!!!!
- Anonyymi
outojen kumpu = isoin nenä
- Anonyymi
outojen kumpu isoin nenä alaston supermalli vähähiilihydraattinen internet explorer
- Anonyymi
kielenkannat superkauniilla romugrilli löystyivät suomalaisella jo on perkele mikko leppilampi camillalla romutransu
- Anonyymi
hiphop-legenda sara sieppi kissa ammuttiin rehellisessä vankilan muurien vuotta sitten lenkin jälkeen pelastettiin
- Anonyymi
anarkismi iso nenä feminismi outokumpu kommunismi lievä kehitysvammaisuus
- Anonyymi
mahtava outo kumpuinen nenä
- Anonyymi
olen outokumpulainen
- Anonyymi
outokumpu 4 laif
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
kumpu outo kehitysvamma lievä nenä iso
- Anonyymi
outokumpo
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
outokumpu
- Anonyymi
Onko Outokummun pohjavesissä jotakin myrkkyä ?
- Anonyymi
mikxi syrjit minau mä kerron susta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755