Kreationistit kanveesissa

Anonyymi

Taannoinen palstalla raportoitu tieteellinen fakta siitä että kreationistien Jahve jumala onkin alemman luokan pikkujumala on lyönyt kreationistit totaalisesti kanveesiin. Tämä palsta voitaisiin ihan yhtä hyvin lakkauttaa koska ainoa funktio tälle palstalle on enää se kuinka kreationistien saduille nauretaan.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kreationistit nousevat ylös kanveesista kuin Tyson Fury viimeisessä erässä otellessaan Deontay Wilderia vastaan!

      Mistä sait päähäsi, että kaikki kreationistit tunnustavat Jahven ainoaksi tosi Jumalaksi, joka on kaiken luonut?

      Mihin unohdit muslimit ja lukuisten muiden uskontojen kannattajat sekä deistit, joiden mielestä yksikään uskonto ei kuvaa puhtaasti maailman luojaa? (teosofit ja kristosofit ovat vielä näiden lisäksi)

      Koetapa nyt kumota kaikki mahdolliset luojaehdokkaat!

      Jos et siihen pysty, niin eikö silloin tulisi pitää mahdollisena sitä, että maailma on luotu sen sijaan, että se olisi putkahtanut esiin sattumalta ja itsestään ilman älykästä tekijää tyhjästä?

      • Anonyymi

        En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi.

        Tuohan on pelkkää alkua vain!

        Todistapa Hämähäkkimies, Aku Ankka ja Russelin teekannu epätodellisiksi, niin sen jälkeen on helppoa todistaa luoja tai luojat epätodellisiksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi.

        "En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi"

        Uskoville on täysin yhdentekevää, onko lentävä spagettihirviö olemassa vai ei.
        Sen sijaan me iloitsemme siitä, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja.

        "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi"

        Uskoville on täysin yhdentekevää, onko lentävä spagettihirviö olemassa vai ei.
        Sen sijaan me iloitsemme siitä, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja.

        "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)

        Alkuperäisessä myytissä Elyon loi kaiken. Jahve jumalasi oli paikallinen jumala ja alijumala. Lainaamasi luomismyytti on keksitty jälkeenpäin kun juutalaiset halusivat tehdä Jahvesta pääjumalan. Uskot vanhoihin satuihin Mark5.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi"

        Uskoville on täysin yhdentekevää, onko lentävä spagettihirviö olemassa vai ei.
        Sen sijaan me iloitsemme siitä, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja.

        "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)

        Uskovaiset piruilee tavallisille ihmisille, kun he uskovat maailmankaikkeuden syntyneen tyhjästä! No, kertoisitteko Uskovaiset, mistä tyhjästä Jumala loi kaiken? Saatikka, mistä tyhjästä Jumala itse on tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset piruilee tavallisille ihmisille, kun he uskovat maailmankaikkeuden syntyneen tyhjästä! No, kertoisitteko Uskovaiset, mistä tyhjästä Jumala loi kaiken? Saatikka, mistä tyhjästä Jumala itse on tullut?

        Ei suinkaan Jahve tyhjästä ole tullut vaan muinaisten satusetien mielikuvituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset piruilee tavallisille ihmisille, kun he uskovat maailmankaikkeuden syntyneen tyhjästä! No, kertoisitteko Uskovaiset, mistä tyhjästä Jumala loi kaiken? Saatikka, mistä tyhjästä Jumala itse on tullut?

        Ei Jumala mistään tyhjästä ole tullut, sillä hän on ollut aina olemassa ja hän kiitää ikuisten taivasten halki tulisissa vaunuissa ja hän on ollut universumin alussa äärettömän kuuma aivan niin kuin Alkuräjähdysteoria kertoo universumin materian olleen alussa tiivistyneenä hyvin tiheään muotoon ja olleen äärettömän kuuma.

        Jumala on sitten tämän jälkeen alkanut vähän rauhoittua ja viiletä, niin että ei käy enää yhtä kuumana kuin oli luomakunnan Alussa. Nyt Jumala on itse asiassa kylmän viileä, kun vihastui Aatamin tekemän synnin johdosta ja lopulta hän antaa universumin materian ja tilan lähestyä äärettömiin absoluuttista nollapistettä sitä ikinä saavuttamatta, kun tähdet sammuvat ja galaksit etääntyvät toisistaan loputtomiin laajenevaan universumiin...


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "En ole pystynyt kumoamaan myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa. Pitänee otta sekin vaihtoehto vakavaan pohdintaan sotkanmunan lisäksi"

        Uskoville on täysin yhdentekevää, onko lentävä spagettihirviö olemassa vai ei.
        Sen sijaan me iloitsemme siitä, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja.

        "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)

        "Uskoville on täysin yhdentekevää, onko lentävä spagettihirviö olemassa vai ei."

        Tuo on paksu vale.Lentävä spagettihirviö on saatanan luomus eikä sellainen ole koskaan yhdentekevä,vaan sitä vastaan on taisteltava.Kunhan et itsekin olisi saatanan vallassa.


    • Itse en ainakaan usko mihinkään pieniin ja paikallisiin heimojumaliin, vaan uskon koko universumin luojaan ja ylläpitäjään, koko olevaisuuden aikaansaajaksi.

      Ja hänen nimensä on Jeesus. Raamatun mukaan Jeesuksen kautta kaikki on luotu, Jeesuksessa kaikki pysyy koossa ja voimassa, Jeesus ylläpitää kaikkea, ja Jeesuksessa me pelastumme, jos uskomme häneen.

      • Siinäpä uskot jeesuksenmorsian. Ja kun typeröintejä lukee niin ei tarvitse ihmetellä että miksi.

        Jeesus on mielikuvituksen tuotetta siinä missä Jahvekin. Jeesuskin pohjautuu useisiin samankaltaisiin mutta vanhempiin myytteihin.


      • Anonyymi

        Ei se sinun Jeesuksesi mitään ole luonut, koska hän on pelkkä ihminen eikä mikään Jumala ja kaiken luoja!

        Ei edes lunta luonut mies-poloinen, ellei sitten Hermonin vuorella sattunut lunta olemaan ja hän itse sitä opetuslasten sijaan lapiolla luomaan!

        Olet epäjumalanpalvelija, kun olet korottanut ihmisen Jumalaksi ja palvot häntä Jumalana todellisen ja ainoan Jumalan sijasta, joka on Jeesuksen kristuksen isä ja Jumala, koko maailman luoja ja meidän isämme Jeesuksen omienkin sanojen mukaan (tai ainakin niin väitetään hänen sanoneen)!


    • "Taannoinen palstalla raportoitu tieteellinen fakta siitä että kreationistien Jahve jumala onkin alemman luokan pikkujumala on lyönyt kreationistit totaalisesti kanveesiin. Tämä palsta voitaisiin ihan yhtä hyvin lakkauttaa koska ainoa funktio tälle palstalle on enää se kuinka kreationistien saduille nauretaan."

      Mitään sellaista tieteellistä faktaa ei ole esitetty missään.
      Ateistinen "tiede" ei kelpaa miksikään todisteeksi, koska se ei se sulkee totuuden jo ennalta pois.
      Jos joku tieteellinen tutkimus on ristiriidassa Raamatun kanssa, niin silloin tieteellisessä tutkimuksessa on virhe.
      Raamattu on aina erehtymätön ja absoluuttinen totuus. Siksi kaikki tieteelliset tutkimukset tulee aina tarkistaa Raamatulla.

      • "Jos joku tieteellinen tutkimus on ristiriidassa Raamatun kanssa, niin silloin tieteellisessä tutkimuksessa on virhe."

        Eihän tuohon tarvitse edes mitään tutkimusta. Mooseksen laulussa todetaan, että Jahve oli poikajumala muiden jumalan poikien joukossa.

        8 Kun Elyon jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat jumalan poikien luvun mukaan.

        9 Jahven osuus on hänen kansansa Israel, ja Jaakob hänen perintömaansa.


      • Anonyymi

        "Raamattu on aina erehtymätön ja absoluuttinen totuus. Siksi kaikki tieteelliset tutkimukset tulee aina tarkistaa Raamatulla."

        Jumala häpeää sinua, koska itse et siihen kykene.

        Jos sinulla on munaa, otat heti maanantaina yhteyttä opetusministeriöön ja vaadit että periaatteesi on heti otettava huomioon yliopistojen opetuksessa.

        Jos sinulla on vielä enemmän munaa, muutat Indonesiaan.


      • "Raamattu on aina erehtymätön ja absoluuttinen totuus."

        Eli sitten sinäkin olet sitä mieltä että jumalasi Jahve on ylijumala Elyonin poika, koska vanhimmissa Raamatun käsikirjoituksessa todetaan:

        *8 Kun Elyon jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat jumalan poikien luvun mukaan.

        9 Jahven osuus on hänen kansansa Israel, ja Jaakob hänen perintömaansa."


      • Anonyymi
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        "Raamattu on aina erehtymätön ja absoluuttinen totuus."

        Eli sitten sinäkin olet sitä mieltä että jumalasi Jahve on ylijumala Elyonin poika, koska vanhimmissa Raamatun käsikirjoituksessa todetaan:

        *8 Kun Elyon jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat jumalan poikien luvun mukaan.

        9 Jahven osuus on hänen kansansa Israel, ja Jaakob hänen perintömaansa."

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Hihu meni hiljaiseksi ....


      • Anonyymi

        XXXXXAteistinen "tiede" ei kelpaa miksikään todisteeksi, koska se ei se sulkee totuuden jo ennalta pois.XXXXX

        Ole hyvä ja osoita kymmenen esimerkkiä tapauksista, joissa ateistinen tiede on sulkenut totuuden pois ja joissa se on todistettu vääräksi.

        Terveisin veljesi Jaakob.


    • Anonyymi

      Lue Raamattusi tarkemmin ja pyhänhengen johdattamana, niin sinäkin alat huomata kumpi on todellisempi, sinun saatana, joka panee sinut kirjoittamaan mitä hän käskee ,vai Raamatun pyhä ja armollinen Jumala.Sinun mestarisi iloitsee sinun uskollisuudesta,hän on napannut sinut soturikseen. Mutta tosi uskova rukoilee sinun puolestasi,mutta sinun on itse tehtävä valintasi ikuisuutesi viettopaikasta. Helvetti ja Jumalanvaltakunta on täydellisesti totta.

      • Anonyymi

        Yksi Pyhä Raamattu ja Yksi Pyhä Henki sitä uskoville kirkastamassa... ja tuhansia opillisesti keskenään ristiriitaisia lahkoja. Siinä sinulle todellisuutta.

        Helvettiin lakkasin uskomasta jo ennen kuin Jumalaan.


      • Anonyymi

        Ikävä kyllä pyhähenki (sic) jokaisen uskovan näkemään sekä Raamatun että tdellisuuden eri tavalla. Saatanakin tuntuu vaivaavan lähinnä sinua.

        Sinullekaan ei näköjään ole valjennut se yksinkertainen tosiseikka, että ihmisellä ei ole valtaa valita ikuisuutensa viettopaikkaa itse. Se valta on yksin Jumalalla.


      • Kuulehan Ano-bebis, halveksit ja pilkkaat Jumalaasi erittäin törkeällä tavalla luulemalla, että pystyt näkemään kuka muka on Saatanan vallassa. Sellaisen näkemisen kykyä ei ole annettu ainoallekaan ihmiselle, ja joka sellaiseen luulee pystyvänsä, on itse Saatanan vallassa. Sinä et myöskään voi itse valita missä vietät iäisyytesi, ja jos ihminen luulee noin vain pääsevänsä Jumalan valtakuntaan ja ikuiseen elämään, on hänen osanaan täydellisen varmasti oleva iänkaikkinen unohdus. Paikka taivasten valtakunnassa on ihmisen itse rehellisyydellä ja hyvillä teoilla ansaittava. Pelkkä sokea usko saati itsensä jumalointi ei sinne koskaan ole johtava.

        Vain tutkistelemalla itseäsi ja löytämällä uudelleen oikean Jumalan ja kristillisen nöyryyden voit vielä pelastua. Iänkaikkinen unohdus on täynnään sinunlaisiasi Saatanalle antautuneita valeuskovaisia, jotka ovat sokeudessaan ja tyhmyydessään alkaneet itse kuvitella olevansa Jumalia. Nimittämällä itseäsi tosi uskovaksi loukkaat aitoja rehellisiä uskovia ja pilkkaat Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi Pyhä Raamattu ja Yksi Pyhä Henki sitä uskoville kirkastamassa... ja tuhansia opillisesti keskenään ristiriitaisia lahkoja. Siinä sinulle todellisuutta.

        Helvettiin lakkasin uskomasta jo ennen kuin Jumalaan.

        Pilkkaat Jumalaa,vain saatanan vallassa oleva kirjoittaa laillasi. Lue Raamattua,niin huomaat kuinka pelastutaan. Tämän on Jeesus tehnyt helpoksi. Jeesus puhui myös helvetistä ja sanoi, miten sinne joutuu. Älä itse tuomitse muita,etenkin kun et edes ole lukenut Raamattua. Olen uskova ja minulle on samantekevää mitä saatanan lähetit kirjoittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaat Jumalaa,vain saatanan vallassa oleva kirjoittaa laillasi. Lue Raamattua,niin huomaat kuinka pelastutaan. Tämän on Jeesus tehnyt helpoksi. Jeesus puhui myös helvetistä ja sanoi, miten sinne joutuu. Älä itse tuomitse muita,etenkin kun et edes ole lukenut Raamattua. Olen uskova ja minulle on samantekevää mitä saatanan lähetit kirjoittavat.

        Samat sanat. Se että poistatit edellisen kommenttini osoittaa että olin oikeassa ja tosiasiassa sinua hallitsen minä eikä jumala.

        Terveisin herrasi s.


    • Anonyymi

      Voin rukoilla sinun puolestasi voimallisen rukouksen,niin tulet huomaamaan ihmeellisiä asioita .Kun maailmankaikkeuden suurin voima tarttuu elämääsi ja alkaa opastaa sinua rakkaasti oikeaan suuntaan. Paatuneisuutesi johdosta se tie ei ole välttäämättä miellyttävä,mutta kiitä Jumalaa, kun alkaa tapahtua,tulet huomaamaan sen selvästi.

      • Anonyymi

        Rukoilin itse niitä voimallisia rukouksia yli 20 vuotta. Nykyään uskovien puheet ovat minulle tyhjää stiignafuuliaa.


    • Anonyymi

      > Taannoinen palstalla raportoitu tieteellinen fakta siitä että kreationistien Jahve jumala onkin alemman luokan pikkujumala

      Hah.... mutta, myönnät kuitenkin Jahven olevan?

      • Anonyymi

        Tottakai Jahve on olemassa mielikuvitusolentona hihujen mielissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe