Jamalissa nähty pieni susi

Reposärkäntiellä klo 23.56 tuli vastaan pienikokoinem susi. Vasta johon susi tuli oli jötetty ssunan kuistille. Susi oli fantomin suden veljpuolikuu ja väriltään lristallin harmaa. Nyt tiellä ajaa edes tskaisin toyotoita, fiiatteja ja volvoja. Kamuttaja hizzan maik ajoivat hevosella vastaan kevätniemessä ouussa roikkuneesen vastaan. Nytkö vasta talven teki vai....
🐜...🚾

16

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla jo kaksi kärpässinimuhennosta nauttivaa palstalla. Ei tuota voi muuten tulkita.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä! Vajakit satuilee muhennoksen syönnin jälkeen, toinen päivällä ja toinen yöllä.

• Anonyymi

Susi karkasi Piiroislouhille. Pitkä jono Subaruja, Hondia, Toyotoja, Mazdoja ja Fiateja suuntaa nyt sinne. Poliisi ohjaa liikennetta ja ohjeistaa ihmisiä olemaan häiritsemättä suden etsijöitä.

• Anonyymi

Eikö ollut yhtään Mersua, Audia, Suzukia, Lexusta, Fordia tai Daciaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ollut yhtään Mersua, Audia, Suzukia, Lexusta, Fordia tai Daciaa?

Noille Piiroislouhille on ehdottiomasti rakennettava sähköautojen latauspisteitä. Ei susihankkeet ja kirkkohopeiden etsintä muuten onnistu. Voimalaitoskin ihan vieressä, joten edulliseksi tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Noille Piiroislouhille on ehdottiomasti rakennettava sähköautojen latauspisteitä. Ei susihankkeet ja kirkkohopeiden etsintä muuten onnistu. Voimalaitoskin ihan vieressä, joten edulliseksi tulee.

Latauspisteiden viereen tulee myös biomöhnäpumput autoille jotka kulkevat biomöhnällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Latauspisteiden viereen tulee myös biomöhnäpumput autoille jotka kulkevat biomöhnällä.

• Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

Onko se samaa kuin bensadiesel?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se samaa kuin bensadiesel?

On se samaa. Biomöhnä sopii kaikkiin bensadieselautoihin.

• Anonyymi

Piiroislouhella on sattunut ketjukolari, Hissan reki kaatui, pienet lapset ja Komu nostavat sitä ojasta, Subaru-kuljettajat on tosi hermona kun susi pääsi taas karkuun.

• Anonyymi

Näin sekopäiseen ketjuun on syytä heittää välikysymys.
      Mitä yhteistä on kuninkaalla ja orjalla?

• Anonyymi

Se on sama kuin nyky yhteiskunnassa että orja tekee työt ja kuningas eli porvari ottaa rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sama kuin nyky yhteiskunnassa että orja tekee työt ja kuningas eli porvari ottaa rahat.

Onko tuossa mitään yhteistä kuninkaalle ja orjalle? Ei. Väärä vastaus.

• Anonyymi

Nyt voin todeta, että asiantuntijalla on aika heikko yhteys operaattoritasolla. Jatkuvia ongelmia lähettää viestejään tähän keskustelufoorumiin.

• Anonyymi

Edelleen väärä vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen väärä vastaus.

Ja nyt. Minulla on muutakin tehtävänä, kuin roikotellen surrata ihmeelisyyksiä Teiltä.
        Oikea vastaus välikysymykseeni.

Kuningas ja orja. Molemmat tuntevat samoin. Heidän velvollisuutensa on palvella muita. Pitivät siitä tai eivät. Miten tahansa palvelevat.
        Itse asiassa orjaa ei ole varsinaisesti olemassa. Sen kuningaskin ymmärtää, jos tohtii tai haluaa oman orjuutensa kautta tunnustaa. Orjalla on myös itsetuntonsa, kuten hyvällä kuninkaalla. Se on mielestäni yhteistä, sekä orjalla, että kuninkaalla.

Kuninkaalla on oma paikkansa. Sellainen, jossa kukaan muu ei ole koskaan käynyt. Silti kuningas ei tunne olevansa yksinäinen. Orjan päästessä kuninkaan yksinäiseen paikkaan, he tuntevat jotain yhteistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2238
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1527
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1105
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      854
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe