Näin arabit reakoi

37

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leah Tsemel sai aikaan sen,
      ettei arabeja enää LAILLISESTI kiduteta...

    • Anonyymi

      Rauha on mahdoton ,koska islam hyväksyy vain islamin lähi-itään.Se on kiveen hakattu ikuisiksi ajoiksi. Tosin realismi alkaa voittaa maltillisissa muslimi valtioissa. Mutta enemmistö huutaa kuolemaa vääräuskoisille.

      • Anonyymi

        nykyinen pääministeri,
        yllytti murhaamaan edellisen pääministerin,
        ettei tulisi rauha...


    • Anonyymi

      Vaikea nähdä miksi "palestiinalaisilla" pitäisi olla oma valtion, kun näyttää, ettei heistä ole muuhun kuin väkivaltaan.

      • Anonyymi

        nationalistisen terroristijärjestö irgunin perustama,
        nationalistisen oikeiston terrorilla ylläpitämä "valtio"...


      • Anonyymi

        DocPoint – Helsinki Documentary Film Festival,
        Leah Tsemel,
        saattaisit alkaa ymmärtämään,
        jotakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nationalistisen terroristijärjestö irgunin perustama,
        nationalistisen oikeiston terrorilla ylläpitämä "valtio"...

        Jos Euroopassa ei olisi ollut juutalaisvainoja, niin ei Israelia olisi tarvinnut perustaa. Rooma antoi aikoinaan alueelle nimen Palestiina ja kristillinen opetus ( Rooman valtion uskonto) on syöttänyt opetusta, että Jeesus asui Palestiinassa, vaikka sen nimistä aluetta ei Jeesuksen aikana edes ollut. Apostolien teoissa puhutaan juutalaisten maasta. Rooma halusi nimenmuutoksella hävittää juutalaisten historian tuolta alueelta.


    • Anonyymi

      Terroristien kanssa ei pidä neuvotella.

      • Anonyymi

        tarkoitatko terroristeilla arabeja,
        jos,
        niin,
        mitä heille pitää tehdä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitatko terroristeilla arabeja,
        jos,
        niin,
        mitä heille pitää tehdä...?

        Sehän tässä on helpointa annattaa palejen itse päättää kuten Tramp ja Profeetta Jeremian
        kautta Jahve ilmoitti tapahtuvankin.
        Jer 12:14-17 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
        jotka koskevat siihen perintöosaan,
        minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
        "Katso,
        minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidätn [Juutalaiset] pois,
        minä jälleen armahdan heitä
        ja palautan heidät,
        itsekunkin perintöosaansa
        ja itsekunkin maahansa.

        Ja jos he [palet] oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Mutta jos he eivät kuule,
        niin minä tempaan pois
        ja hukutan sen kansan,
        sanoo Herra."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä on helpointa annattaa palejen itse päättää kuten Tramp ja Profeetta Jeremian
        kautta Jahve ilmoitti tapahtuvankin.
        Jer 12:14-17 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
        jotka koskevat siihen perintöosaan,
        minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
        "Katso,
        minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidätn [Juutalaiset] pois,
        minä jälleen armahdan heitä
        ja palautan heidät,
        itsekunkin perintöosaansa
        ja itsekunkin maahansa.

        Ja jos he [palet] oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Mutta jos he eivät kuule,
        niin minä tempaan pois
        ja hukutan sen kansan,
        sanoo Herra."

        nationalistisen terroristijärjestö irgunin perustama,
        nationalistisen oikeiston terrorilla ylläpitämä "valtio",

        terrorilla luodut ja ylläpidetyt valtiot,
        on aina, aina,
        hukkuneet terroriinsa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä on helpointa annattaa palejen itse päättää kuten Tramp ja Profeetta Jeremian
        kautta Jahve ilmoitti tapahtuvankin.
        Jer 12:14-17 Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani,
        jotka koskevat siihen perintöosaan,
        minkä minä olen antanut kansalleni Israelille:
        "Katso,
        minä tempaan heidät pois heidän maastansa,
        ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.
        Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidätn [Juutalaiset] pois,
        minä jälleen armahdan heitä
        ja palautan heidät,
        itsekunkin perintöosaansa
        ja itsekunkin maahansa.

        Ja jos he [palet] oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Mutta jos he eivät kuule,
        niin minä tempaan pois
        ja hukutan sen kansan,
        sanoo Herra."

        Samoin jos pakolaiset oppivat
        "Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin jos pakolaiset oppivat
        "Ja jos he oppivat minun kansani tiet,
        niin että vannovat minun nimeeni:
        'Niin totta kuin Herra elää',
        niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta,
        niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

        Palestiinalaiset eivät paenneet israelilaisia ulkomaille, vaan jäivät kotimaahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nationalistisen terroristijärjestö irgunin perustama,
        nationalistisen oikeiston terrorilla ylläpitämä "valtio",

        terrorilla luodut ja ylläpidetyt valtiot,
        on aina, aina,
        hukkuneet terroriinsa...

        Tarkoitatko myös palestiinalaisten terroria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiinalaiset eivät paenneet israelilaisia ulkomaille, vaan jäivät kotimaahansa.

        Palestiinalaiset jotka luikkivat pois Israelista, silloin kun Nasser sanoi heille tulkaa pois sieltä ettette jäisi arabi divisjoonien jalkoihin.
        Ja näin he lähtivät luikkimaan Israelista, eivätkä jääneet estämään arabiarmeejaa vaikka ihmiskilviksi, että tänne ette tule!
        Näin Hebrealaisten Jumala tavallaan halusikin heittää teidät sieltä ulos, koska ette puolustaneet Israelia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palestiinalaiset jotka luikkivat pois Israelista, silloin kun Nasser sanoi heille tulkaa pois sieltä ettette jäisi arabi divisjoonien jalkoihin.
        Ja näin he lähtivät luikkimaan Israelista, eivätkä jääneet estämään arabiarmeejaa vaikka ihmiskilviksi, että tänne ette tule!
        Näin Hebrealaisten Jumala tavallaan halusikin heittää teidät sieltä ulos, koska ette puolustaneet Israelia

        kansan-nousussa ruohonleikkaajat,
        käyttivät ihmiskilpinä lapsia...


    • Anonyymi

      Vai on siihen suhtauduttu arabimaissakin positiivisesti, paitsi Palestiinassa.

    • Anonyymi

      Tämän pitäisi olla juutalaisuutta uskonta käsittelevä palsta. Israel on moniuskontoinen valtio.

      • Anonyymi

        juutaliset kertovat olevansa herra-rotua,

        muut rodut, väärin uskovat,
        maanparannusainetta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juutaliset kertovat olevansa herra-rotua,

        muut rodut, väärin uskovat,
        maanparannusainetta...

        Ketkä juutalaiset ovat tuollaista sinulle kertoneet? Tunnen useita juutalaisia ja kukaan ei ole halunnut minusta maanparannusainetta tai pitänyt rotuani vääränä. Ystävällisiä ovat.


    • Anonyymi

      Palestiinalaisille ei voi antaa omaa valtiota , koska puolet heistä on Hamasin terrorin kannattajia ja toinen puoli korruptiopoliitikkoja.
      Lisäksi Israel ei voi ottaa 4-5 miljoonaa arabia Israeliin koska sinne ei mahdu heitä ja se olisi poliittinen ja valtiollinen itsemurha.
      Nykyisen rajan valvontaa ei voi jättää terroristien valvontaan koska se olisi tyhmin asia ikinä.
      Palestiinalaisten pakolaisten tilanne on erikoinen koska heitä ei oltu kotiutettu arabimaihin, vaikka monet heistä ovat sieltä kotoisin. Useat palestiinalaiset olivat siirtotyöläisiä ympäröivistä arabimaista.
      Valtiota ei voi perustaa liike joka tule toimeen avustuksilla ja sitä tietysti pitäisi lisäavustaa kun valtio perustetaan. Haluasitteko avustaa palestiinan valtiota?

      Raha Palestiinalla olisi sitten jonkinlainen keinotekoinen valuutta jolla ei olisi todellista arvoa kun kukaan ei siihen luottaisi, eikä Palestiinan valtion rauhantahtoon kukaan luottaisi, paitsi Syksy Räsänen.
      Armeijaakaan heille avustettaville terroristeille ei voisi antaa.
      Ehkä jonkinlainen mielikuvitusvaltio tulisi kyseeseen, operettivaltio.

      • Anonyymi

        entäs jos juutalaiset olisi suorittaneet invaasionsa,

        etelä-ameriikkaan,
        niin kuin ensin aikoivat...


    • Anonyymi

      Pitää muistaa että raamatullinen "ylöstempaisu" tarkoittaa ydinpommia. Iran auttaa tässä Jumalaa.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38 Jes. 43:2
        Jos vetten läpi kuljet,
        olen minä sinun kanssasi,
        jos virtojen läpi,
        eivät ne sinua upota;
        jos tulen läpi käyt,
        et sinä kärvenny,
        eikä liekki sinua polta.
        (joten ei Iranin ydin asekaan tuhoa Jumalan Silmäterä Israelia.)

        Biblia (1776)
        Jes. 43:2 Sillä jos sinä vesissä käyt, niin minä olen tykönäs, ettei virrat sinua upota; ja jos sinä tulessa käyt, et sinä pala, ja liekin ei pidä sinua sytyttämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38 Jes. 43:2
        Jos vetten läpi kuljet,
        olen minä sinun kanssasi,
        jos virtojen läpi,
        eivät ne sinua upota;
        jos tulen läpi käyt,
        et sinä kärvenny,
        eikä liekki sinua polta.
        (joten ei Iranin ydin asekaan tuhoa Jumalan Silmäterä Israelia.)

        Biblia (1776)
        Jes. 43:2 Sillä jos sinä vesissä käyt, niin minä olen tykönäs, ettei virrat sinua upota; ja jos sinä tulessa käyt, et sinä pala, ja liekin ei pidä sinua sytyttämän.

        Jesaja: KR 1933/-38 Jes 43:1-10
        Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
        Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
        Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
        kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
        Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta."

        Te olette minun todistajani,
        sanoo Herra,
        minun palvelijani,
        jonka minä olen valinnut,
        jotta te tuntisitte minut
        ja uskoisitte minuun
        ja ymmärtäisitte,
        että minä se olen.
        Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa,
        eikä minun jälkeeni toista tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesaja: KR 1933/-38 Jes 43:1-10
        Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
        Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
        Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
        Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
        Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
        Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
        kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
        Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta."

        Te olette minun todistajani,
        sanoo Herra,
        minun palvelijani,
        jonka minä olen valinnut,
        jotta te tuntisitte minut
        ja uskoisitte minuun
        ja ymmärtäisitte,
        että minä se olen.
        Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa,
        eikä minun jälkeeni toista tule.

        "Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, " Siis jumalanne on luotu, noh, kukas sen loi?

        "eikä liekki sinua polta.
        (joten ei Iranin ydin asekaan tuhoa Jumalan Silmäterä Israelia.)"
        Etkös tiedä että ydinpommi luo paineaallon ja tyhjiön räjähdyspisteeseen,kun ilmanpaine palaa keskiöön, nousee sienipatsas taivaisiin ja tempaa juutalaiset mukaansa, imaisee siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, " Siis jumalanne on luotu, noh, kukas sen loi?

        "eikä liekki sinua polta.
        (joten ei Iranin ydin asekaan tuhoa Jumalan Silmäterä Israelia.)"
        Etkös tiedä että ydinpommi luo paineaallon ja tyhjiön räjähdyspisteeseen,kun ilmanpaine palaa keskiöön, nousee sienipatsas taivaisiin ja tempaa juutalaiset mukaansa, imaisee siis.

        Älä unta näe!


    • Anonyymi

      punaseristin joulupatoja kai sais olla tarjolla ympärvuotta.jos jollai ees plataa olis laittaa kaikkii maailman kriisehi.mul ei ole.

    • Anonyymi

      Eivät myöskään äärioikeistolaiset, sa(ar)namiehen hengenheimolaiset, ääriänkyrämieliset laitalahkolaiset hyväksy Trumpin rauhasuunnitelmaa.

      Lukekaapa vaikka Ahvion blogista erään tälläisen turhakkeen mielipide:

      "Trumpin ja Bibin rauhansuunnitelma petti Israelin 28.1.2020 21.06
      Holokaustin kieltäminen ei ole ainoa asia, kun historiaa on yritetty muutella.

      Monet kieltävät juutalaisten koskaan asuneen Israelissa tai temppelivuorella koskaan olleen mitään temppeliäkään. Suomi jopa tuki Unescon päätöstä, ettei Israelilla ole osuutta Jerusalemin vanhaan kaupunkiin, koska Suomi äänesti tyhjää muiden länsimaisten kanssa, jotta arabien äänet riittävät tekemään tämä käsittämättömän päätöksen.

      Herra on antanut Israelin maan juutalaisille ja on ilmoittanut rakentavansa oman temppelinsä Jerusalemin temppelivuorelle. Maata ei saa jakaa eikä temppelivuorta antaa muille.

      Trump ja Netanjahu juuri julkistivat yhdessä rauhansuunnitelmansa. Suunnitelma pettää Israelin ja erityisesti Herran. Se jakaa maan.

      Rauhansuunnitelma perustuu kahden valtion malliin. USA ja Israel tunnustaisivat Palestiinan valtion itsenäisyyden ja lupaisivat säilyttää temppelivuoren status quon niin, ettei sinne ainakaan rakennettaisi Israelin Jumalan temppeliä.

      Trump ilmoitti avaavansa lähetystön Itä-Jerusalemiin, mikä on kompromissi, koska hän on tunnustanut koko Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Palestiinalaisille annettaisiin käytännössä oikeus asuttaa Itä-Jerusalemia, mitä varten USA perustaa uuden lähetystön.

      Kaiken tämän lisäksi Palestiinalle luvattiin 50 miljardin investoinnit. Tähän on koira haudattu, koska se edellyttäisi tonttien myymistä ulkomaalaisille, jotta investoinnit voidaan tehdä. Sen takia suunnitelmassa on mukana muita arabimaita, jotta he saavat tilaisuuden sijoittaa öljyrahojaan Palestiinaan. Jos palestiinalaiset hyväksyisivät sopimuksen, niin se eittämättä nostaisi tuntuvasti heidän elintasoaan.

      Rauhansuunnitelmassa USA tunnustaa Israelin siirtokunnat ja myös Jordanjoen laakson, jotka Israel aikoo heti liittää omaan alueeseensa. Netanjahu sanoi, että Israel saa nyt oman maansa puolustamiseen tärkeän itä-rajan. Länsiranta jää Israelin sisälle kokonaan.

      Suunnitelma on ensimmäinen askel Raamatun ennustamaan Israelin jakamiseen kahteen valtioon. Siinä on paljon houkutuksia palestiinalaisille, mutta myös sytykettä suuriin mellakoihin. Lähipäivät näyttävät, mihin kaikki johtaa.

      Joka tapauksessa kokonaisarvio on, että rauhansuunnitelma pettää Israelin ja Herran. Se on juuri sellaista maan jakamista, mitä ei edes Israelin poliittisella johdolla ole lupaa tehdä.

      Trump todellisuudessa petti Israelin ja Netanjahu antoi sille luvan. Tämä oli kiero temppu!"

      https://www.patmos.fi/blogit/kirjoitukset/1424/holokaustin_kieltajat_vaaralla_puolella_historiaa/13902

      Eli se siitä. Ei tälläisten kanssa neuvotella. Tälläisten kanssa otetaan toisenlaista mittaa!

    • Anonyymi

      Rauha ei ole mhdollinen ,islamin usko kieltää sen. Jumala antoi Israelille maat Egyptin raja joelta Eufratin virralle asti. Se toteutuu varmasti aikanaan. Ongelma on , mihin palestiinalaiset laitetaan? Gaza on täynnä ja lisää tulee. Israel tarjosi Gazaa Egyptille, mutta se ei huolinut Gazaa. Mutta Raamattu kertoo mitä tulee tapahtumaan, Jätetään kaikki Herran haltuun,niin kaikki tulee tapahtumaan ehdottoman viisaasti ja kokonaisuudessaan parhaalla tavalla.

      • Anonyymi

        Oikeasti Koraani tunnustaa juutalaisten omistavan Israelin maan ja tulevan sinne takaisin.
        Israelin poikien suura::: Ongelma on siinä ,että mullahit ja sheikit jne. eivät kerro siitä normaaleille muslimeille vaan tulkitsevat sitä väärin.
        Sama asia kristittyjen korvausteologian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti Koraani tunnustaa juutalaisten omistavan Israelin maan ja tulevan sinne takaisin.
        Israelin poikien suura::: Ongelma on siinä ,että mullahit ja sheikit jne. eivät kerro siitä normaaleille muslimeille vaan tulkitsevat sitä väärin.
        Sama asia kristittyjen korvausteologian kanssa.

        nykyinen pääministeri,
        yllytti murhaamaan edellisen pääministerin,
        ettei tulisi rauha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti Koraani tunnustaa juutalaisten omistavan Israelin maan ja tulevan sinne takaisin.
        Israelin poikien suura::: Ongelma on siinä ,että mullahit ja sheikit jne. eivät kerro siitä normaaleille muslimeille vaan tulkitsevat sitä väärin.
        Sama asia kristittyjen korvausteologian kanssa.

        Ei ole olemassa mitään muuta korvausteologiaa kuijn teidän jengin paskaoppi, jossa Jeesus korvataan syntisellä Israelin kansalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään muuta korvausteologiaa kuijn teidän jengin paskaoppi, jossa Jeesus korvataan syntisellä Israelin kansalla!

        Korvausteologia tarkoitti tätä lausetta: " Älkää lisätkö syntejänne sanomalla, että liitto koskisi sekä heitä ( juutalaiset ) että meitä, se koskee kyllä meitä, mutta he ovat menettäneet sen ikuisiksi ajoiksi. "

        Israelin maa ei enää kuuluisi juutalaiselle kansalle, vaan kristilliselle kirkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvausteologia tarkoitti tätä lausetta: " Älkää lisätkö syntejänne sanomalla, että liitto koskisi sekä heitä ( juutalaiset ) että meitä, se koskee kyllä meitä, mutta he ovat menettäneet sen ikuisiksi ajoiksi. "

        Israelin maa ei enää kuuluisi juutalaiselle kansalle, vaan kristilliselle kirkolle.

        Taivas kuuluu meille kristityille, ei Jeesusta kieltäville juutalaisille.

        Jämpti nii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas kuuluu meille kristityille, ei Jeesusta kieltäville juutalaisille.

        Jämpti nii!

        Taivaskin on kielletty juutalaisilta ja muslimeilta jonkun mukaan???
        Jeesusta ei kukaan kiellä mutta se ei kiinnosta muita uskontoja-merkityksetön asia uskonnossa jossa on yksi Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas kuuluu meille kristityille, ei Jeesusta kieltäville juutalaisille.

        Jämpti nii!

        Aurinko on enempi kuin kuuma, hellettä piisaa taivaassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe