Onko kellään kokemsta Subtel verkkokaupasta

Anonyymi

Jos on niin Kiitos

9

8985

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita Suomi24:n hakuun pelkkä subtel. Saat pelkkiä negatiivisia kokemuksia.

Ja googlella löydät lisää vastaavia huonoja kokemuksia. Toimii ehkä ihan hyvin joidenkin tuotteiden osalta. Jos sinulla on ylimääräistä rahaa ja aikaa odotella ja tapella, ei kukaan kiellä kokeilemasta!

• Anonyymi

Garmin navigaattoriin tilasin akun 4.6. ja maksoin ennakkomaksun Nordea verkkopankkiiin. 8.6. lähetti soitti ovikelloa pikkupaketti mukanaan. Akku ja pussillinen työkaluja paketissa. Toimii hyvin.. postikuluineen 26.90 €. Hyvä palvelu : sähköpostilla tuli ilmoitus, kun paketti oli lähtenyt Berliinistä. Tilaan tarvittaessa toistekin!

• Anonyymi

Seuraavalla kertaa valitset tuotteen, jota he eivät itse saa tilattua mistään halvalla. Joudut odottamaan ja tappelemaan ja odottamaan lisää. Jos et usko, niin ...

• Anonyymi

Tein tänään 1.12.2022 rikosilmoituksen tästä yrityksestä, joka taitaa olla pelkkä petosyritys eli myy tuotteita, joita ei olekaan heillä. He vastaavat yhteydenottoihin jne., mutta vastaukset ovat samoja kuin täällä keskustelupalstoilla muillakin eli, tuote tuli takaisin jne. En suosittele tilaamaan mitään täältä. Odotan rikosilmoitukseni tuloksia mielenkiinnolla. Tilasin 14.11. laturin, jota ei ole kuulunut eikä näkynyt.

• Anonyymi

Ilmoituksen jälkeen sieltä maksettiin rahani takaisin eilen 5.12.2022, joten vedin rikosilmoituksenikin pois. Tuotetta ei siis koskaan tullut.

• Anonyymi

tilasin pikku akun subtelista. viesti paketin lähtemisestä tuli ja kuitti parin päivän päästä. pakettia ei koskaan . kauniisti vastaavat kyselyihin että lähteny on ja tulee muutaman päivän sisällä jne. nyt alkaa rikosilmoituksen teko ja rahojen takaisin vaatiminen . kolme viikkoa olen odotellu. postilla piti tulla mutta mitään jäljityskoodia ei ole eikä pakettia tulossa mun osoitteeseen. tämä on taasen yksi näistä huijari nettikaupoista. katuosoite on berliiniin . pitänee käydä joskus reissulla kyselemässä ihan henk.koht. pituutta mulla on 202 ja painoa 138 jos se jotain auttais, + tai ! ainakin

• Anonyymi

Minäkin tein rikosilmoituksen. Yritin tehdä tuotteen tilauksen, mutta nettiyhteys katkesi kesken tilauksen, enkä voinut vahvistaa ostotilausta. Lasku tuotteesta tuli kuitenkin shekkitililleni, joten maksua ei voi estää. Tuotetta ei kuitenkaan ole tullut minulle. Netti-ilmoituksen katselemisesta laskutetaan tuotteen hinta. Tällaista toimintaa ei voi hyväksyä. Tämänlaisen toiminnan selvittely kuuluu viranomaisille. Asiakaspalvelussa ei ole vastattu soittoihin ja toisinaan ilmoitetaan, että olemme lomalla. Suomen paikallinen jakelija siirtää vastuun Saksaan lähettäjälle. Voisihan itse matkustaa Berliiniin ja mennä firman toimistoon selvittämään asiaa. Toiminta tulisi tappolliseksi halvan tuotteen laskutuksen poistamiseksi. Onneksi
      viranomaisten toiminta on ilmaista. Odotan mielenkiinnolla asian edistymistä.⁶

• Anonyymi

Laskuttaa tuotteesta, mutta ei lähetä tuotetta. Tällainen kokemus! Jatkan toimintaa nyt ECC.fi
      :n kautta.
      Tkv

• Anonyymi

Tuotteet tulivat, mutta ainakin akut ovat todella surkeita. Kestävät just 6kk ehjinä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe