Vinkatkaa kokeneet missä Keski-Suomessa on yhteisiä ssunoja, lähinnä höyrysaunoja miehille ja naisille? Kylpylät? Uimahallit? Ja sellaisia missä ei uimapukupakkoa. Olen nainen joka nauttisi suunnattomasti vain katselustakin.
Yhteiset saunat
11
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Ukkomies on pohtinut ihan samaa Helsingissä...
On tuolla aloitus saunakylään pääsystäkin,mutta kiinnostaisi ja kiihottaakin ajatus,että ujonkaino vaimo EDES näkisi vieraita,miel. yli 65v miesten kulleja... t.prv?ukm54 - Anonyymi
Uimapukupakko on nykyään kaikissa kylpylöissä ja uimahalleissa.
- Anonyymi
Saunamaailma ja moni tuolla muu tuolla itäisessä Suomessa on iltakymmenen jälkeen vapaalla linjalla.
Aina silloin tällöin uimahalleissakin on "asu vapaa".
- Anonyymi
Ei kai kaikissa sentään mutta eihän siellä höyryssä mitään näe.
- Anonyymi
Porttikielto näille tippuri tiinoille ja runkkari pelleille 🤡
- Anonyymi
Meillä avanto uinti porukka noin 20 naista ja miestä. Sovimme vuosia sitten yhdessä tuumin et saunotaan ilman uimapukua. Kaikki nauttii saa rauhassa katsella ja fantasioida. Sovittu myös jos koskettelua mies ja nainen tekee sen pitää tapahtua kun toiset avannossa. Sellaisia suhteita myös syntynyt yleensä sellainen pari jää vielä saunomaan kun pulahtaa avantoon.
- Anonyymi
Kiinnostaisko sua tämmösen nuoren jätkän seura?;))
- Anonyymi
Tykkäätkö tälläisestä keski ikäisestä naisesta😗
Noin tarjottimelta saattaa olla vaikea löytää, mutta sellaisia pystyytosi helposti järjestään, joas on sopiva ja riittävän iso porukka.
- Anonyymi
Mene uimahallin tai kylpylään siivoojaksi.Kllä saat katsella niin paljon kun halutta.
- Anonyymi
Ite oon antanut uimahallis vanhemman siivooja naisen katsella pukeutumistani.vedin vielä esarin taakse niin näki vielä paljas terskaisenakin puoli kovan kaluni. T. 43m
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241