STA Rikkoo Salaliittoteoria Palstan GS & Flat Earth Massapostauksella

Anonyymi

STA = Suomen Trolliarmeija, jonka perustettiin syksyllä 2015, kuten valtamedia silloin kertoi, CFR'n ohjeella, eli käytännössä CIA "Operation Mockingbird".

14

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäähän se kuu-huijaus peittää tällä typerällä flat earth -sonnalla, joka ei kiinnosta pätkän vertaa.

      • Niin.

        Tunnettu ydinvoiman vastustaja Arto Lauri on minua syyttänyt ei vain Venäjän trolliksi vaan myös OMONin kouluttamaksi laskuvarjoerikoisjääkäriksi joka olen SUPOn palkkaamana taistelemassa TVO:n saatanallisissa sotilaspoliisiriveissä.

        Olemme väitteensä mukaisesti tulittaneet rynnäkkökivääreillä koulun katolla sijaitsevaa aurinkovoimalaa ja tuhonneet hänen postilaatikkonsa.

        Tämän päiväisen väitteensä mukaisesti olemme myös sabotoineet hänen Rubikin kuutionsa:
        https://www.youtube.com/watch?v=P1ulGzOEHm0


      • Anonyymi

        STA nimen oman on juuri se ryhmä joka tahallaan rikko tämä palsta noilla Gang Stalking ja Flat Earth massa-postauksella joka ikinän päivä viimeiste vuodet ihan kuin salaliittoteoreetikkot olisi niin tyhmiä, se on systemaatinen tahraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        STA nimen oman on juuri se ryhmä joka tahallaan rikko tämä palsta noilla Gang Stalking ja Flat Earth massa-postauksella joka ikinän päivä viimeiste vuodet ihan kuin salaliittoteoreetikkot olisi niin tyhmiä, se on systemaatinen tahraus.

        Kuule, kun salaliittoteorioitakin on useita. Ei kaikki salaliittoteoreetikot ole saman teorian takana. Äläpä leimaa kaikkia salaliittoteoreetikkoja saman agendan alaisiksi!!!!
        Monet salaliittoteoriat ovat toisia salaliittoteorioita vastaan. Mistä tietää, mikä salaliittoteoria sitten on totuus. Sepä tässä onkin villakoiran ydin. Vaatii valveutuneisuutta, jotta tietää, mikä on asioiden totuus!

        Ite uskon maan litteyteen, eikä siihen tarvi minkäänlaista trollausta! Holokaustia en kiistä, niin kuin taas jotku salaliittoteoreetikot tekevät. Holokausti on todella tapahtunut ja juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansaa. Me elämme litteässä maassa ja minä uskon, että myös Jeesuksen seuraajat ja uskollisimmat muslimit pääsevät taivaaseen. Älä laita meitä salaliittoihin uskovia samaan lokeroon, ethän!!!!


    • Anonyymi

      Nuo suomen maan petturit joka ajaa tämä maa karille ja ottaa suuria summia rahaa ja etuuksia pöydän alla on ne joka rahoittaa STA.

    • Anonyymi

      kiehkieh ja foolihattu liian kireällä

      • Anonyymi

        STA morjens!!


    • Anonyymi

      Selasin aloituksia huvikseen noin 20 sivua taaksepäin, noin joka toinen aloitus käsitteli aiheena litteää maata, muutama GS postaus ja sitten loput joutavaa puutaheinää. Missä on oikeat salaliittoteoriat? Ja missä oikeat oikeisiin salaliittoihin uskovat netissä kirjoittelee?
      GS ja Litteämaa kuuluis mielenterveys osastolle, ei salaliittopalstoille.

      • Anonyymi

        Minä olen ymmärtänyt salaliittoteorioiden olevan olettamusta ja tietoa kyseenalaisesta salaillusta toiminnasta, josta usein vakavaa haittaa tai vaaraa ihmisille. Paljon näitä teorioita pohtinut ja niistä esim. videoita katsellut henkilö voi menettää arvostelukykyään...tai sen olemassaoloa itsekultakin koetellaan.

        Tutkittua ja tarkistettua tietoa salaliittoihin liittyen tulisi hankkia ja sitä tulisi olla tarjolla mahdollisimman paljon. Mielikuvituksen siivet saadulta tiedolta ja dis-informaatiolta tulisi saada....ne "siivet" katkeamaan. Ne tulisi tosiseikoilla paljastaa. Vaikka miten kiehtovia salaisuuksia oltaisiin paljastamassa, kyse on lopultakin totuuden etsimisestä asiassa kuin asiassa pelkkien olettamusten ja jännittävien teorioiden ja kertomusten sijaan.

        Asiasisältöistä hyvällä arvostelukyvyllä (voiko sen määrittää esim. itse ?) saatua tietoa salaliitoista ja kaikenlaisesta "vehkeilystä" todellakin kaipaisi enemmän. Ehkä sellaistakin, jota vastaan voisi jollakin tavoin toimia ja näistä toimistakin keskustella. "Vastatoimista" ei ehkä voi keskustella julkisesti esim. suomi24:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt salaliittoteorioiden olevan olettamusta ja tietoa kyseenalaisesta salaillusta toiminnasta, josta usein vakavaa haittaa tai vaaraa ihmisille. Paljon näitä teorioita pohtinut ja niistä esim. videoita katsellut henkilö voi menettää arvostelukykyään...tai sen olemassaoloa itsekultakin koetellaan.

        Tutkittua ja tarkistettua tietoa salaliittoihin liittyen tulisi hankkia ja sitä tulisi olla tarjolla mahdollisimman paljon. Mielikuvituksen siivet saadulta tiedolta ja dis-informaatiolta tulisi saada....ne "siivet" katkeamaan. Ne tulisi tosiseikoilla paljastaa. Vaikka miten kiehtovia salaisuuksia oltaisiin paljastamassa, kyse on lopultakin totuuden etsimisestä asiassa kuin asiassa pelkkien olettamusten ja jännittävien teorioiden ja kertomusten sijaan.

        Asiasisältöistä hyvällä arvostelukyvyllä (voiko sen määrittää esim. itse ?) saatua tietoa salaliitoista ja kaikenlaisesta "vehkeilystä" todellakin kaipaisi enemmän. Ehkä sellaistakin, jota vastaan voisi jollakin tavoin toimia ja näistä toimistakin keskustella. "Vastatoimista" ei ehkä voi keskustella julkisesti esim. suomi24:llä.

        Toki salaliittoihin monilla (itsellänikin hieman) liittyy ajanviettoon liittyvä viihteellinenkin puolensa. Kuitenkin monet käsiteltävät aiheet ovat kirjaimellisesti kuolemanvakavia, joten niihin ei kaipaa enää asioiden vääristelyä vaan oikeita paljastuksia siitä mitä kyseenalaista on tehty tai ollaan tekemässä. Korkeatasoinen hankittu tieto on tässä tarpeen ei huhut, juorut ym. hömppä. Tiedon hankinnassa itselläni on esim. koulutuksessa ja kielitaidossa puutteita.


    • Anonyymi

      STA on taas keksinyt uusi lemmiki, "pallo sit-ja-tätä" postauksia, katso nut vaan tuolla mikä on viime aikoina

      Pallokartoista on syytä luopua!!!! HOX YLE!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16274547/pallokartoista-on-syyta-luopua!!!!-hox-yle!

      Pallomaa- teoria ei olekaan kovin vanha?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16277983/pallomaa--teoria-ei-olekaan-kovin-vanha

      Pallotalot on tuhottava!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16276975/pallotalot-on-tuhottava!

      Ehodttelen että jokainen aktiivisesti klikkaa alkuperäispostiluukun oikea yläreunalla "ilmota" painikkeella jotta me saisimme tämä paika puhdistettu.

    • Anonyymi

      Hanki lääkkeet!!! Vainoharhainen puusilimä!
      Minä en ole tollasista tehtoista koskaan kuullutkaan ja uskon ihan aidosti litteään maahan. Minä voin ihan samalla tavalla syyttää sua vaikka Venäjän Trolliarmeijan trolliksi... säälittävää tollanen puskista huutelu asioista, joista ei tiedä hanusen pätkää!!

      • Anonyymi

        puhuutko itelle? ehkä sulla vailla lääkkeet?


    • Anonyymi

      Tapasin viime viikolla yhden kaverin, jonka kanssa syntyi lyhyt, mutta hyvä keskustelu. Puhuimme salaliittoteorioista ja hän luetteli minulle useita nimiä. Harmikseni en saanut kirjoitettua niitä muistiin. Kuitenkin Jukka Davidssonin nimi jäi mieleeni.

      Katselin joitakin hänen videoistaan ja huomasin, että hänellä oli itse vaivalla tutkittua tietoa ja myös sisäpiiritietoa (?) valtaeliitin puuhista erityisesti Suomeen liittyen. Kaveri tuntuu todella tutkineen asioita pitkään ja tärkeäntuntuista asiaa riittää useiksi päiviksi. Myös mahdollista tietoa, miten voisi toimia vielä, kun on mahdollista ehkä estää jotakin peruuttamatonta tapahtuvaksi (ainakin joidenkin).

      Kannattaa tutustua tämän miehen puheisiin. Minut ainakin sai vakuuttumaan. Siis tutkittua tietoa, ei arvailua tai mielikuvituksen tuotetta. Kun oli jostakin asiasta epävarma, hän myönsi sen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe