Jos saisit nainen kaipaamaltasi mieheltä..

Anonyymi

ihan mitä tahansa mitä vain pyytäisit niin mitähän se mahtaisi olla? Edellyttää tietenkin, että hänellä sellainen on.

50

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitsaa ja salmiakkisuklaata huomenna kello 18

Miksi? No kun mulla ei oo itellä rahaa vasta kun keskiviikkona ens viikolla.

• Anonyymi

Minä ottaisin hänet. Se riittäisi.

• Anonyymi

Tää oli hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hyvä!

En oikeasti halua häneltä mitään aineellista. Rakkautta ja luottamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeasti halua häneltä mitään aineellista. Rakkautta ja luottamusta.

Olisitpa hän😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa hän😞

kuka hän on? tunniste?

• Anonyymi

Anteeksi annon.

• Anonyymi

Hyvä vastaus. Vaan noinpa helposti ei anteeksi saa. Ja todennäköisrsti ne "teot" olivat sille toiselle osapuolelle todella rankkoja.

• Anonyymi

Minun ei tarvitse saada häneltä mitään.
      Se että näkisin hänen silmänsä ja kasvonsa se olisi jotain.

• Anonyymi

Aikaa. Tulis moikkaamaan ja juttelis..

• Anonyymi

Jatkan vastaustani vielä vähän tähän. (Eli sama kun 22.36)
        Ja sanoisi : Haluan sut😍

• Anonyymi

Halin.

-Päivi

• Anonyymi

Ensi suudelman..

• Anonyymi

Ongelma tulee siinä, et en kaipaa ketään miestä!
      Mutta toki haluan erilaisia asioita, viimeiset vuodet kun ovat menossa.
      En usko, että kukaan tuntematon mies lähtisi toteuttamaan niinkin suurta toivetta.
      Koska hän ei hyötyisi siitä mitään, jos en häneen pystyisi rakastumaan.
      Mutta joskus elämässä tapahtuu ihmeitä, mutta vain joskus näin.
      Tärkeintä on se täällä, että ihminen voi hyvin ja on onnellinen myös.

• Anonyymi

Illan viimeiset.

• Anonyymi
    • Anonyymi

vastaukset kysymyksiini aluksi.

• Anonyymi

Toivon että mies käsittäisi, että mitä luuli hienosteluksi oli sivistystä. Kuin myös etten ole vaativa; ihan samaa vaadin itseltäni kuin muilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon että mies käsittäisi, että mitä luuli hienosteluksi oli sivistystä. Kuin myös etten ole vaativa; ihan samaa vaadin itseltäni kuin muilta.

Mulle "hienostelu" iskee syvälle ja sopivan rennolla tavalla...

• Anonyymi

Haluaisin, että hän rakastaisi minua. H

• Anonyymi

Yhdelle H-miehelle sanoisin, kyllä minä rakastan. Se tosin ei näy kauheasti ulospäin, koska suojelen itseäni epävarmuudelta ja koska muistan saamani vastaukset ’ei ainakaan tällä hetkellä’ ja selvempi ei. Ei se rakkaus silti ole hävinnyt, salaa sen kanssa yritän tulla toimeen.

• Ensin piitkän ja tiukan halauksen <3

että alkuun siitä päästäisiin =) )

• Anonyymi

private läsnäoloa kahdestaan :)

• Anonyymi

Mulle käy ihan vaan yhdessäolo kahdestaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle käy ihan vaan yhdessäolo kahdestaan :)

ilmoita milloin se käy :)

• Anonyymi

Että hän tutustuisi minuun ajan kanssa.
      Sen myötä ymmärtäisi minua, elämääni ja valintojani. Jos voisi ja haluaisi, olisi edes ystäväni jollemme voi olla 👩‍❤️‍👨

Surullinen
      sielu
      rauhoittuu, kun
      se löytää
      kaltaisensa.
      Ne yhtyvät
      liikuttuneina
      kuin
      muukalainen
      tavatessaan
      toisen
      muukalaisen
      vieraassa maassa.
      Sydämet, joita
      suru yhdistää,
      eivät eroa
      onnen
      hurmassa. (K. Gibran)

Kauniita ja levollisia unia🌠

• Anonyymi

Kaunista :) Hyvää yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.
        Hyvää yötä sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, kyllä. Mutta kun jakelee runoa eri ralastetuilleen, sen kauneus ja merkitys katoaa. Se myös kertoo, ettei ymmärrä sanoman merkitystä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, kyllä. Mutta kun jakelee runoa eri ralastetuilleen, sen kauneus ja merkitys katoaa. Se myös kertoo, ettei ymmärrä sanoman merkitystä!

Outo kommentti. Kirjoitan tänne vain yhdelle nimimerkille omalla tunnistettavalla nimimerkillä ja muutoin anonyymisti ja kaikkea tätä nykyään harvemmin. Mikähän sinua riepoo anonyymipalstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo kommentti. Kirjoitan tänne vain yhdelle nimimerkille omalla tunnistettavalla nimimerkillä ja muutoin anonyymisti ja kaikkea tätä nykyään harvemmin. Mikähän sinua riepoo anonyymipalstalla?

Ei hhtään outo kommentti. Tuollaisia vain jotkutbovat, voivat heitellä samaa runoa monille naisille, ei välttämättä yhtäaikaa. Vaan vannotaan turhaan rakkautta sille sun tälle, vailla todellista merkitystä. Itse olen sitä mieltä, että noin syvällisen sanoman voisi ilmaiata vain yhdelle, mielitietylleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hhtään outo kommentti. Tuollaisia vain jotkutbovat, voivat heitellä samaa runoa monille naisille, ei välttämättä yhtäaikaa. Vaan vannotaan turhaan rakkautta sille sun tälle, vailla todellista merkitystä. Itse olen sitä mieltä, että noin syvällisen sanoman voisi ilmaiata vain yhdelle, mielitietylleen.

Noh, mulla ei oo tapana kosiskella palstalla monia. Ajatuksissani on aina ollut vain yksi ja ainoa. Hälle oon kirjoittanut. Tosin harvemmin enää kun oon väsynyt ja ymmärtänyt, että tutustuminenkin on jäänyt haasteelliseksi...
        Hän on tärkeä minulle. Kaikesta huolimatta.
        Säilyy sydämessäni ja sielussani.
        Kiitos kun kommentoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, mulla ei oo tapana kosiskella palstalla monia. Ajatuksissani on aina ollut vain yksi ja ainoa. Hälle oon kirjoittanut. Tosin harvemmin enää kun oon väsynyt ja ymmärtänyt, että tutustuminenkin on jäänyt haasteelliseksi...
        Kiitos kun kommentoit.

Tää oli n>m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun kommentoit.

Ja minua riepoi se, että tunsin joskus lämpimiä tunteita johonkin ja luulin siinä olevan erityistä. Mutta hän petti minut kaikilla tavoin. Hulluinta oli, kun vuosikaudet myöhemmin kuulin eräältä tutulta, joka ei tiennyt silloisista tuntiestani ja tapahtumista mitään, asian. Sen miten hän oli kuukausi myöhemmin ja siitä eteenpäin makaillut pitkin käytäviä suutelemassa toista (tapaamassamme paikassa). Kuullessani tämän siis vuosikausia myöhemmin ymmärsin viimeisenkin pisaran, vaikka olin jo sitä ennen ymmärtänyt hyvin paljon. Tämä siis riepoi, kun sanoin ajatukseni tuon runon jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minua riepoi se, että tunsin joskus lämpimiä tunteita johonkin ja luulin siinä olevan erityistä. Mutta hän petti minut kaikilla tavoin. Hulluinta oli, kun vuosikaudet myöhemmin kuulin eräältä tutulta, joka ei tiennyt silloisista tuntiestani ja tapahtumista mitään, asian. Sen miten hän oli kuukausi myöhemmin ja siitä eteenpäin makaillut pitkin käytäviä suutelemassa toista (tapaamassamme paikassa). Kuullessani tämän siis vuosikausia myöhemmin ymmärsin viimeisenkin pisaran, vaikka olin jo sitä ennen ymmärtänyt hyvin paljon. Tämä siis riepoi, kun sanoin ajatukseni tuon runon jälkeen.

Ymmärräthän ettei nämä asiat ja runon sisältö puhu samaa kieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon tosi pahoillani kaikesta kokemastasi.
        Ymmärrän reagointisi kun selitit tilanteitasi.
        Minusta palstailussa on arveluttavaa se ettemme tiedä toistemme elämänkokemusten jättämiä haavoja... Se on jotenkin surullista..

• Anonyymi

Haluaisin hänet takaisin parvekkeelle, kuumana kesäyönä.

• Anonyymi

Haluasin että hän kertoisi tunteensa minulle
      Ei kaipaa rahaa en tavaraa
      Haluan vain rakastaa
      Haluaisin olla rakastettu vain hänelle

• Anonyymi

Hänet kylään ja jos hän haluaa mukanaan tuoda jotakin niin saa minut yllättää
      Ikävä taas. Täytyy jättää palsta!

• Anonyymi

Pyytäisin munan. Mies tulis takuuvarmasti sen perässä mun luo, on se sen verran tärkeä juttu heille :D

• Anonyymi

Tuplamunat.

• Anonyymi

Hänet suhteeseen kanssani.

• Anonyymi

Mietin pitkään mitä haluaisin, mielessä kävi halaus, suudelma, avoin rehellinen keskustelu. Silti voiton vie yksi toive.

Haluaisin nukkua yhden yön lusikassa, olla lähellä.

• Anonyymi

t. S

• Anonyymi

Kämpän avaimet olis kiva saada 😍👋👍

• Anonyymi

Haluaisin hänen miehen luottamuksen. Jos nyt sen puute oli ainoa syy siihen ettei hän halunnut tutustua minuun. Olosuhteet silloin eivät olleet parhaimmat ja kaikki kääntyi päälaelleen.

• Anonyymi

Luottamusta ei takaisin saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamusta ei takaisin saa

Olen samaa mieltä, luottamusta ei takaisin saa. Eli mitä jää jäljelle?

• Anonyymi

En pyytäisi mitään. Kaiken mitä hän haluaa minulle antaa, on tultava hänen aloitteestaan, ei minun pyynnöistä.

• Anonyymi

Tämä ajatus on vääristynyt. Joskus on pyydettävä mitä tarvitsee ja joustettava siihen mitä toinen tarvitsee. Vastavuoroisuus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1914
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1871
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1694
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1617
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1472
    Aihe