Rinne itkee Ylellä

Anonyymi

Voi minua raukkaa, joka olen syytön kaikkeen, näyttää Ylen juttu olevan. Myös demarit halusivat eroon Antista.

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä , että ylen toimittaja sanoo, PITKÄN MAANITTELUN jälkeen rinne suostuu puhumaan, Tämä on sitä samaa potaskaa , mikä seurasi ja jatkuu viidettä vuotta päivittäin, kun clintton hävisi vaalit, tappio ja potkut on ymmärrettävästi vaikea niellä, mutta kohtuus niidenkin julkiseen puintiin. Mitä tulee tuohon rinteen huokkuttelemiseen ja ulostuloon , eihän sitä voi kukaan uskoa, juurihan tuo pösilö on päästellyt suustaan mitä milloinkin, Esim. rinne juuri äsken kertoi, miten sipilä kosiskeli sdp:tä hallitukseensa , siis kesken kautta,, ,,,,,jos olisi pyytänyt, tuskin oli tarkoitus sitä julkisuuteen huudella, sairas, mikä sairas, tunuu välillä , että tuon pellen tavoite on tämä, pääasia on kun puhutaan.

      • Anonyymi

        Äkä jauha paskaa, vaikka siitä sinulle maksetaankin.

        Antti piti syrjäyttää, koska hän rehellisenä AY-miehenä ei olisi ollut vietävissä kuten nykyhallitus. Syrjättyivät ne samat, jotka maksavat sinulle trollaamisesta.

        Sopikin ihmetellä, miksi joku paikallinen taho osti S24:n, pikavippien ja laohdutuslääkkeiden markkinapaikan. Tietenkin sen osti kokoomus, jolla on rahaa rajattomasti aivan kaikkeen, paitsi tietenkin verojen maksamiseen. Perinteiseen tapaansa puolue käyttää limaisimpia mahdollisia keinoja sanomansa myymiseen niille, jotka siitä eniten tulevat kärsimään, vaikka eivät tyhmyydessään sitä tajua. Eivätähän ne muuten tuhlaisi rahojaan laihdutuslääkkeisiinkään, ottamalla pikavippejä.

        Liekö sattumaa, kun ajattelee, mitä uskontoa eräs puolueen keskeinen vaikuttaja edustaa. Miksi nuo tuollaiset asiat sittenkin vain aina kietoutuvat toisiinsa, vaikka niiden toteaminen onkin kuulema rasistista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkä jauha paskaa, vaikka siitä sinulle maksetaankin.

        Antti piti syrjäyttää, koska hän rehellisenä AY-miehenä ei olisi ollut vietävissä kuten nykyhallitus. Syrjättyivät ne samat, jotka maksavat sinulle trollaamisesta.

        Sopikin ihmetellä, miksi joku paikallinen taho osti S24:n, pikavippien ja laohdutuslääkkeiden markkinapaikan. Tietenkin sen osti kokoomus, jolla on rahaa rajattomasti aivan kaikkeen, paitsi tietenkin verojen maksamiseen. Perinteiseen tapaansa puolue käyttää limaisimpia mahdollisia keinoja sanomansa myymiseen niille, jotka siitä eniten tulevat kärsimään, vaikka eivät tyhmyydessään sitä tajua. Eivätähän ne muuten tuhlaisi rahojaan laihdutuslääkkeisiinkään, ottamalla pikavippejä.

        Liekö sattumaa, kun ajattelee, mitä uskontoa eräs puolueen keskeinen vaikuttaja edustaa. Miksi nuo tuollaiset asiat sittenkin vain aina kietoutuvat toisiinsa, vaikka niiden toteaminen onkin kuulema rasistista...

        "Liekö sattumaa, kun ajattelee, mitä uskontoa eräs puolueen keskeinen vaikuttaja edustaa. "

        Kerro vaan tarkemmin, vai onko sinulla sama kiertelytaktikka kuin AR:lla....?


    • Anonyymi

      Rinne on syyllinen ainoastaan pienituloisten ansiotason nousuun.

      • Anonyymi

        Minä ainakin jäin tappiolle korotusten jälkeen verojen takia.
        Rinne suostui varmaan haastatteluun sillä ehdolla, että sai sen itse kirjoittaa ja yrittää pestä itseään valkoiseksi valheistaan. Ylen toimittaja tietenkin polvillaan Rinteen edessä.


      • Anonyymi

        Eräillä on periaate vastustaa kaikkea, teki sitten ihan miten vaan.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko niitä taloyhtiöiden asukkaita, joilta Rinne kavalsi varoja? Jos rahoja viedään niin tulot vähenevät eivät lisäänny.

        Rinne on taparikollinen petosmies ei yhtään enemmän tai vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko niitä taloyhtiöiden asukkaita, joilta Rinne kavalsi varoja? Jos rahoja viedään niin tulot vähenevät eivät lisäänny.

        Rinne on taparikollinen petosmies ei yhtään enemmän tai vähemmän.

        No nuo on sen " Tärkeet Jakamattomat Arvot ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin jäin tappiolle korotusten jälkeen verojen takia.
        Rinne suostui varmaan haastatteluun sillä ehdolla, että sai sen itse kirjoittaa ja yrittää pestä itseään valkoiseksi valheistaan. Ylen toimittaja tietenkin polvillaan Rinteen edessä.

        Olen jo 50 € euroa hyötynyt Rinteen politiikasta.


    • Anonyymi

      Uskooko kukaan tuota tyyppiä, kun kuuntelee sen haastatteluja voi vain todeta, että sanat sekoavat totuuden kanssa.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan, varsinkaan kun se tulee Ylenannosta, jonka toimittajakunta kieli ruskeana palvoo vihervasemmistoa.


    • Anonyymi

      Nykyinen hallitus on Rinteen henkilökohtainen kosto suomen kansalle koska tuli itse syrjäytetyksi,
      kieroilemalla aikaan saatu,
      ei demokraattisesti valittu.

      Epäluottamusta nauttiva Rinne nimitti itsensä valitsijaporukan nokkamieheksi,
      mahtava räkä kansan silmille.

    • Anonyymi

      Voisko joku kertoa minulle maalaiselle mikä on persoonallisuushäiriö, isot pojat kioskilla puhuivat, en ymmärtänyt.

      Eikä tämä liity mitenkään Rinteeseen, kunhan kyselen.

    • Anonyymi

      Toisin kuin edellinen perskeko hallitus Rinne piti lupauksensa köyhille jotka saivat korotuksia vuodenvaihteessa. Tiettävästi eduskunnan postikeskus on tukehtua korotuksia saaneiden kansalaisten Antille lähettämistä kiitoskorteista.

    • Anonyymi

      Kynnysmattomies on Kynnysmattomies.

    • Anonyymi

      EI siihen ole luottoa 90 luvulla lama aikana annoin hänell kirjeen jossa kerroi erään lain jäkeenjäämisestä ei tähän päivään mennessä ole vastannut mitä virkaa tällaisella edustajalla on. Koska suutuin ja laitoin faktat eduskunnan puhemiehelle uhkausten saattelemina tuli vastaus jos tällaista kerrot joudut oikeuteen. Laitoi kirjallisen selityksen laintulkinnasta. Tuli vastaus laki on muutettu että näin ei pääse tapahtumaan . Onko maalainen viisaampi kuin politikot. Ei hyvältä näytä

    • Anonyymi

      Harmi, kun Antti ei tehnyt samanlaiste kuin "käteinen" Olisi vaihtanut pääministerin paikalta postin johtajaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe