Jt kokouksista ja konventeista

Anonyymi

Täällä sanottiin jokin aika sitten, että jt kokouksiin ja konventteihin ei tarvitse tulla, jos ei ole vanhoillisia vaatteita. Minä en omista sellaisia, enkä aio ostaakaan sellaisia. Joten en tule sinne.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä. En minäkään mene.
      Tietenkin jos ostavat minulle uunituoreet vanhoilliset vaatteet ja maksavat ne, niin sitten voi harkita.

• Anonyymi

He saattavat tuoda jonkun käytettyjä vanhoja vaatteita. Minä en huoli enkä ota niitä vastaan. Enkä muutenkaan sellaisia vaatteita laita päälleni. Olen opiskellut pitkään pukeutumis asioita, ja käynyt ammattilaisella tyyli konsultilla. Hän korosti ajanmukaista pukeutumista, oli tyyli mikä tahansa. Jehovan todistajat ovat 1940-luvulta.en. En pukeutumista harrastavana sellaisia vaatteita käytä.

• Anonyymi

Konventissa tehdään Jumalan Sanasta halpa-arvoista viihdettä. Raamattu ei sellaiseen neuvo.
      Mene konventtiin korkeintaan hakemaan läheisesi pois. Tonttulakki päässä

• Anonyymi

Vaikeaahan se hakeminen on jos läheiset on hypnotisoitu.

• Anonyymi

Mulla on pitkäpunttiset vaalenpunaiset mummokalsarit. Riirrääkö se jos sanoo vai tarkistetaanko?

• Anonyymi

Entäs solilaspuku? Olen sentään reservin korpraali!

• Anonyymi

Nyt tuli kirjoitusvirhe tarkoitin sotilaspuku

• Uutta valoa tulossa nisankuussa. Arkleogoogit on henkisttyytneesti löytäneet hieroglyyvipapyyryksen pyramiitdista Epytgistä, ja sitä tulee jt seurakuntien tarkkaakin tarkemmin noutattaa.
      Papyyryksessä vaaraon lempipaviaani tilittää tuntojaan hovin pukeutumiskoodista. Se valittaa sitä, kun joutuu pitämäänrokodiilinnahkaisia pussihousuja ja aapihärjännahkaisia onaniarukkasia, vaikka ne ovat karvaiselle eläimelle kuumat ja epämukavat. Ja onnistuu se ilmankin. Jalo vaarao, jolla oli viisas itämainen katse, katsoi säälivästi lempipaviaaniaan, ja sydämmmensä heltyi. Ja hän käski kirjurin paikalle, ja muutti samointein hovin pukeutumiskoodia, siten että kaikki karvaiset luontokappaleet olivat siitä vapautettuja.
      Tätä ohjetta siis tulee kaikkien jt nisankuusta etiäpäin tarkoin noutattaa, tai jeesus tulee ja ottaa niskottelialta poijjes suolikaasun riemulahjan kokonaiseksi vuosiviikoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe