Ihana sarja

Anonyymi

Yle 1:llä näytetään vielä muutama jaksoa upeaa sarjaa Sydämen kutsumus. Sarja kertoo Kanadalaisesta kylästä 1900-luvun alussa. Naiset kauniita ja naisellisia, kapeat uumat ja pitkät hameet. Miehet komeita , varsinkin ratsupoliisit. Sarjassa on romantiikkaa oikein kunnolla ja rötöksiäkin. Toivottavasti vanhat jaksot esitetään vielä uusintana.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän liiankin siloteltu, kuin kulissia. Saa nähdä naiko uusi ratsupoliisi entisen ratsupoliisin lesken, kauniin opettajattaren. Kylän lääkäri ja hoitsu ovat jo pussanneet.

    • Anonyymi

      7-v pikkutytöille ihanneohjelma. Naiset meikattuja, juuri kampaajalta tulleita jne.
      Pelkkää roskaa.

    • Olin ihastunut tuohon sarjaan silloin kun se viimeksi tuli. Sellainen hyvänmielen sarja, jossa oli yrittämistä, yhteishenkeä, välittämistä, hyviksiä ja pahiksia. Ja että pahiksetkin muuttuivat hyviksiksi, ainakin jotkut, joksikin aikaa..))
      Nyt kun katson sarjaa hiukan kyynisemmin silmin juuri nuo asiat pistävät silmään, koska se "oikea" elämä tuntuu olevan aivan muuta.
      Ehkä on kuitenkin hyvä tietää, että joskus elämä on voinut olla tuollaistakin. ainakin käsikirjoittajan silmin...))

    • Anonyymi

      Naiset kikattelevat ja kaikki on kuin kiiltokuvaa. Imelää on.

    • Anonyymi

      Kaupungin lumetkin maalattu valkoisiksi..sellainen sarja.

    • Sarja on kuin Novosti uutiset.
      Ei yhtään kuin YLE-uutiset.
      Ainoastaan eräs YLE:n sää-tiedotus on lähellä Novostin vyötäröitä.
      Novostissa ei ole ylettömän isoja pakaroita, ei ylettömän isoja tissejä, mahoja.
      Siellä vallitsee sopu-sointuinen huokailu.

      H.

    • Anonyymi

      Ainakin se on paljon parempi kuin se niin paljon mainostettu Ferrante, jossa vain huudetaan ja tapellaan.

      • Et sitten ole ymmärtänyt sitä.
        Minä katselin muutama päivä sitten uusintana toista tällaista feel good-sarjaa, nimittäin Mc.Leodin tyttäret ja siitä jäi samalainen höttösokerinen maku suuhun; elikkä, joo pikkuhaasteellista, kauniit kulissit lopussa kiitos seisoo ja paha saa palkkansa ja oikeus voittaa.
        Ferranten realistinen kerronta ja RAIn loistava filmaus antavat mietittävääkin, ei ainoastaan filmografisen elämyksen. Jokainen jakso on kuin helmi, mutta ei höttöä,


      • Makuasia.
        Pidin niistä Sydämen kutsumus- sarjan ihka ensimmäisistä jaksoista,
        mutta nyt se on muuttunut sokeriseksi ja imeläksi ja mielenkiinnottomaksi.
        vahinko sillä sen katseluaikaan , uutta jaksoa ja seuraavana päivänä nähtävää uusintaa, on paljon parempiakin sarjoja nähty ja toivottavasti jatkossakin nähdään jos jaksettaan yle-veroa maksaa.

        Ferrantesta pidän, tänä iltana taas, nähdään uusi jakso...


      • Anonyymi
        maissii kirjoitti:

        Makuasia.
        Pidin niistä Sydämen kutsumus- sarjan ihka ensimmäisistä jaksoista,
        mutta nyt se on muuttunut sokeriseksi ja imeläksi ja mielenkiinnottomaksi.
        vahinko sillä sen katseluaikaan , uutta jaksoa ja seuraavana päivänä nähtävää uusintaa, on paljon parempiakin sarjoja nähty ja toivottavasti jatkossakin nähdään jos jaksettaan yle-veroa maksaa.

        Ferrantesta pidän, tänä iltana taas, nähdään uusi jakso...

        Realistista kyllä, mutta viime jakso oli sellainen, ettei tapahtuminen enää avautunut minulle kovin hyvin. Kasvukuvus, henkilösuhteet kyllä, mutta tuo poliittinen ulotuvuus tai sen ymmärtäminen (puutteellinen historian tuntemus ?) jäi tavoittamatta.

        Kirjassa esiteltiin perheet ja heidän tarinansa, sarjan tässä vaiheessa ne eivät vielä ole vielä ole tulleet minulle tutuiksi. Ehkä ehtivät vielä (tulla tutuiksi)...


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Et sitten ole ymmärtänyt sitä.
        Minä katselin muutama päivä sitten uusintana toista tällaista feel good-sarjaa, nimittäin Mc.Leodin tyttäret ja siitä jäi samalainen höttösokerinen maku suuhun; elikkä, joo pikkuhaasteellista, kauniit kulissit lopussa kiitos seisoo ja paha saa palkkansa ja oikeus voittaa.
        Ferranten realistinen kerronta ja RAIn loistava filmaus antavat mietittävääkin, ei ainoastaan filmografisen elämyksen. Jokainen jakso on kuin helmi, mutta ei höttöä,

        Kaikkien ei tarvitse ymmärtää samalla tavalla kuin sinä. Lempisanasi on näköjään höttö. Joku on sitten pikkuhaasteellista tai jopa haasteellista. Tuota samaa kirjaa veivaat jatkuvasti. Onko se ainut hyvä muun kuin itsesi kirjoittama kirja ? Jos raapustelet omakustannekirjoja, se ei tee sinusta vielä syvällistä kirjallisuuden ymmärtäjää eikä varsinkaan muitten mielipiteiden teilaajaa. En katsonut edes ensimmäistä jaksoa Ferrantesta loppuun, oli niin väkivaltaista ja ankeaa.
        Ei ole vain yhtä ymmärtämisen tapaa , sitä olet itsekkin paasannut. Erilainen ymmärtäminen on myös ymmärtämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Realistista kyllä, mutta viime jakso oli sellainen, ettei tapahtuminen enää avautunut minulle kovin hyvin. Kasvukuvus, henkilösuhteet kyllä, mutta tuo poliittinen ulotuvuus tai sen ymmärtäminen (puutteellinen historian tuntemus ?) jäi tavoittamatta.

        Kirjassa esiteltiin perheet ja heidän tarinansa, sarjan tässä vaiheessa ne eivät vielä ole vielä ole tulleet minulle tutuiksi. Ehkä ehtivät vielä (tulla tutuiksi)...

        Niin, ehkä on eduksi jos lukee kirjat ensin.
        Minä pääsin mukaan Ferrante-kuumeeseen vasta jälkijunassa, kun viimeiset pari vuotta on mennyt suomalaisen kirjallisuuden lukemiseen. Luin ensin "Ne jotka lähtevät ja ne jotka jäävät" ja sitten Loistavan Ystäväni, Uuden nimen tarinan ja ja viimeisen, Kadonneen lapsen tarinan hiljakkoin ja olen nähnyt ensimmäisen sesongin tv-sarjasta kolmeen kertaan ja joka kerralla näen siinä uusia asioita. Se on monipohjainen ja moniulottuvainen juttu ja jos jää vain miettimään sitä "huutoa ja tappelua" niin ei todellakaan ole saanut siitä sitä irti paljon mitään. Olemmekohan niin turruttaneet itsemme halpahintaisella ja silotellulla Hollywood-viihteellä, että kuvaukset arkielämästä, sen raadollisuudesta kuvattuna täysin tuntemattomien näyttelijöiden avulla, köyhyyden ja väkivallan Napolissa 50-luvulla menee ikään kuin ohi eikä sitä jaksa katsoa?
        Sodanjälkeinen köyhyys, ekonominen rikollisuus ja väkivalta olivat erinomaista kasvualustaa sekä vasemmistoliikkeille että järjestäytyneelle rikollisuudelle, camorralle, joiden kehittyminen ja kasvu on taustana tälle erinomaiselle kuvaukselle ystävyydestä, perhesuhteista, aikuiseksi kasvamisesta ja kehittymisestä, kerrottuna naisen silmin, naisen näkökulmasta Ferranten (anonyymi kirjailija) rehellisellä ja taitavalla kirjailijanäänellä.
        Parasta tv-ohjelmaa mitä olen nähnyt pariin kymmeneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Niin, ehkä on eduksi jos lukee kirjat ensin.
        Minä pääsin mukaan Ferrante-kuumeeseen vasta jälkijunassa, kun viimeiset pari vuotta on mennyt suomalaisen kirjallisuuden lukemiseen. Luin ensin "Ne jotka lähtevät ja ne jotka jäävät" ja sitten Loistavan Ystäväni, Uuden nimen tarinan ja ja viimeisen, Kadonneen lapsen tarinan hiljakkoin ja olen nähnyt ensimmäisen sesongin tv-sarjasta kolmeen kertaan ja joka kerralla näen siinä uusia asioita. Se on monipohjainen ja moniulottuvainen juttu ja jos jää vain miettimään sitä "huutoa ja tappelua" niin ei todellakaan ole saanut siitä sitä irti paljon mitään. Olemmekohan niin turruttaneet itsemme halpahintaisella ja silotellulla Hollywood-viihteellä, että kuvaukset arkielämästä, sen raadollisuudesta kuvattuna täysin tuntemattomien näyttelijöiden avulla, köyhyyden ja väkivallan Napolissa 50-luvulla menee ikään kuin ohi eikä sitä jaksa katsoa?
        Sodanjälkeinen köyhyys, ekonominen rikollisuus ja väkivalta olivat erinomaista kasvualustaa sekä vasemmistoliikkeille että järjestäytyneelle rikollisuudelle, camorralle, joiden kehittyminen ja kasvu on taustana tälle erinomaiselle kuvaukselle ystävyydestä, perhesuhteista, aikuiseksi kasvamisesta ja kehittymisestä, kerrottuna naisen silmin, naisen näkökulmasta Ferranten (anonyymi kirjailija) rehellisellä ja taitavalla kirjailijanäänellä.
        Parasta tv-ohjelmaa mitä olen nähnyt pariin kymmeneen vuoteen.

        Parasta tv-ohjelmaa...
        Mitä?
        Onko Huutokauppakeisari jäänyt sinulta kokonaan katsomatta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien ei tarvitse ymmärtää samalla tavalla kuin sinä. Lempisanasi on näköjään höttö. Joku on sitten pikkuhaasteellista tai jopa haasteellista. Tuota samaa kirjaa veivaat jatkuvasti. Onko se ainut hyvä muun kuin itsesi kirjoittama kirja ? Jos raapustelet omakustannekirjoja, se ei tee sinusta vielä syvällistä kirjallisuuden ymmärtäjää eikä varsinkaan muitten mielipiteiden teilaajaa. En katsonut edes ensimmäistä jaksoa Ferrantesta loppuun, oli niin väkivaltaista ja ankeaa.
        Ei ole vain yhtä ymmärtämisen tapaa , sitä olet itsekkin paasannut. Erilainen ymmärtäminen on myös ymmärtämistä.

        Ei minun kirjoittamani kirja ole erityisen hyvä, mutta se kelpaa siihen tarkoitukseen mihin sen kirjoitin.
        Olen lukenut tuhansia kirjoja, aloitin varhain (monta vuotta ennen koulun alkamista) ja vaikka en pidä itseäni suurta kirjallisuuden ymmärtäjää, niin se antaa kuitenkin tuntumaa siitä, mikä on hyvää kirjallisuutta ja mikä huonoa ja olen sitä mieltä että elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon viihteeseen.
        Olen vain esittänyt oman mielipiteeni ja siihen minullakin on oikeus. Jokainen on tervetullut kuluttamaan aikaansa miten itse katsoo parhaaksi.


      • Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei minun kirjoittamani kirja ole erityisen hyvä, mutta se kelpaa siihen tarkoitukseen mihin sen kirjoitin.
        Olen lukenut tuhansia kirjoja, aloitin varhain (monta vuotta ennen koulun alkamista) ja vaikka en pidä itseäni suurta kirjallisuuden ymmärtäjää, niin se antaa kuitenkin tuntumaa siitä, mikä on hyvää kirjallisuutta ja mikä huonoa ja olen sitä mieltä että elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon viihteeseen.
        Olen vain esittänyt oman mielipiteeni ja siihen minullakin on oikeus. Jokainen on tervetullut kuluttamaan aikaansa miten itse katsoo parhaaksi.

        "vaikka en pidä itseäni" lue: vaikka se ei tee minusta"
        Semanttinen virhe, koska ajattelin kirjoittaa toisin.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei minun kirjoittamani kirja ole erityisen hyvä, mutta se kelpaa siihen tarkoitukseen mihin sen kirjoitin.
        Olen lukenut tuhansia kirjoja, aloitin varhain (monta vuotta ennen koulun alkamista) ja vaikka en pidä itseäni suurta kirjallisuuden ymmärtäjää, niin se antaa kuitenkin tuntumaa siitä, mikä on hyvää kirjallisuutta ja mikä huonoa ja olen sitä mieltä että elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon viihteeseen.
        Olen vain esittänyt oman mielipiteeni ja siihen minullakin on oikeus. Jokainen on tervetullut kuluttamaan aikaansa miten itse katsoo parhaaksi.

        Aloita sinä oma ketju mieleisestäsi sarjasta, tässä oli tarkoitus jutella sarjasta Sydämen kutsumus. Kaikki ketjut muuttuu ennen pitkää eräiden ylimieliseen kaiken tietävyyteen. Kyllä minun elämääni mahtuu viihdettäkin, kauniita ja iloisia ihmisiä . Luen ja katson muunkinlaista.

        aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloita sinä oma ketju mieleisestäsi sarjasta, tässä oli tarkoitus jutella sarjasta Sydämen kutsumus. Kaikki ketjut muuttuu ennen pitkää eräiden ylimieliseen kaiken tietävyyteen. Kyllä minun elämääni mahtuu viihdettäkin, kauniita ja iloisia ihmisiä . Luen ja katson muunkinlaista.

        aloittaja

        Hyvä @ aloittaja: ei kannata ärsyyntyä kommentistani, joka oli vastaus jonkun muun kommenttiin joka kommentoi Ferrantea.
        Sinä voit luonnollisestikin kuluttaa aikaasi aivan miten haluat, mutta jos kerrot asiasta tällä palstalla, niin voit varautua siihen että kaikki eivät jaa mielipidettäsi ja se ei johdu ylimielisyydestä tai kaikkitetävyydestä, vaan siitä että ihmisillä on erilainen maku ja he etsivät elämältään erilaisia vastauksia ja valintoja.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Hyvä @ aloittaja: ei kannata ärsyyntyä kommentistani, joka oli vastaus jonkun muun kommenttiin joka kommentoi Ferrantea.
        Sinä voit luonnollisestikin kuluttaa aikaasi aivan miten haluat, mutta jos kerrot asiasta tällä palstalla, niin voit varautua siihen että kaikki eivät jaa mielipidettäsi ja se ei johdu ylimielisyydestä tai kaikkitetävyydestä, vaan siitä että ihmisillä on erilainen maku ja he etsivät elämältään erilaisia vastauksia ja valintoja.

        Minä en etsi mitään vastauksia mistään telkkarisarjoista, vain ajankulua. Kyllä tähän ikään on valinnat tehty ja vastaukset elämän kysymyksiin löydetty. Jatka sinä paloma vaan rauhassa elämän tarkoituksen etsimistä täältä palstoilta ja sarjoistasi !
        Minä elän elämää tässä ja nyt, en vain lue siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en etsi mitään vastauksia mistään telkkarisarjoista, vain ajankulua. Kyllä tähän ikään on valinnat tehty ja vastaukset elämän kysymyksiin löydetty. Jatka sinä paloma vaan rauhassa elämän tarkoituksen etsimistä täältä palstoilta ja sarjoistasi !
        Minä elän elämää tässä ja nyt, en vain lue siitä.

        Joillekin on tärkeää tuoda itseään esille, enemmän kuin aihetta.
        Pätemisentarvetta on vaikea pidätellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Realistista kyllä, mutta viime jakso oli sellainen, ettei tapahtuminen enää avautunut minulle kovin hyvin. Kasvukuvus, henkilösuhteet kyllä, mutta tuo poliittinen ulotuvuus tai sen ymmärtäminen (puutteellinen historian tuntemus ?) jäi tavoittamatta.

        Kirjassa esiteltiin perheet ja heidän tarinansa, sarjan tässä vaiheessa ne eivät vielä ole vielä ole tulleet minulle tutuiksi. Ehkä ehtivät vielä (tulla tutuiksi)...

        Surkeata tämä vastailu kun viesti menee minne sattuu. Ferranten sarjasta äsken 17.59 kirjoitin, en siis aloitussarjasta....


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Et sitten ole ymmärtänyt sitä.
        Minä katselin muutama päivä sitten uusintana toista tällaista feel good-sarjaa, nimittäin Mc.Leodin tyttäret ja siitä jäi samalainen höttösokerinen maku suuhun; elikkä, joo pikkuhaasteellista, kauniit kulissit lopussa kiitos seisoo ja paha saa palkkansa ja oikeus voittaa.
        Ferranten realistinen kerronta ja RAIn loistava filmaus antavat mietittävääkin, ei ainoastaan filmografisen elämyksen. Jokainen jakso on kuin helmi, mutta ei höttöä,

        "Et sitten ole ymmärtänyt sitä."

        Pidät tai et pidä jostakin, niin sillä ei ole mitään tekemistä ymmärtämisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Et sitten ole ymmärtänyt sitä."

        Pidät tai et pidä jostakin, niin sillä ei ole mitään tekemistä ymmärtämisen kanssa.

        Monesti käy niin että ei pidä jostain leffasta tai kirjasta koska on ns. "missannut pointin", eli sanoma, ydin, keskeinen teema on katsojan tai lukijan silmissä hukkunut muun rekvisiitan joukkoon. "Loistavaa ystävääni" on täällä kritisoitu siitä että siinä on väkivaltaa ja riitelyä ja "pelkkää huutamista", mikä on osoitus siitä että että sisältö on jäänyt hahmottamatta ja viestitys ei mennyt perille. Tällä ei ole älykkyysosamäärän kanssa mitään tekemistä, vaan esim. kulttuurierot ovat olleet niin suuret että on syntynyt automaattinen vastustusreaktio.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Monesti käy niin että ei pidä jostain leffasta tai kirjasta koska on ns. "missannut pointin", eli sanoma, ydin, keskeinen teema on katsojan tai lukijan silmissä hukkunut muun rekvisiitan joukkoon. "Loistavaa ystävääni" on täällä kritisoitu siitä että siinä on väkivaltaa ja riitelyä ja "pelkkää huutamista", mikä on osoitus siitä että että sisältö on jäänyt hahmottamatta ja viestitys ei mennyt perille. Tällä ei ole älykkyysosamäärän kanssa mitään tekemistä, vaan esim. kulttuurierot ovat olleet niin suuret että on syntynyt automaattinen vastustusreaktio.

        "missannut pointin, jäänyt hahmottamatta, viesti ei ole mennyt perille"....

        Eihän se välttämättä ole noin. Monet katsoo kokonaisuutta ja arvostelee sen mukaan.


    • Anonyymi

      Kumma kun yhden tai kahden mielipide vain on oikea ja paras.
      Miksi pitää yleensä yrittää osoittaa toisen mielipide vääräksi ?
      Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
      Jokaisella on makunsa ja mieltymyksensä.
      Miten ne voivat olla vääriä ?

    • Anonyymi

      Miltä kanavalta se Ferrante tulee tänään?

      • Se tuli jo. 5s osa.
        Tekijän nimi on Ferrante, sarjan nimi on loistava ystäväni. Yle Teema.
        On varmaan myös Areenassa.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Se tuli jo. 5s osa.
        Tekijän nimi on Ferrante, sarjan nimi on loistava ystäväni. Yle Teema.
        On varmaan myös Areenassa.

        Kiitos tiedosta , etsin ja etsin enkä löytänyt.


      • Anonyymi

        Hyvä tietää, ettei vahigossakaan tule moista katsottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää, ettei vahigossakaan tule moista katsottua.

        Voisithan sinä siitä saada oppia elämän valintoihin kuten paloma. Kerro paloma, mistä otit mallia? Miten maailmankatsomuksesi muuttui kun katsoit sarjaa ? Minä en voinut katsoa kuin alkua. Vaihdoin kanavaa kun lapsia ja naisia alettiin hakata ja miehiä murhata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisithan sinä siitä saada oppia elämän valintoihin kuten paloma. Kerro paloma, mistä otit mallia? Miten maailmankatsomuksesi muuttui kun katsoit sarjaa ? Minä en voinut katsoa kuin alkua. Vaihdoin kanavaa kun lapsia ja naisia alettiin hakata ja miehiä murhata.

        Kirjoitin juuri tuossa ylempänä samasta asiasta.
        Se että Napolin köyhälistökortteleissa (kuten muuallakin maailmassa) väkivalta oli tavallista ja että perheväkivalta kohdistui juuri lapsiin ja naisiin on yksi teema mitä sarja käsittelee, etenkin alkuvaiheessa. Tyttölasten tarinaa, historiaa, naisen äänellä kerrottuna.
        En tietenkään ottanut "mallia" eikä sarja ole muuttanut elämänkatsomustani, mutta se valottaa ja antaa perspektiiviä viisikymmentäluvun perhe-elämään ja kasvuolosuhteisiin köyhissä oloissa.
        Luku Ischian saaren kesästä on hyvinkin valoisa ja positiivinen.


    • Anonyymi

      Perspektiiviä on saatu aikoja sitten.
      Eläkkeellä ei tarvitse enää katsoa hakkaamista saadakseen perspektiiviä.

      • Anonyymi

        Mimmonen se sinun saamasi perspektiivi oikein on,
        olisikohan minullakin samaa perspektiiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mimmonen se sinun saamasi perspektiivi oikein on,
        olisikohan minullakin samaa perspektiiviä.

        Minä olen saanut nauttia oikein makiata perspektiiviä ja sitä riittää vielä näin vanhanakin. Aina vaan paranoo se eukkokullan perspektiivi eikä se sitä pihtaa.


    • Anonyymi

      Tänään alkaa uusin voimin ja uusin jaksoin ,The voice of Finland !

      • Anonyymi

        Kiva että TVF alkaa, seurasin niitä kausia, kun Michel Monroe oli mukana,
        luin monipuolisen kirjan hänen elämästään.
        Se kertoi paitsi hänestä, laajasti elämästä vivahteineen yleensä
        ja musiikkialasta tietysti.
        Michel Monroen molemmat vanhemmat olivat työssä YLE:ssä,
        isä tuttu ääni radiokuuntelijoille.


    • Anonyymi

      The Voice of Finland oli viime kaudella ainakin hyvä, kiinnostavia tyyppejä esiintyjinä!
      Nyt oli mainoksessa ainakin oudompia ja sitten Pepe V. vanha herra.

    • Anonyymi

      The Voice of Finland oli viime kaudella ainakin hyvä, kiinnostavia tyyppejä esiintyjinä!
      Nyt oli mainoksessa ainakin oudompia ja sitten Pepe V. vanha herra.

    • Anonyymi

      Tvof tulee tänään alkuillasta uusintana,
      pittää kahtoa, että piäsöö mukaan.

    • Minä seuraan sarjaa Australian rajalla.
      Paljon nättejä tyttöjä siinä.
      Toisinaan on ihan Draamallisiakin.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe