Löytyi tällainen luonnetesti. Sen mukaan olen vihreä Entäs sinä ?
https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/testaa-mita-persoonallisuustyyppia-edustat-punaista-keltaista-vihreaa-vai-sinista
Minkävärinen luonne olet
28
<50
Vastaukset
Olen keltainen 😊
- Anonyymi
Sinulla on maksa poksahtamaisillaan, kun kellerrät.
- Anonyymi
Turun sinapin väristä, sieltä syvältä.
Paloma.se01 kirjoitti:
Minä myös :)
Nähtävästi me kaikki palstan inhokit olemme keltaisia luonteita, koska minullekin tuli keltainen.
Ei se kyllä mielestäni minun kohdallani täysin pidä paikkaansa, sillä en niin kovin ulospäinsuuntautuneena itseäni pidä. Enemmänkin introvertin suuntaan omasta mielestäni olen. Luovuuskin on vähän sitä sun tätä nyt enää vanhemmiten.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Nähtävästi me kaikki palstan inhokit olemme keltaisia luonteita, koska minullekin tuli keltainen.
Ei se kyllä mielestäni minun kohdallani täysin pidä paikkaansa, sillä en niin kovin ulospäinsuuntautuneena itseäni pidä. Enemmänkin introvertin suuntaan omasta mielestäni olen. Luovuuskin on vähän sitä sun tätä nyt enää vanhemmiten.Ei ole sattumaa että tellu, korppis, paloma ja sinisirkku, saitte keltaisen värin. Olette kaikki lahjakkaita kirjoittajia. Sini-sirkku on taidemaalari, korppis harrastaja taiteilija, tellu on teatterin ystävä paloma kirjailija. Kaikkia teitä yhdistää luovuus.
- Anonyymi
Olen sininen.
- Anonyymi
Sininen, mielivärini muutenkin.
- Anonyymi
Vihreä minäkin. Olen sitä poliittiselta kannaltanikin.
- Anonyymi
Minä sain vihreän. En ole sitä poliittiselta kannaltani. Joka puolueessa on hyvät ja huonot puolensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain vihreän. En ole sitä poliittiselta kannaltani. Joka puolueessa on hyvät ja huonot puolensa.
Minäkin otan vihreistä sen luonnonsuojelun, en elinkeinojen tappamista. Vihreä tuli testistä, ja olen kyllä tuollainen rauhallinen ja sopeutuva, toisista huolta pitävä . Takarivissä viihdyn tai oikeastaan ringissä, piirissä, ketään ei ole siihen keskelle tarpeen nostaa.
Innostuin persoonallisuustesteistä. Olen voimanainen ja uskollinen 😊
Positiivinen, empaattinen ja rohkea 😁- Anonyymi
Ja itserakas narsisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itserakas narsisti.
Minä kerroin testien tuloksia. Onkohan siellä narsisti robotti tekemässä yhteenvetoja.
Korppis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kerroin testien tuloksia. Onkohan siellä narsisti robotti tekemässä yhteenvetoja.
KorppisSiinä on vaan se ero, että sinä uskot siihen testitulokseen.
Ensin juoruat toisessa ketjussa tutuistasi ja sitten täällä iloisena suitsutat
kuinka ihan olet.
Mene blogiisi ja pysy siellä. Älä tule tänne ilmaa pilaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vaan se ero, että sinä uskot siihen testitulokseen.
Ensin juoruat toisessa ketjussa tutuistasi ja sitten täällä iloisena suitsutat
kuinka ihan olet.
Mene blogiisi ja pysy siellä. Älä tule tänne ilmaa pilaamaan.Lupasin jo poistua. Pitäähän palstan aloitusten ja tason "nousta"
korppis HUi💞 - Anonyymi
Voimanainen olet selvästi kun raahaat huussin alusia , kiviä ja ammeita ja joudut tekemään kaikki miesten työt. Onhan sulla rotevat raamit, semmonen Ronskilan Hilma. Tuommoset trikoot aina päällä, niikun kuulamörssärillä. Hyvin korostaa riskiä rakennetta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasin jo poistua. Pitäähän palstan aloitusten ja tason "nousta"
korppis HUi💞Sinähän olet sama sekopää joka haukut muita kirjoittaaj lähes joka päivä,
mm. lahopäiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasin jo poistua. Pitäähän palstan aloitusten ja tason "nousta"
korppis HUi💞Hus hus menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimanainen olet selvästi kun raahaat huussin alusia , kiviä ja ammeita ja joudut tekemään kaikki miesten työt. Onhan sulla rotevat raamit, semmonen Ronskilan Hilma. Tuommoset trikoot aina päällä, niikun kuulamörssärillä. Hyvin korostaa riskiä rakennetta .
Golgatan Olga - kalsari-Olka.
- Anonyymi
Nyfiken Gul :D
- Anonyymi
Vihreää tuli nyt. Muistan että tein joko tämän tai tämäntyyppisen testin joku aika sitten, enkä yhtään muista tulosta. Kerran leikkasin jostakin lehdestä vuosihorroskoopin ja piti sitten verrata elämänkulkuuni. Läysin sivun kahden vuoden päästä eli en edes ollut muistanut sen olemassaoloa. Mutta kaikki horroskoopit ja testit ja ennustukset ovat rattoisia.
Vuodelle 2020 yksi horroskoopi tiesi että seilailen monen kumppanin kanssa. Näkis vaan, en usko, eikä kuulu tapoihini.Keltainen olen tuon mukaan, lilalla auralla. Tiedä näitä ,onko ne muuta kuin suuntaa antavia, mutta ajanvietteenä menettelee.
Nyt hampaiden pesulle ja sitten tv-antiin!
Hauskaa iltaa.
- Anonyymi
Sininen tuli kaksi kertaa, vaikka olen selvästi ... - Nm. Violetti
Minulle on huomautettu että toisinaan kämmeneni ovat ihan liian heleän punaiset.
Myönnän kyllä.
Kämmeneni alkoivat punastua jo vuonna 1964.
Hyvin hoitavat kuitenkin hommansa vieläkin.
H.- Anonyymi
Ai niinku käsipelillä kun ei muut osat toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku käsipelillä kun ei muut osat toimi.
....IIIIIHHH....TYRSK!.....
Vihreä. Ihan hyvä väri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850