Otava lähti Koko Hubaran rasismikelkkaan

Anonyymi

Ruskeat tytöt ja Otava perustavat koulutusohjelman ei-valkoisille kirjoittajille: ”Halusimme purkaa näkymättömiä esteitä”

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006382731.html

Taitaapi olla uutisankka? Eihän tämä oikeasti voi pitää paikkaansa että Otavalla ollaan noin latvasta lahoja?

Hubarasta on vaikea ottaa selvää. Pistetään vaikka äänestys pystyyn: Onko ruskea tyttö Koko oikeasti noin tyhmä, vai onko hän provokaattori joka salaa yrittää vain herätellä valkoista valtaväestöä pitämään puolensa?

Vastaa A jos Hubara on vain tyhmä

Vastaa B jos hän on mielestäsi pelkkä kömpelö provokaattori

4

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TV:stä tuli haastattelu jossa kaksi ruskeaa tytteliä haki mediakuuluisuutta asialla jota en ymmärrä.
      Toinen joka kertoi olevasta seksuaalisesti kieroutunut puhui kummallista kieltä jossa joka toinen lause oli puhtaasti äännettyä suomea, ja joka toinen ameriikan kieltä.
      Ulosanti herätti lisää epäilyä että silläkin sitä lisää saadaan kuuluisuutta.
      Jokainen joka on ollut ulkomailla töissä saa kokea rasismia.
      Kaikissa maissa joissa ollut olen kokenut rasismia.
      Turistit ovat asia erikseen, koska heiltä pitää putsata rahat ja nuoleskelemallahan se ainakin suomalaisilta irtoaa.

• Anonyymi

Näin se rasismi leviää Suomessa. Suomalaisten rasistiksi syyttely on vain savuverho, jonka suojissa voi harjoittaa omaa rasismiaan.

• Anonyymi

Meitä on vain yksi rotu. Ihonvärisävyjä on lukemattomia. Jos otat vaikkapa jo helsinkiläisen alakoulun oppilaat ja pistät heidät riviin vaaleimmasta tummimpaan, väitänpä, että et pysty vetämään rajaa, minkä oikealla puolella ovat 'vaaleat' ja toisella puolella 'ruskeat'. Vedät rajan mihin kohtaa vain, rajan väärälle puolelle jääneet suuttuvat. Elleivät sitten tajua koko asetelman naurettavuuden, missä tapauksessa he hymyilevät hiljaa eivätkä sano mitään.

Otavakin menee minulla boikotoitavien firmojen joukkioon; vedän rajan hyvän ja huonon välille juuri tähän.

• Anonyymi

No nythän tämä Hubara itse paljastui maailma kylässä tapahtumien myötä Ukrainaa ja ukrainalaisia vihaavaksi rasistiksi itse? No eipä varmaan yllättänyt oikeasti ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2297
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1413
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1208
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      889
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      831
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      822
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      202
      799
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      792
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe