jossain hemmetin teboilin baarissa puhuvat että käytetty öljy dieselissä voitelisi paremmin kuin aivan uusi koska dieselin öljyn sekaan kertyy nokea joka on eräänlainen voiteluaine samalla. kuulostaisi ihan järkeenkäypälle. aion silti vaihdella öljyt 15km välein vaikka 30tkm olisi huoltokirjan mukainen väli koska uskon vakaasti siihen että kone pysyy puhtaampana. ei tuo 15tkm tarkoita kuin kahta vaihtoa vuoteen ja sen pörssi kestää.
haluan sanoa lopuksi, että minä äänestän kristillisdemokraatteja. en tiedä miksi tämän kerron. kai siksi että edes joku provosoituisi
uusi öljy voitelee heikommin dieselissä?
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, kyllä kristillisdemokraatteja kannattaa kuunnella ennemmin kuin Teboilin baarin ukkoja.
- Anonyymi
Oliko aloittaja niin pyörryksissä ettei lainkaan huomannut, että Teboilin baarin katolla lukee isoilla kirjaimilla ESSO.
- Anonyymi
Ennemmin vaihtaisin ne öljyt 10tkm välein ja suodattimen ja uudet öljyt.
- Anonyymi
Joo kannattaa lisätä lisä liukastetta silloin tällöin, ettei kulu laakerit!
- Anonyymi
Niin teflonia se kun kiillottuu laakerin pintaan!
15 000 km on Suomen olosuhteissa edelleen sovelias öljyn ja suodattimen vaihtoväli, sanovat huoltoasemabaarin raadin setämiehet mitä tahansa.
Hiilen eri olomuodoista grafiitti on jonkinlainen voiteluaine, mutta noki tuskin. Se vain likaa ja tukkii paikkoja ja etenkin suodattimen.- Anonyymi
Noki on niin pieninä hiukkasina, ettei se mitään tuki . Öljy on mustaa ja likaa kyllä kaiken mihin koskee.
- Anonyymi
Sanomattakin on selväa ja thmempikin sen ymmärtää. Käytetyssä öljyissä on valmiina laakeri, mäntä ja silinterimetalleja. Nehän suojaavat ja varjelevat moottoria kaikilta kurjuuksilta ja kiusaksilta. Totisesti minä sanon teille, käytetty on aina parempi. Eihän se järvikään miksikään mene soutamisesta. Se järvi, kun on mahallaan. Siksi selällä soudellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941