nähtäis vähän useemmin. Ei nyt oikeen muuten osu samaan paikkaan.
Muutetaanko yhteen asumaan?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana ajatus -teoriassa! Nimittäin minun ja hänen pitäisi ensin törmätä jossakin, että voisi tietää kumpi muuttaa ja mihin! Ensitreffit alttarilla ei tälkeen onnistu 😍
- Anonyymi
Juu muutetaan vaan.
- Anonyymi
Tuumasta toiseen. Kumpi pakkaa tavarat?
- Anonyymi
En muuta yhteen ainakaan Ap.n kanssa :D
- Anonyymi
Kenenkäs sitten?
- Anonyymi
Kyllä mä hänen kanssaan muuttaisin ;)
- Anonyymi
niin mäkin hänen ;)
- Anonyymi
Joo. Muutetaan. M>n. Mä tahdon perheen ja kodin.
- Anonyymi
pidetään "perhe" nykyisessä koossa
- Anonyymi
Hölmönäkö pidät? Sun lompakko saa muuttaa tänne, sinä et.
- Anonyymi
Kukas siellä lompakossa muuta enää säilyttää kuin ajo- ja kelakorttia.
- Anonyymi
Huonosti on asiat kun ne kaikki pitää koittaa hoitaa netin kautta.
- Anonyymi
no on kuule... :D
- Anonyymi
Asiat voi hankaloitua jos ei ole muuttotuulella.
- Anonyymi
Vähän samaa tässä pelännyt, että hankaloituu entisestään.
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Muuttakaa keskenänne vaikka koko palsta yhteen, sopisitte todella loistavasti yhteen! Kimppakämpäthän ovat hyvinkin suosittuja ja taloudellisia, joten antaa palaa vaan!
Minä en tajua näitä "mennäänkö naimisaisiin" "muutetaanko yhteen heti eikä viidestoista päivä" "tehdään lapsi jos toinenkin".... huhuhhhuh sanon minä.
Tiedän, että nämä on provoja hjuumorilla varustettu, mutta kun siinä on paljon tottakin, jos peilaa oikeaan elämään.
Asukoot jokainen omassa luukussaan, ja tulkoot ulos just silloin kuin huvittaa. En ikinä kukina päivänä muuttaisi kenekään luo tai kanssa tai ihan mitä vaan, omastani pidän kiinni, ja reviirini on tiukasti määritelty. Ahdistaisi pelkkä ajatuskin. Miksi jengi muuttaa aina heti yhteen, tekee lapsia ja sitten lopuksi vielä tapellaan se jäljelle jäänyt loppuelämä raastuvassa sitten vaikka uusionuusioperheistä, kuvioista ja kaiken maailman testamenteista.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Oikein kunnon reality Brookke ja Eric -elämää :D- Anonyymi
En halua parisuhdetta kuten sä sen näet. Haluan rakkautta, hellyyttä, lämpöä, läheisyyttä, luottamusta. Vain muutaman asian mainitakseni. Haluan hänet. Harmi, että joku typerä kauniit ja rohkeat on muokannut suomalaisten käsitystä rakkaudesta noin pinnalliseen suuntaan. Yksin on hyvä olla, mutta ei itselle voi antaa noita luettelemiani asioita. Ajattelin ennen kuten sä, mutta sitten näin hänet ja kaikki muuttui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua parisuhdetta kuten sä sen näet. Haluan rakkautta, hellyyttä, lämpöä, läheisyyttä, luottamusta. Vain muutaman asian mainitakseni. Haluan hänet. Harmi, että joku typerä kauniit ja rohkeat on muokannut suomalaisten käsitystä rakkaudesta noin pinnalliseen suuntaan. Yksin on hyvä olla, mutta ei itselle voi antaa noita luettelemiani asioita. Ajattelin ennen kuten sä, mutta sitten näin hänet ja kaikki muuttui.
12:52
Olet onnesi ansainnut, niin kuin me kaikki omassa elämässämme, kolhuista ja nuhruista huolimatta. Kirjoitin tekstin isolla pensselillä, en nyt ihan tosissaan (paitsi omalla kohdallani), kirjoitus tarkoituksella räikeästi, koska se on välillä oikein hyvä tapa tuulettaa pölyt mahasta.
Onneeksi meitä on erilaisia ihmisiä, erilaisilla tarpeilla, erilaisilla elämälällä ja elämänkatsomuksella eläviä. Tulisi maailmasta tunkkainen paikka, jos kaikki olisi "Ridegejä ja Brookkeja ja Ericejä" :D
- Anonyymi
Mä voisin kyllä muuttaa sun kanssa yhteen. Pitkään asiaan kypsyneenä olen aika varma että se olisi ihan parasta mitä elämä voisi vielä antaa. Mutta taitaa olla vaan unelmaa, kuin kuu taivaalla.
- Anonyymi
Sun pitää uskoa unelmiin. Rakkaushan on maailman helpoin asia, jos se on aitoa ja molemminpuolista. Siihen onnen tilaan pääseminen on haastavaa muttei ihan noin mahdotonta. Taidan olla optimisti, kun jaksan uskoa häneen (ehkä suhun) ja muhun vaikka mulla ei siihen järjellä ajatellen ole mitään syytä vielä.
- Anonyymi
Kuussa on kyllä käyty jo monta kertaa että ei se niin unelma enää ole, ja tällä vuosikymmenellä sinne menee jo useampi kansa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää uskoa unelmiin. Rakkaushan on maailman helpoin asia, jos se on aitoa ja molemminpuolista. Siihen onnen tilaan pääseminen on haastavaa muttei ihan noin mahdotonta. Taidan olla optimisti, kun jaksan uskoa häneen (ehkä suhun) ja muhun vaikka mulla ei siihen järjellä ajatellen ole mitään syytä vielä.
Niin mun pitääkin uskoa, oot oikeassa. Välillä se on vaikeeta, mutta tämä unelma kantaa läpi aikojen ja on erityisen rakas unelma. Eikä se edes ole mikään vaaleanpunainen hattaraunelma vaan enemmän peruskalliounelma, ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. En kuvittele elämän olevan helppoa, rakkaus voi parhaimmillaan ollakin, mikä ihana ajatus, siltä se tuntuu kun häntä (ehkä just sua) ajattelen. Ja jos rakkaus toteutuu, ehkä kaikki muukin muuttuu helpoksi tai ainakin helpommaksi, kun kaikella on merkitys. Ja sen millä ei ole voi huoletta jättää taakse. Olisi vapauttavaa vaan antautua rakkaudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mun pitääkin uskoa, oot oikeassa. Välillä se on vaikeeta, mutta tämä unelma kantaa läpi aikojen ja on erityisen rakas unelma. Eikä se edes ole mikään vaaleanpunainen hattaraunelma vaan enemmän peruskalliounelma, ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. En kuvittele elämän olevan helppoa, rakkaus voi parhaimmillaan ollakin, mikä ihana ajatus, siltä se tuntuu kun häntä (ehkä just sua) ajattelen. Ja jos rakkaus toteutuu, ehkä kaikki muukin muuttuu helpoksi tai ainakin helpommaksi, kun kaikella on merkitys. Ja sen millä ei ole voi huoletta jättää taakse. Olisi vapauttavaa vaan antautua rakkaudelle.
Ymmärrän sen, että tämä on kirjoitettu pysyvästi kallioon eikä hajoa tuuleen. Niin sen on oltava. Jos rakkaus toteutuu, niin varmaan sitten ne muut asiat tuntuu helpommilta ja ikävät asiat tuntuu merkityksettömiltä. Ei enää niin ikäviltä. Peruskalliounelma on hyvä sana. Haluan myös antautua rakkaudella ja hänelle (sulle).. elämälle. Haluan sitä enemmän kuin mitään. Siten kaikella on tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sen, että tämä on kirjoitettu pysyvästi kallioon eikä hajoa tuuleen. Niin sen on oltava. Jos rakkaus toteutuu, niin varmaan sitten ne muut asiat tuntuu helpommilta ja ikävät asiat tuntuu merkityksettömiltä. Ei enää niin ikäviltä. Peruskalliounelma on hyvä sana. Haluan myös antautua rakkaudella ja hänelle (sulle).. elämälle. Haluan sitä enemmän kuin mitään. Siten kaikella on tarkoitus.
En mäkään usko että tätä mikään voisi hajottaa, aika on sen jo näyttänyt. Tällä on oltava jokin suurempi tarkoitus ja siten koko elämällä. Ajattelen ja tunnen ihan samoin ja uskallan haluta tätä enemmän kuin koskaan aiemmin.
- Anonyymi
No deal.
Usemmin voitais nähdä, tai ainakin sopia siitä =)
mutta ei yhteen muuttoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121802Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1491255- 49982
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126932Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75886- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771