mikä öljy takaisi miljoonan kilsan tulevaisuuden moottorille? on d5 mootori eli volvon kone. nyt mittarissa vasta 500tkm ja moottori on kuin uusi. laatuöljyillä pitäs ajaa että kestää ja tiheät vaihtovälit. aina moottorilämmitys ja paljon maantietjoa.
haluan ajaa 1 miljoonaa autolla, mikä öljy?
12
124
Vastaukset
- Anonyymi
Teboililla on oikeat voiteluaineet raskaaseen diesel moottoriin!
- Anonyymi
Motox tietenkin
- Anonyymi
Shell Helix. mielestäni paras hinta/laatusuhde.. Parempaa kun nämä mineraaliöljyistä kräkätyt öljyt..
- Anonyymi
Samanmerkkisillä öljyillä, kuin tähänkin saakka.
- Anonyymi
Castrol tietenkin
- Anonyymi
Castrol on sama kun hiekkaa heittäsit teboilin öljyn sekaan. Jossain oli vertailu, pitää kyllä koneen osat kiiltävinä mutta irrottaa aivan hemmetisti materiaalia moottorista. Äkkiä välykset castrolilla.
- Anonyymi
redlinellä ehkä pääset tuonne asti.
- Anonyymi
Eipä ole kummoinenkaan kone ollut uutena, jos samanlainen kuin 500 tuhatta ajettu!
- Anonyymi
8 tattisella 2 litrasella vectralla pääset nuihin lukemiin, mutta et millään muulla autolla. Öljyksi kelpaa mikä tahansa moottoriin tarkoitettu öljy.
- Anonyymi
Ensimmäinen ohje 1000000km on max 10000tkm samoilla öljyillä.
Sen jälkeen autotehtaan suosittelema normi öljy ja ehkä pääsee apulaitteita vaihtaen maaliin. RVS lisäksi ei ole kuin ikävä lisäkustannus jota suosittelen ja sen hintaa aina hammasta purren vatkaten purkkia. - Anonyymi
Varmaan 3 miljoonan mailin Volvo P1800 on tiedossa. Öljyt ukko vaihtoi säntillisesti 3500 mailin välein.
https://www.hemmings.com/stories/article/driven-1966-volvo-1800s
http://www.secondchancegarage.com/public/forever-volvo.cfm - Anonyymi
Valitse merkki itse, mutta tilaa reilu satsi Saksasta. Saapi halevmmalla ja etenkin jos kulutus on jatkuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848