ja toivottavasti ihmiskunnan historiassa tällaista ei tapahdu uudestaan.
Nämä pahuudet lähtee usein vähemmistöjen sortamisesta.Ensiksi että vaikkapa
nämä puiston penkit on tarkoitettu vain tietyn värilisille ihmisille ja jos "väärän" värinen ihminen istuu siihen saa sakot tai linnatuomion.Sitten jonkun ajan kuluttua tulee kyltti että tässä ravintolassa saa pitää hauskaa vain tietyn väriset ihmiset hauskaa mutta väärän väriset eivät saa.Ja lopulta tässä yhteiskunnassa lapset saa leikkiä vain tietyn väristen tai uskontokuntaan olevien lasten kanssa tai tulee kuri ja järjestys.Ja lopulta "väärät" ihmiset desinfioidaan ja häivytetään laitoksissa jotta meidän "hyvä ja oikea kulttuuri" säilyy puhtaana.
https://www.youtube.com/watch?v=hpQrI94ad8U
Tässä dokumentti Auschwitzin leiristä ja sen lopusta
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee tapahtumaan hana tällä vuosisadalla taas ja kiitos kuuluu suvakki hallituksille ympäri maailmaa. Kun kantaväestöjen arvoja poljetaan maahanmuuttajien hyväksi tulee aika kun ihmisillä menee kuppi nurin ja tartutaan aseisiin ja silloin kaatuu hallitukset ja tasaarvooikeudet kaikilta.
- Anonyymi
Hellsinsgissähän oli jo pari vuotta sitten penkki jossakin rautatientorilla tai sen läheisyydessä, mihin istuvat paikallinen PolPo karkoitti toistuvasti pois ja/tai vei väkivaltaisesti putkaan ilman mitään muuta syytä. Vieläkö tämä vihapenkki on paikallaan ja vieläkö PolPo valvoo sen säilymistä käyttämättömänä?
Joku PolPosta voisi kertoa nykytilanteen. Olisiko se Kolehmainen vai joku muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817