C5 on tosi surkea, kaduttaa

Anonyymi

Auto oli tallissa ja seinää vasten tikkaat.
Tikkaat kaatuivat ja osuivat peiliin ja se hajosi täysin.
Nyt pitää hankkia koko peili, purkaa oviverhoilu ja asentaa kaikki alusta alkaen.
Maksaa varaosana varmaan ainaskin 35€.

Jos minulla olisi ollut priimium auto mitään tällaista ei olisi tapahtunut.
Olen ollut tosi hölmö kun en hankkinut Meseä, biimeriä tai rinkeliautoa.

Nimim. oonko vähä tyhmä?

13

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmää laitta ne tikkaat silleen eli kyllä olet

• Anonyymi

Olisinko älykkäämpi jos minulla olisi preemiumauto?

• Anonyymi

Kävin Citroen merkkiliikkeessä josta ostin uuden sivupeilin.
      Sellainenhan on katsastuksessa oltava.
      Peili kokonaisena maksoi 40€, siinä on sentään lämmitys suuntaus ja peruutuksessa suuntautumis- ominaisuus.
      Tulin oikein iloiseksi koska tunarointini tuli edulliseksi, vaati muutaman ruuvin irrotuksen ja voila. peili on kunnossa.

Nyt todellakin ymmärrän miksi Citroen on oikea auto minulle.
      Olisipa se potuttanut jos kyseessä olisi ollut riimium auto jossa sivupeilin hinta olisi satosia ja vielä korjaamolasku päälle.

On onni omistaa Citroen C5!

• Anonyymi

Onko minun Passattini sitten premium kun siinä on kaistavahti, automaattinen himmennys, vilkku joka näkyy kuljettajalle, lämmitys, suuntaus joka mukautuu ajaessa sekä automaattinen taitto sivulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko minun Passattini sitten premium kun siinä on kaistavahti, automaattinen himmennys, vilkku joka näkyy kuljettajalle, lämmitys, suuntaus joka mukautuu ajaessa sekä automaattinen taitto sivulle?

Ainiin ja unohtui sanoa valosta joka syttyy peilin alle kun kävelet sen lähelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin ja unohtui sanoa valosta joka syttyy peilin alle kun kävelet sen lähelle.

No ei ne näpöttimet tee siitä volsusta priimiumia samaa rihkamaa ja kalliimmalla.

Nimikin on Rahvaanauto.

• Anonyymi

Totta, missään muussa mallissa ei ole lämmitysken suuntausta. Premium kamaa, eikä mikä toyo/matikka nipponi.

• Anonyymi

Vielä passatistille jos passatti maksaa 54 500€ on minulla vielä remontin jälkeen 53 460€ autorahaa pankissa.
      Vaikka ei valo sytykään peilin alle.

• Anonyymi

Ei sulla mitään rahaa ole pankissa. Olet vain velkaa pankkiin. Olisit jättänyt ne tikkaat ostamatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla mitään rahaa ole pankissa. Olet vain velkaa pankkiin. Olisit jättänyt ne tikkaat ostamatta!

Jo vain on lompsassakkii rahoja, eikä metsiä oo vielä edes hakattu, eikä tartte kun ei oo kallista passattia.

• Anonyymi

meidän firman parkkisella makaa joku vanha, lommoinen C5, hiukan kallellaan ja "helmiäisväri" hangattu pesussa kirjavaksi.
      Hinais romun pois, ei Espoossa ole muutenkaan liikaa parkkipaikkoja.

• Anonyymi

Onko Espoostakin tehty viherpipertäjien paratiisi?
        Ai niin ettehän te autoja tarvikaan kun on länsimetro niin kätevä.

• Anonyymi

joo.bemariin maksaa peili 120,et vaihda pois,voin ostaa sen c5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe