Miksi kaipaat häntä?
Minä musta tuntuu että ihmiset haluavat olla hyödyllisiä niin että he tuntisivat olevansa tarpeellisia. Heillä on tarve olla jonkun tukena niin että se hfessä he parina muodostavat tiimin joka täydentää ja tukee toista.
Kyssäriä pukkaa
11
<50
Vastaukset
omalta osaltani kävi nii, et ihastuin <3
lämmin tunne valtasi, siinä lähellään minut, mysteeri on miksi niin vain kävi!- Anonyymi
Siihen ei varmaan löydy aivan yksiselitteistä vastausta miksi ihmiset jotka hastuvat?
Parimuodostuks sta ja suvun jatkamisesta ilmeisesti pitkälti kyse?
Mutta entä miksii sitten suvunjatkamis iän ylittäneet ihastuvat. Mitä nimutkainen prosessi varmaan joka alkaa jo ihmisen kehitysvaiheessa muotoutumaan, millaiseen ihmiseen tulee ihastumaan.
- Anonyymi
Kyssäriä pukkaa että miksi tänään on niin paljon huonosti suomea kirjoittavia, kuten tämäkin aloitusviesti?
- Anonyymi
Siksi kun en osaa laittaa pois tätä ennakoivaa syöttöä hah hah. Vahingossa nappasin päälle uudesaa laitteessanni.
- Anonyymi
Siinä hänen lähellään oli sellainen rauhallinen olo. Tunne, että siihen kuului ja siinä oli hyvä olla!
- Anonyymi
Varmasti ihana tunne. Oliko se niinkui helppo olla siinä vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ihana tunne. Oliko se niinkui helppo olla siinä vai miten?
Kyllä oli helppo olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli helppo olla!
Ihanaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli helppo olla!
Ihanaa ❤️
- Anonyymi
Yhteinen sävel.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. On ihanaa löytää ihminen jonka kanssa kokee tulevansa kuulluksi ja ymmärretyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297