Seisookohan nuoren naisen kanssa

Anonyymi

Olen vastikään eronnut perheellinen mies. Minulla ei seissyt entisessä suhteessa, joka oli riitaisa ja ahdistava. Nyt olen löytönyt uuden naisen, joka on minua 20 vuotta nuorempi. En ole vielä harrastanut seksiä hänen kanssaan, mutta jännittää että seisookohan minulla sitten, kun suorituspaine ja huonoja kokemuksia. Kovasti seisoo kun häntä ajattelen ja masturboin. Testot oli alhaiset viime syksynä, mutta varmaan kun oli niin stressi. Saakohan uusi nuori nainen nekin kohoamaan? Olen 45 vuotias.

9

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten kun se oikea hetki tulee, niin mieti mukavia ja niitä hetkiä, kun olet itseksesi fantasioinut tuosta naisesta. Positiivisilla mielikuvilla kiekko maaliin. Ei urheilijatkaan (toivottavasti) mieti, että noi ruotsalaiset hannuhanhet kuitenkin voittaa, vittuaks tässä mitään pelaamaankaan. Ja ihan turha syättääkään, se menee kuitenkin suoraan vastustajan lapaan.

    • Anonyymi

      Niin. Paljonko stressi vaikuttaa lutenisoivaan hormoniin ja sitä kautta testoon ja seisokkiin?

      • Anonyymi

        Sieltä se varsinainen asiantuntija taas nosti päänsä risukasasta!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En usko, että kumppanin ikä vaikuttaa testotasoon mutta nuoruus ja uudet virikkeet antavat potkua mieskuntoon!
      Tuohon itseluottamuksen puutteeseen voi parhaiten vaikuttaa se nuorempi kumppani omalla ymmärtämyksellään.

      Kumppani virikkeellisyyden vaikutusta kuvaa omalla kohdallani se, että ammattilaisen kanssa tälläinen vanhempikin mies purkautuu tunnissa kahdesti. Vaimoni on minua 5 vuotta nuorempi mutta jo vaihdevuodet ohittanut ja hänen kanssaan minimi latautumisaika on pari tuntia mutta varman päälle vuorokausi.

      Mainitsit alhaisesta testosta. Ikuisuuskysymys. Mikä testi ja mikä lukema?
      Tavallisesti analysoidaan S-Testo ja tuloksen yhteydessä ilmoitetaan viitearvon alue.
      Toinen, ilmeisesti kuvaavampi on vapaa laskennallinen eli S-Testo VL.
      Missä tasossa nuo ovat?

    • Se on naisesta kiinni.
      Kerro miten kävi.

      • Anonyymi

        Näin juuri!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri!

        Mitä näit?


    • Anonyymi

      Ootko jo tiukkaan mennyt

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe