Milloin ymmärsit, ettei teitä tule?
Kevennys iltaan
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta muutama kuukausi sitten. Ei kovin keveä juttu ollut.
- Anonyymi
en ole vielä sitä ymmärtänyt. tottakai meidät on tulossa.
- Anonyymi
Tämä. :)
- Anonyymi
Kasvaako appelsiini havumetsässä?
- Anonyymi
Eipä tuo kevennä oloa tähänkään iltaan kun miettii miksi kaikki meni kuten meni. Hän pelasi tunteillani ja sai vahvoja tunteita heräämään. Lopuksi ajan saatossa kuulin että on suhteessa. Siinä sitten ymmärsin ettei meitä tule. En ole katkeroitunut mutta pettynyt.
Millloin sinä ymmärsit ettei teitä tule? uskon, että meidän aika tulee vielä <3
- Anonyymi
Siitä ymmärsin, kun ei ole taloakaan mihin se tie menisi.
Teitä ei tule turhaan. - Anonyymi
Marraskuussa 2017 mun luona kun yritin varovasti saada yhtä minua vaivaavaa asiaa koskien yhtä suurempaa valetta selväksi ja hän sai raivarin. Syytti mua. Kielsi kaiken. Tajusin et ongelma on niin vakava, ettei suhteemme tule enempää syveneen eikä tulevaisuudessa näy yhteistä meitä. Homma kaatuu siihen asiaan kokonaan.
Jos mua olisi hän tuntenut hän olisi sen kyllä huomannut musta et nyt mun pääni sisällä tapahtui oivalluksia ja päätöksiä. Sen näki tavastani jäädä hiljaisuuteen istuun. En tullut perässä hänelle sanoon heippaa... en mitään. Tajusin asiat ja luovutin sillä hetkellä. Se oli se hetki joka muutti kaiken - Anonyymi
Keveydestä kaukana tämäkin. Marraskuusta asti olen yrittänyt sitä sisäistää. Järki sen jo tietää, mutta sydän muistaa vielä tutun hymyn, ne kaikki kauniit sanat ja lämpimän katseen liiankin hyvin. Tuntuu pahalta luovuttaa ja myöntää, ettei meitä ollutkaan tarkoitettu toistemme elämiin, edes ystävinä.
- Anonyymi
Miehelle? Minne päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle? Minne päin?
Ei vaan naiselle, "ystävälle"
- Anonyymi
Jos olet mies ja kirjoitat naiselle vaikka minulle oletetaan niin yhteyden saat irl jos vain tahdot!
Luuletko että helppoa tämä minullekaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naiselle, "ystävälle"
Oletko itsekin nainen? Oletteko samassa työpaikassa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itsekin nainen? Oletteko samassa työpaikassa? Sivusta
Kyllä ja kyllä
- Anonyymi
Matkan varrelta rivien välistä. Tissit kiinnostais, muu sit ei.
- Anonyymi
Haluat naisesta vain tissit. Mitä sille lopulle tehdään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat naisesta vain tissit. Mitä sille lopulle tehdään!
tissit ovat vain jäävuorenhuippu, rauhotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää..
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tajusin että hän haluaa vain seksiä.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun hän ei edes muistanut nimeäni..
- Anonyymi
Sillon kun paljastui todellinen luonne
- Anonyymi
Jos olet tulkinnut ihan väärin? Milloin se ”todellinen luonne” paljastui?
- Anonyymi
Kävi ilmi, että oli toisen miehen ns. toinen nainen, muuttivat yhteen ja sai lapsen. Eli silloin viimeistään, kun sain kuulla olevan raskaana. Viettävät nyt sitten jotain uusperhe-elämää. Ovat kai onnellisia sitten.
- Anonyymi
onko tuo joku salkkareiden juoni-paljastus?
- Anonyymi
No kun mikään taho ei ollut uusien teiden kannalla. Tuota vanhaa kinttupolkua pitkin pääsee.
- Anonyymi
Silloin kun hän kertoi ihastuneensa toiseen.
- Anonyymi
Ehkä se oli viimeinen yritys "kysyä" sinulta, onko mitään mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se oli viimeinen yritys "kysyä" sinulta, onko mitään mahdollisuuksia.
Kuulostaa todella oudolta. 😅 tässä tapauksessa ei ainakaan ollut tuollaisesta kyse, koska kerroin tunteistani.
- Anonyymi
Heti, kun näin sen komistuksen, niin tajusin. Ei mitään tsäänssejä siihen ihanan raamikkaaseen minua nuorempaan mieheen.
- Anonyymi
Emmä tiiä. Kai mä tajusin sen heti kesällä. Jatkoin kyllä senkin jälkeen, kiusallani.
- Anonyymi
Se, mikä voi aiheuttaa aivan valtavaa tuskaa, on aloittajan mielstä jotenkin huvittavaa. Täytyy olla sadistinen tyyppi.
- Anonyymi
2017 loppuvuodesta. T Otmi
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui?
- Anonyymi
Kyllä meitä tulee!
- Anonyymi
Viime joulukuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319