Onko kellään kokemusta ko lainasta? Tuntuu vaan että korkoa kasvaa vaikka 200e kuukaudessa maksan. Yhteensä 2000e otin joustoluottoa. Tuntuu ettei lyhenne yhtään koko velka. Täys huijari firma välttäkää.
Joustoluotto mysaldo
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä se maksettava summa kk on pelkkä korko ja sen ylimenevä summa lyhentää lainaa.
- Anonyymi
Ei ne kuseta. Ovat lainanneet sinulle rahaa sinun aloitteesta sinun hyväksymillä ehdoilla, jotka olet vahvistanut ymmärtämättä/lukematta.
Kalliin 2000€ olet ryypännyt. Nyt vaan kk-erää suurentamaan.
Jos olet ottanut lainan vanhaan hyvään aikaan, niin lainanhoitokulut ovat varmasti 150-200€/kk eli olet tehnyt 10-vuoden maksusuunnitelman. - Anonyymi
Melkein kaikissa rahoituslaitosten myöntämissä joustoluotoissa on nykyään korkona se lain sallima maksimikorko 20 % maksimisivukulut 150 eur/vuosi.
Joten sinulla menee joka kuukausi pelkkiin korkoihin ja kuluihin 45,83 euroa. (0,2 * 2000 150) / 12 = 45,83.
Tällainen laina kannattaa maksaa mahdollisimman nopeasti pois mahdollisimman suurella kuukausilyhennyksellä.- Anonyymi
Lisäys edelliseen: en huomannut, että aloittaja onkin yrittänyt lyhentää joka kk 200 eurolla. Nykylainsäädännön mukaan sen olisi kyllä täytynyt lyhentyä, mutta kuten joku jo totesikin, vippi on otettu varmasti 100 prosentin korkoisena ennen lakiuudistusta. Korkeimman oikeuden erään päätöksen mukaan mielestä kyseessä saattaisi olla kohtuuton sopimusehto, ja suosittelen, että kysyt asiaa kuluttajaviranomaisilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576