STA Rikkoo Salaliittoteoria Palstan GS & Flat Earth Massapostauksella

Anonyymi

STA = Suomen Trolliarmeija, jonka perustettiin syksyllä 2015, kuten valtamedia silloin kertoi, CFR'n ohjeella, eli käytännössä CIA "Operation Mockingbird".

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäähän se kuu-huijaus peittää tällä typerällä flat earth -sonnalla, joka ei kiinnosta pätkän vertaa.

      • Niin.

        Tunnettu ydinvoiman vastustaja Arto Lauri on minua syyttänyt ei vain Venäjän trolliksi vaan myös OMONin kouluttamaksi laskuvarjoerikoisjääkäriksi joka olen SUPOn palkkaamana taistelemassa TVO:n saatanallisissa sotilaspoliisiriveissä.

        Olemme väitteensä mukaisesti tulittaneet rynnäkkökivääreillä koulun katolla sijaitsevaa aurinkovoimalaa ja tuhonneet hänen postilaatikkonsa.

        Tämän päiväisen väitteensä mukaisesti olemme myös sabotoineet hänen Rubikin kuutionsa:
        https://www.youtube.com/watch?v=P1ulGzOEHm0


      • Anonyymi

        STA nimen oman on juuri se ryhmä joka tahallaan rikko tämä palsta noilla Gang Stalking ja Flat Earth massa-postauksella joka ikinän päivä viimeiste vuodet ihan kuin salaliittoteoreetikkot olisi niin tyhmiä, se on systemaatinen tahraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        STA nimen oman on juuri se ryhmä joka tahallaan rikko tämä palsta noilla Gang Stalking ja Flat Earth massa-postauksella joka ikinän päivä viimeiste vuodet ihan kuin salaliittoteoreetikkot olisi niin tyhmiä, se on systemaatinen tahraus.

        Kuule, kun salaliittoteorioitakin on useita. Ei kaikki salaliittoteoreetikot ole saman teorian takana. Äläpä leimaa kaikkia salaliittoteoreetikkoja saman agendan alaisiksi!!!!
        Monet salaliittoteoriat ovat toisia salaliittoteorioita vastaan. Mistä tietää, mikä salaliittoteoria sitten on totuus. Sepä tässä onkin villakoiran ydin. Vaatii valveutuneisuutta, jotta tietää, mikä on asioiden totuus!

        Ite uskon maan litteyteen, eikä siihen tarvi minkäänlaista trollausta! Holokaustia en kiistä, niin kuin taas jotku salaliittoteoreetikot tekevät. Holokausti on todella tapahtunut ja juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansaa. Me elämme litteässä maassa ja minä uskon, että myös Jeesuksen seuraajat ja uskollisimmat muslimit pääsevät taivaaseen. Älä laita meitä salaliittoihin uskovia samaan lokeroon, ethän!!!!


    • Anonyymi

      Nuo suomen maan petturit joka ajaa tämä maa karille ja ottaa suuria summia rahaa ja etuuksia pöydän alla on ne joka rahoittaa STA.

    • Anonyymi

      kiehkieh ja foolihattu liian kireällä

      • Anonyymi

        STA morjens!!


    • Anonyymi

      Selasin aloituksia huvikseen noin 20 sivua taaksepäin, noin joka toinen aloitus käsitteli aiheena litteää maata, muutama GS postaus ja sitten loput joutavaa puutaheinää. Missä on oikeat salaliittoteoriat? Ja missä oikeat oikeisiin salaliittoihin uskovat netissä kirjoittelee?
      GS ja Litteämaa kuuluis mielenterveys osastolle, ei salaliittopalstoille.

      • Anonyymi

        Minä olen ymmärtänyt salaliittoteorioiden olevan olettamusta ja tietoa kyseenalaisesta salaillusta toiminnasta, josta usein vakavaa haittaa tai vaaraa ihmisille. Paljon näitä teorioita pohtinut ja niistä esim. videoita katsellut henkilö voi menettää arvostelukykyään...tai sen olemassaoloa itsekultakin koetellaan.

        Tutkittua ja tarkistettua tietoa salaliittoihin liittyen tulisi hankkia ja sitä tulisi olla tarjolla mahdollisimman paljon. Mielikuvituksen siivet saadulta tiedolta ja dis-informaatiolta tulisi saada....ne "siivet" katkeamaan. Ne tulisi tosiseikoilla paljastaa. Vaikka miten kiehtovia salaisuuksia oltaisiin paljastamassa, kyse on lopultakin totuuden etsimisestä asiassa kuin asiassa pelkkien olettamusten ja jännittävien teorioiden ja kertomusten sijaan.

        Asiasisältöistä hyvällä arvostelukyvyllä (voiko sen määrittää esim. itse ?) saatua tietoa salaliitoista ja kaikenlaisesta "vehkeilystä" todellakin kaipaisi enemmän. Ehkä sellaistakin, jota vastaan voisi jollakin tavoin toimia ja näistä toimistakin keskustella. "Vastatoimista" ei ehkä voi keskustella julkisesti esim. suomi24:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt salaliittoteorioiden olevan olettamusta ja tietoa kyseenalaisesta salaillusta toiminnasta, josta usein vakavaa haittaa tai vaaraa ihmisille. Paljon näitä teorioita pohtinut ja niistä esim. videoita katsellut henkilö voi menettää arvostelukykyään...tai sen olemassaoloa itsekultakin koetellaan.

        Tutkittua ja tarkistettua tietoa salaliittoihin liittyen tulisi hankkia ja sitä tulisi olla tarjolla mahdollisimman paljon. Mielikuvituksen siivet saadulta tiedolta ja dis-informaatiolta tulisi saada....ne "siivet" katkeamaan. Ne tulisi tosiseikoilla paljastaa. Vaikka miten kiehtovia salaisuuksia oltaisiin paljastamassa, kyse on lopultakin totuuden etsimisestä asiassa kuin asiassa pelkkien olettamusten ja jännittävien teorioiden ja kertomusten sijaan.

        Asiasisältöistä hyvällä arvostelukyvyllä (voiko sen määrittää esim. itse ?) saatua tietoa salaliitoista ja kaikenlaisesta "vehkeilystä" todellakin kaipaisi enemmän. Ehkä sellaistakin, jota vastaan voisi jollakin tavoin toimia ja näistä toimistakin keskustella. "Vastatoimista" ei ehkä voi keskustella julkisesti esim. suomi24:llä.

        Toki salaliittoihin monilla (itsellänikin hieman) liittyy ajanviettoon liittyvä viihteellinenkin puolensa. Kuitenkin monet käsiteltävät aiheet ovat kirjaimellisesti kuolemanvakavia, joten niihin ei kaipaa enää asioiden vääristelyä vaan oikeita paljastuksia siitä mitä kyseenalaista on tehty tai ollaan tekemässä. Korkeatasoinen hankittu tieto on tässä tarpeen ei huhut, juorut ym. hömppä. Tiedon hankinnassa itselläni on esim. koulutuksessa ja kielitaidossa puutteita.


    • Anonyymi

      STA on taas keksinyt uusi lemmiki, "pallo sit-ja-tätä" postauksia, katso nut vaan tuolla mikä on viime aikoina

      Pallokartoista on syytä luopua!!!! HOX YLE!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16274547/pallokartoista-on-syyta-luopua!!!!-hox-yle!

      Pallomaa- teoria ei olekaan kovin vanha?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16277983/pallomaa--teoria-ei-olekaan-kovin-vanha

      Pallotalot on tuhottava!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16276975/pallotalot-on-tuhottava!

      Ehodttelen että jokainen aktiivisesti klikkaa alkuperäispostiluukun oikea yläreunalla "ilmota" painikkeella jotta me saisimme tämä paika puhdistettu.

    • Anonyymi

      Hanki lääkkeet!!! Vainoharhainen puusilimä!
      Minä en ole tollasista tehtoista koskaan kuullutkaan ja uskon ihan aidosti litteään maahan. Minä voin ihan samalla tavalla syyttää sua vaikka Venäjän Trolliarmeijan trolliksi... säälittävää tollanen puskista huutelu asioista, joista ei tiedä hanusen pätkää!!

      • Anonyymi

        puhuutko itelle? ehkä sulla vailla lääkkeet?


    • Anonyymi

      Tapasin viime viikolla yhden kaverin, jonka kanssa syntyi lyhyt, mutta hyvä keskustelu. Puhuimme salaliittoteorioista ja hän luetteli minulle useita nimiä. Harmikseni en saanut kirjoitettua niitä muistiin. Kuitenkin Jukka Davidssonin nimi jäi mieleeni.

      Katselin joitakin hänen videoistaan ja huomasin, että hänellä oli itse vaivalla tutkittua tietoa ja myös sisäpiiritietoa (?) valtaeliitin puuhista erityisesti Suomeen liittyen. Kaveri tuntuu todella tutkineen asioita pitkään ja tärkeäntuntuista asiaa riittää useiksi päiviksi. Myös mahdollista tietoa, miten voisi toimia vielä, kun on mahdollista ehkä estää jotakin peruuttamatonta tapahtuvaksi (ainakin joidenkin).

      Kannattaa tutustua tämän miehen puheisiin. Minut ainakin sai vakuuttumaan. Siis tutkittua tietoa, ei arvailua tai mielikuvituksen tuotetta. Kun oli jostakin asiasta epävarma, hän myönsi sen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe