Ilta-Sanomien myötätuntoa on turha hakea kun "oikeauskoinen" murhaa Suomalaisen ex tyttöystävänsä Hämeenlinnassa. Miten alas on vajonnut toimittajat , nämä ovat todellista IHMISSAASTAA.
Iltasanomat suree koripallotähteä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän suvakki tyttö itse kohtalonsa valinnut tämän rauhanuskojan rinnalla. Sitä saa mitä tilaa.....
- Anonyymi
Espoolaisen muslimiäidin lapsenmurhasta mediamme vaikenee tyystin:
https://www.thesun.co.uk/news/10821558/brit-mum-accused-killing-son-finland/
Maailmalla tämä on iso uutinen vaan meillä siitä ei vihjaistakaan. Poliisi on myös täysin hiljaa.
Näin meillä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoolaisen muslimiäidin lapsenmurhasta mediamme vaikenee tyystin:
https://www.thesun.co.uk/news/10821558/brit-mum-accused-killing-son-finland/
Maailmalla tämä on iso uutinen vaan meillä siitä ei vihjaistakaan. Poliisi on myös täysin hiljaa.
Näin meillä....Ei tämä äiti ollut millään tavalla uskovainen.
Tästäkin levitellään taas valheellista tietoa.
Ei se maailmalla ole iso uutinen.
Englannissa tämä yksi lehti teki asiasta laajemman jutun.
- Anonyymi
Todella outoa käytöstä. Ain niin koripalloilija on ilmeisesti muslimi.
- Anonyymi
Sinulla on ongelmana pakkomielteenä muslimi.
- Anonyymi
Siis ei normi ihminen?
- Anonyymi
Ne ovat hitlerin seuraajia.
- Anonyymi
Ne ovat hitlerin seuraajia.
- Anonyymi
Poliisi kokee ongelmaksi somekansan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b359a3b-9f69-4498-9873-87ab389845be- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Onko poliisi sitten mielessäsi asian suhteen jotenkin väärässä?
Minä suhteen väärässä ? Senkö suhteen että suomessa loisii 5-7 tuhatta asiatonta ja paperitonta muukalaista ? Kummat pitäisi ensin " hoitaa " ?
Anonyymi kirjoitti:
Minä suhteen väärässä ? Senkö suhteen että suomessa loisii 5-7 tuhatta asiatonta ja paperitonta muukalaista ? Kummat pitäisi ensin " hoitaa " ?
Tämän suhteen mitä iltalehden jutussa lukee:
"Poliisi oikoo somehuhuja
– Vaikka surman tekotapa on ollut raaka ja julma, ovat somessa liikkuvat huhut tekotavasta liioiteltuja. Poliisi muistuttaa hienotunteisuudesta rikoksen uhria ja hänen läheisiään kohtaan. Myös sosiaalisessa mediassa voi kirjoituksellaan tai julkaisullaan syyllistyä rikoksen tunnusmerkistön täyttävään toimintaan. Poliisi seuraa tiiviisti sosiaalisen median kirjoituksia, Poliisi muistuttaa tiedotteessa."
Minusta poliisin kanta on ihan järkevä ja asiallinen.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tämän suhteen mitä iltalehden jutussa lukee:
"Poliisi oikoo somehuhuja
– Vaikka surman tekotapa on ollut raaka ja julma, ovat somessa liikkuvat huhut tekotavasta liioiteltuja. Poliisi muistuttaa hienotunteisuudesta rikoksen uhria ja hänen läheisiään kohtaan. Myös sosiaalisessa mediassa voi kirjoituksellaan tai julkaisullaan syyllistyä rikoksen tunnusmerkistön täyttävään toimintaan. Poliisi seuraa tiiviisti sosiaalisen median kirjoituksia, Poliisi muistuttaa tiedotteessa."
Minusta poliisin kanta on ihan järkevä ja asiallinen.Minä suhteen väärässä ? Senkö suhteen että suomessa loisii 5-7 tuhatta asiatonta ja paperitonta muukalaista ? Kummat pitäisi ensin " hoitaa " ? ENTÄS TÄMÄ kumpi on pahempi UHKA Suomelle ? Vastaa äläkkä veivaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suhteen väärässä ? Senkö suhteen että suomessa loisii 5-7 tuhatta asiatonta ja paperitonta muukalaista ? Kummat pitäisi ensin " hoitaa " ? ENTÄS TÄMÄ kumpi on pahempi UHKA Suomelle ? Vastaa äläkkä veivaa..
Mihin asiaan kysymyksesi "minkä suhteen väärässä" liittyy.
Koeta pitää pääsi kasassa.
Muukalaiset ja heidän lukumääränsä ja murha. Ei kirjoituksesi tarkoitusta ymmärrä Erkkikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suhteen väärässä ? Senkö suhteen että suomessa loisii 5-7 tuhatta asiatonta ja paperitonta muukalaista ? Kummat pitäisi ensin " hoitaa " ? ENTÄS TÄMÄ kumpi on pahempi UHKA Suomelle ? Vastaa äläkkä veivaa..
Mihin asiaan kysymyksesi "minkä suhteen väärässä" liittyy.
Koeta pitää pääsi kasassa.
Muukalaiset ja heidän lukumääränsä ja murha. Ei kirjoituksesi tarkoitusta ymmärrä Erkkikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812663V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914371Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1134087- 513668
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533371- 1163324
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482255- 412187
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul282005On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141698