Ano Turtiainen on kasvattanut lihaksensa pelkällä kaurapuurolla. :D
Kuulin hauskan jutun
33
69
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö tekee puuron Elovenasta?
- Anonyymi
Eloveenaa johon murskataan testo ja hormoninappeja.
- Anonyymi
Vihreät miehet ovat kasvattaneet lihaksensa soijalla :D Ainiin mutta eihän heillä edes ole lihaksia.
- Anonyymi
Turtiaisella v. 1998 tuomio doping-rikoksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienempi paha sekin kuin Vihreiden ministerien harjoittama maanpetos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienempi paha sekin kuin Vihreiden ministerien harjoittama maanpetos.
Missä maanpetos? Linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Touko sais vähän läpsytellä lihaksikkailla käsillään Anoa perskannikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä maanpetos? Linkki?
Lopeta juominen ettei pää pehmene lisää ja ala seurata uutisia niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta juominen ettei pää pehmene lisää ja ala seurata uutisia niin tiedät.
Lopeta itse valeuutissivustojen seuraaminen ja lopetä öyhötys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta itse valeuutissivustojen seuraaminen ja lopetä öyhötys!
Olen jo lopettanut. Yleä en enää lue enkä katso Ylen uutisia. MTV3 pysyy totuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo lopettanut. Yleä en enää lue enkä katso Ylen uutisia. MTV3 pysyy totuudessa.
En löytänyt mtv:n uutisista mainintaa vihreiden ministereiden maanpetoksesta. Persu servattu jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt mtv:n uutisista mainintaa vihreiden ministereiden maanpetoksesta. Persu servattu jälleen.
En ole persu vaan Kokoomuslainen. Vassarifemakko servattu! Jokainen armeijan käynyt mies ymmärtää että maan turvallisuuden vaarantaminen on maanpetosta mutta sinä saitkin varmaan hullun paperit :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole persu vaan Kokoomuslainen. Vassarifemakko servattu! Jokainen armeijan käynyt mies ymmärtää että maan turvallisuuden vaarantaminen on maanpetosta mutta sinä saitkin varmaan hullun paperit :D
Palvelin 12 kk, Reservin alikersantti. Itse olit varmaan korkeintaan b-miehenä huoltokomppaniassa. Persu servattu toiseen kertaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelin 12 kk, Reservin alikersantti. Itse olit varmaan korkeintaan b-miehenä huoltokomppaniassa. Persu servattu toiseen kertaan. :D
Oletko tyhmä kun et tiedä että Kokoomus ja Persut on eri puolue? Tosin oikeistoa kummatkin eikä epäisänmaallista vasemmistoa. Oin itse myös 12kk Res. Alik. Itse taidat olla kuski etkä alikersantti? Ainakin tietotaidoistasi päätellen?
- Anonyymi
Kun argumentit loppuvat, persu vetää homokortin esiin. Monesti homoseksuaalisuutta kovaan ääneen kammoksuvat pelkäävät omia homoseksuaalisia taipumuksiaan. Asiasta on ihan tutkittua tietoa. Persu servattu kolmannen kerran. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyhmä kun et tiedä että Kokoomus ja Persut on eri puolue? Tosin oikeistoa kummatkin eikä epäisänmaallista vasemmistoa. Oin itse myös 12kk Res. Alik. Itse taidat olla kuski etkä alikersantti? Ainakin tietotaidoistasi päätellen?
Persun roidrage huvittaa. Dopingrikokset teikäläisiltä kyllä onnistuvat, vaan ei älyllinen keskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kok ja persut samaa paskaa. Äläkä valehtele, sinut vapautettiin palveluksesta psykologisten testien jälkeen.. Ole rehellinen, kerrankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kok ja persut samaa paskaa. Äläkä valehtele, sinut vapautettiin palveluksesta psykologisten testien jälkeen.. Ole rehellinen, kerrankin
Miksi valehtelisin? Se on vasemmistolaisten hommaa. Sinut tässä on vapautettu tai sitten kävit sivarissa mummojen lakanoita vaihtamassa. Inttiin noin tyhmää ei olisi edes huolittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelisin? Se on vasemmistolaisten hommaa. Sinut tässä on vapautettu tai sitten kävit sivarissa mummojen lakanoita vaihtamassa. Inttiin noin tyhmää ei olisi edes huolittu.
Sinut persu-kokkare servattiin tässä ketjussa niin huolella, että nyt suosittelen nukkumaan menoa. Huomenna ehkä pärjäät paremmin. (tai sitten et) ;)
- Anonyymi
Voimannostajia on kasvissyöjissäkin.
- Anonyymi
Ja menestyvät kuin suomalaiset mäkihypyssä.
- Anonyymi
En tienny että testosteroni on kasvis. Anokin varmaan luuli sitä hedelmäksi. Tai ehkä talonmies laittoi kahviin.
- Anonyymi
Se on kova juttu syrjäkylillä vieläkin, kuka nostaa painavimman jauhosäkin. Ette uskokaan.
- Anonyymi
Vihreiden pilveä polttelevat kynäniskat ei ainakaan nosta mitään muuta kuin sossutukia.
- Anonyymi
Turtiaisen kyvyt sopisivatkin paremmin jauhosäkkien viskomiseen kuin kansanedustajaksi.
- Anonyymi
kannattaa kattao nuo pari youtube upotusta, ehkä alempi parempi vielä,
anon metal yrityksen sivulta, oliko se gometal- Anonyymi
Kiinnostaapa kun maailma on pullollaan noita hormooninostajia. Ja netissä videota riittää aiheesta.
- Anonyymi
Toinen hauska läpändeeros: turtsan ÄO on suurempi kuin kengännumero.
- Anonyymi
Kupsahtaakohan tuo piikkisirkusfriikki pian. Mömmöt on monen lihapään öyhötyksen katkaisseet kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kupsahtaakohan tuo piikkisirkusfriikki pian. Mömmöt on monen lihapään öyhötyksen katkaisseet kesken.
Ensin taitaa rutistua kivekset pähkinän kokoiseksi, sen jälkeen tippuu meisseli.
- Anonyymi
Moni nuori mies ei tiedä mihin ryhtymässä kun piikkiin tarttuu.
"Testosteronipiikkien ja -pillereiden välitön seuraus on, että oma hormonituotanto sammuu. Aivot komentavat kivekset pakkolomalle, josta toipuminen voi kestää pitkään.
– Hormoni- ja siittiötuotanto palautuu normaaleille raiteille vasta kuukausien tai jopa vuosien päästä, Timo Seppälä sanoo.
Elimistö kostaa temppuilun tavalla, joka nakertaa miehistä itsetuntoa. Kivekset surkastuvat, päälaki kaljuuntuu, ja rinnat pyöristyvät kuin teinitytöllä.
Rintoja kasvattaa naishormoni. Sitä on normaalisti terveen miehen verenkierrossa pieni määrä, koska osa testosteronista muuttuu maksassa estrogeeniksi.
– Kun kroppaan pumpataan jättiannoksia, estrogeenituotanto moninkertaistuu, Seppälä selittää. Lihaskimpulla saattaa olla veressään seitsemän kertaa enemmän naishormonia kuin Janina Frostellilla."
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/testosteroni_takoo_miesenergiaa- Anonyymi
Tämä
- Anonyymi
Hän onkin ihan perusperseilijän näköinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780