Turtianen seuraava

Anonyymi

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työllistävät poliisia ja oikeuslaitosta. Uskomatonta!

    • Anonyymi

      Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.

    • Anonyymi

      Konnien kerhon toimintaa meidän verorahoillamme!
      Ja näitä vielä suomalaiset kannattavat ja käyvät eduskuntaan äänestämässä - hävetkää!

    • Anonyymi

      ”kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti”, perustuslain 31 §

      Halla-Aho on jo vesittänyt tuon lainkohdan ”hatullinen pskaa” vedonlyönneillään. Ja nyt sitten vähäisemmät persut seuraavat perässä.

      • Anonyymi

        Jokos se pupujussi on syöny sen hatullisen?


    • Yllättävän monia vaivaa yksainkertaisesti yleissivistyksen puute: sananvapaudesta messutaan suureen ääneen ja sen kuvitellaan tarkoittavan oikeutta sanoa aina ja joka tilanteessa mitä vain. Normaali kohteliaisuus katoaa täydellisesti.

      • Anonyymi

        Suomessa käydään parhaillaan sananvapaustaistelua. Sananvapaus on Suomessa yhtä rajoitettu, mitä oli DDR:ssä. Siellä Stasi valvoi, Suomessa poliisin vihapuheryhmät ja Valtakunnansyyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa käydään parhaillaan sananvapaustaistelua. Sananvapaus on Suomessa yhtä rajoitettu, mitä oli DDR:ssä. Siellä Stasi valvoi, Suomessa poliisin vihapuheryhmät ja Valtakunnansyyttäjä.

        Ja persujen oma valtakunnankansleri käy taistoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja persujen oma valtakunnankansleri käy taistoon?

        Sortokausilla 1899 - 1905 ja 1908 - 1917 vastustettiin Venäjän yhdenvertaisuuslakia.
        Senaatintorilla olevan Aleksanteri ll:n patsaan kuuluisin osa on jalustan laki-veistos, missä Suomineito puristaa lakikirjaa poveaan vastaan Venäjän kaksipäisen kotkan hyökkäystä vastaan. Myös Eetu Isto on tehnyt samasta asiasta kuuluisan malauksensa, Hyökkäys. Nyt hyökkääjinä toimivat sananvapautta rajoittavat Suomen punavihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja persujen oma valtakunnankansleri käy taistoon?

        Sortokausilla 1899 - 1905 ja 1908 - 1917 vastustettiin Venäjän yhdenvertaisuuslakia.
        Senaatintorilla olevan Aleksanteri ll:n patsaan kuuluisin osa on jalustan laki-veistos, missä Suomineito puristaa lakikirjaa poveaan vastaan Venäjän kaksipäisen kotkan hyökkäystä vastaan. Myös Eetu Isto on tehnyt samasta asiasta kuuluisan malauksensa, Hyökkäys. Nyt hyökkääjinä toimivat sananvapautta rajoittavat Suomen punavihreät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa käydään parhaillaan sananvapaustaistelua. Sananvapaus on Suomessa yhtä rajoitettu, mitä oli DDR:ssä. Siellä Stasi valvoi, Suomessa poliisin vihapuheryhmät ja Valtakunnansyyttäjä.

        Millä tavalla Sinun sananvapauttasi on rajoitettu?

        Onko Sinusta väärin odottaa edes kansanedustajilta jonkinlaista kykyä keskustella kohteliaasti?


    • Anonyymi

      Kyllä sitä yhteen puolueeseen näköjään kertyy kaikenaista sakkia. Ei mitää sivistystä näy olevan. Mutta kyllä Halla-aho tämänki hyväksyy, näin se menee.

    • Anonyymi

      Kerrankin joku uskaltaa sanoa Taposesta sen mitä ajatteleekin. Kiihottaminen ei tule kyseeseen, koska Taponen ei ole somali, eikä Taposen virassa kirjoitettu mielipide kuulu hänen yksityiselämäänsä.
      Kunnianloukkaus ei myöskään toteudu, koska Taponen on julkisen viran haltija ja hänen on siedettävä virkaansa kuuluvaa arvostelua.
      Tavis saa olla kuinka herkkähipiäinen tahansa, mutta ei poliitikko, tai julkisen viran haltija.

    • Anonyymi

      Kerrankin joku uskaltaa sanoa Taposesta sen mitä ajatteleekin. Kiihottaminen ei tule kyseeseen, koska Taponen ei ole somali, eikä Taposen virassa kirjoitettu mielipide kuulu hänen yksityiselämäänsä.
      Kunnianloukkaus ei myöskään toteudu, koska Taponen on julkisen viran haltija ja hänen on siedettävä virkaansa kuuluvaa arvostelua.
      Tavis saa olla kuinka herkkähipiäinen tahansa, mutta ei poliitikko, tai julkisen viran haltija.

      • Anonyymi

        Mutta lieventääkö se yhtään sitä seikkaa, että Turtiainen toimi kuin idiootti?


      • Anonyymi

        On se vaan rohkea mies. Uskalsi sanoa noin rumasti poliisille!

        Voisi saman tien käydä myös kaikki ministerit läpi. Kirosanoja säästelemättä. Se olisi miehekästä ja rohkeaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan rohkea mies. Uskalsi sanoa noin rumasti poliisille!

        Voisi saman tien käydä myös kaikki ministerit läpi. Kirosanoja säästelemättä. Se olisi miehekästä ja rohkeaa!

        Jos olisi tuohon malliin mennyt höpisemään poliisille vaikkapa entisissä Varsovan liiton maissa, niin olisi nokialainen nuoriso-ohjaaja taatusti sen jälkeen puhunut. Omalla kielellään ja sananvapaudellaan.


    • Anonyymi

      Turtiaista vaivaa se persuihin liittyvä yleinen ominaisuus: tyrmäävä tyhmyys ja täydellinen tietämättömyys. Ja pahuus. Eikä tämä ole se rosvo, joka on kerännyt matkalaskuillaan jo pienen omaisuuden?

      • Anonyymi

        Minkalainen tyhmyys tiivistyy Markus Mustajärveen kun käski Martti Atisaaren painua alinpaan helvettiin.


    • Toki sanansa voisi fiksumminkin asetella, mutta ongelma alkaa olla nuo urituja ja marisijat, jotka yksinkertaisesti omaa typeryyttään . . . poliisipomokin, työllistävät poliiseja todellakin lapsellisista asioista. Kyllä alkaa olla "loukaantujilla" syytä katsella myös peiliin, kyllähän homma on pelkäksi nillittämiseksi mennyt ja rikosilmoitusten tehtailuun. Mutta toisaalta, jos poliisikin katsoo, että poliiseilla ei ole mitään todellista, tähdellistä tekemistä, niin kai ne päivät kuluvat "sanojien ja kirjoittajien" jahtaamisessa, kun on "kunniaa ja ihmisarvo", ja ties mitä vastaan hyökätty.

      • Anonyymi

        Ja vielä puolusta "kahelia", joka taitaa olla samojen lääkeiden vaikutksen alaisena kun edesmennyt PS:en Halme.


      • Anonyymi

        Eikö tässä ole jo rikottu sitä ihan ensimmäistä keskustelun perussääntöä, että kansanedustajan tulisi esiintyä eduskunnalle arvoisalla tavalla? Tietääkseni eduskunnan arvovallan mukaista ei ole nimitellä toista henkilöä, eritotenkaan pilkkaamalla. Tietty tämä kirjoitus ei ole tapahtunut eduskunnassa, mutta instituution arvovaltaa se kyllä syö, jos kansanedustaja ei kykene esittämään asiaa siten, ettei siihen liity mitään henkilökohtaisia intohimoja tai negaatioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä puolusta "kahelia", joka taitaa olla samojen lääkeiden vaikutksen alaisena kun edesmennyt PS:en Halme.

        Taas kerran, sinä et siis kerta kaikkiaan vaan ymmärrä lukemaasi ? Sitten heität lähinnä idiotismia hipovan tulkintasi asiasta, jota et ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Häpeällinen konnakerho koko puolue.
      Puoluetuki pois!

    • Anonyymi

      Persuille pitää rakentaa oma pilttuu, mistä mylvivät kuin Toukolan sonnilauma.

      • Anonyymi

        Eikö samantien oma reservaatti jollekin autiolle saarelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö samantien oma reservaatti jollekin autiolle saarelle?

        ja sinne Koronaa jeesiin.


    • Anonyymi

      Turtiasen kommenteista voisi sanoa jotain rumaakin mutta kun minun vanhemmat sanoivat että vammaisia ihmisiä ei saa arvostella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe