Oletteko darjeelingia juoneet?

Anonyymi

Juonut tänään darjeelingia kuppi nytkin kädessä darjeelingia ja minulle on avautunut kokonainen maailma intialaisista darjeeling juojista jotka nauttivat kahden käsin voimin jatkuvasti voimakkaan darjeeling teen annista. Intialaiset nyt rukoilevat minua kilpaa juoden darjeelingia ettei kuningatar pääsisi heidän hengellisyyteen ja roskakori on täynä heillä darjeeling teetä ja he ovat maailmanvalloitus aikein juomassa intiassa solvaten kuningatarta keskenään mitä mahdollisimman brutaalisin ja realistisinpaan tapaan he pystyvät. He juovat voimakasta darjeelingia nyt koko ajan nukkumatta päästäkseen koko ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin tietoisuuteen jotta he saisivat samaa teetä kuin mitä heidän rukoiltavalla organismisella kohteella on, eli minulla. Kuningattareen eurooppa on niin sekasorrossa että Englantilaiset eivät pääse edes ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla ja kuningattareen teen voimin näiden intialaisten pään sisälle ja nämä intialaiset siunaavat jokaisen kupin darjeelingia homo sapiens ihmisrodun hyväksi joille darjeeling alunperin jalostettiin. Viihdyn nyt erinomaisesti paitsi tämä suomalainen sensuuri kulttuuri on saanut minulle lievön niskakivun. India! God bless India! He myös rukoilevat juodessaan nyt sitä että ei yksikään pääse näiden 4 intialaisen ja minun pään sisälle näkemään mitä meidän päässä tapahtuu. Tee juhlat, tälläiset teejuhlat ovat elitismiä. Juomme nyt maapallon parasta teetä. Tervettuloa mutta viha ei ole tervetullutta!!! 12saakka saa tulla. Hyviä öitä. Jos teillä on twinings pussukoita kotona niin se on darjeelingia.

1

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä intialaiset ovat kyllä osaavia. Päätin tänään jatkaa darjeelingista ja kiehautin 100asteiseksi veden ja nämä intialaiset vaikuttivat terveellä darjeeling hengellisyydellä ja maailmanvalloituksellaan siihen että darjeelingini ei ole kitkerää vaikka käytin 100asteista vettä koska haudutus oli lyhyt intialaisten hengellisyyden vaikuttamisella. En tiedä koska näiden intialaisten unettomuus ja darjeeling valtikan johto loppuu tähän niiden maailmanvalloitus aikeihin. Olen mielummin näiden intialaisten oppilas kuin kuningattareen. En haluaisi missään nimessä jatkaa elämäni koulua kuningattareen vallan alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 501
      7471
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      228
      2608
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1889
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1153
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe