Missä stadilaiset pyöräilijät luuraavat?

Anonyymi

Nyt ei ole lunta eikä jäätä mutta eipä ole paljon pyöräilijöitäkään. Metrossa näkyy muutama. Niin ovat vihreät hehkuttaneet ympärivuotista pyöräilyä ja vaativat uusi teitä ja tunneleita.

11

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tälläkin viikolla 60 km työmatkapyöräilyä Helsingissä.

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin taasen tänään puolilta päivin, kun kävelin Lauttasaaren siltaa Lauttasaareen ja n. tunnin päästä takaisin.

      Menomatkalla näin yhteensä 4 pyöräilijää ja takaisin tullessa 2 pyöräilijää!

      Päivittäiset käyttäjämäärät ovat kaukana lasketusta max. määrästä, joka on n. 9000 pyöräilijää.

      Kävelijöitä oli menomatkaa 27 ja takaisin tullessa 19 kävelijää. Eli huomattavasti enemmän kuin pyöräiljöitä!

      Pyöräilijöiden eteen tehdä Helsingissä vaikka mitä verrattuna jalankulkijoihin.

      Ympärivuotinen pyöräily on ihan "lapsen kengissä!

      Helsingistä löytyy ihan varmasti huomattavasti enemmän työmatkakävelijöitä kuin työmatkapyöräilijöitä!

      • Anonyymi

        Katsopa niitä Lauttasaaren sillan jalankulun ja pyöräilyn järjestelyitä, ja ihmettele. Siellä ei todellakaan pyöräile nyt kukaan, jonka ei ole jostain syystä ihan pakko ajaa juuri siitä.

        Provohan tuo aloitus on, mutta hyvin näkyy vetävän...


    • Anonyymi

      Vihreät vois vaatia rakennettaviin kerrostaloihin pyörille erillistä huolto ja pesutiloja. On vaan niin tympeää pienessä pakkassässä puhdistaa pyörästä lumisohjoa ulkona ois kiva tehdä tuo sisällä lämpimässä.
      On kai baanalla arkisin jotain 600-900 pyöräilijää.

      • Anonyymi

        Ja suksien huoltotila pitäisi olla jokaisessa porrashuoneessa sekä tietenkin sisäluistelurata. Hyvä olisi myös harkita katettua laskettelurinnettä ainakin jokaiseen kortteliin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tällä viikolla minulle tuli 100km ajoa pyörällä kaikenkaikkiaan. Minulle kelpaa kyllä tälläiset talvet.

      • Anonyymi

        Tuo on vähän pyörällä, koska minulla tuli juoksua n. 95 km tällä viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vähän pyörällä, koska minulla tuli juoksua n. 95 km tällä viikolla.

        Onhan nyt 100km enemmän kuin 95km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nyt 100km enemmän kuin 95km.

        Pitäisi kyllä laittaa tunneli noille pyöräilijöille, jäisi kadut moottoriajoneuvoille?


    • Anonyymi

      No ne ei olekaan mitään aitoja talvipyöräilijöitä.
      Minä pyöräilin viime talvena -20 pakkasessa 50km.
      Pyörä alkoi kangistumaan jo 20km jälkeen ja oli jäykkä lopun 30 km.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe